Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei taas, viimeinen kerta häiritsen papilloomaviruksesta. Sain vaan ihan viimeiset oikeat tiedot

Vierailija
25.10.2011 |

Kävin mehiläisessä viime viikolla ja hän sanoi että mun pitää tulla seuraavalla viikolla koska hän ota sairaalasta kaikki mun tiedot ja tutki itse. Tänään oli sitten aika hänelle. Hän kertoi että puhui mun lääkärin kanssa, myös kehui että hän on Suomen paras lääkäri joka tietä asiasta kaiken. No, hän sai selville että mun virustyyppi on sellainen joka ei aiheuttaa mitään pahaa, ei se ollut edes pahaa ja mun tapauksessa ei tehdään mitään. Kysyin kurkku ja suu syövästä myös peräaukkosyövästä ja hän sanoi ettei mun tapauksessa voi tulla mitään sellaista kun mun virustyyppi ei ole 16 eikä 18. Myös kun otettiin koepala niin koko se pieni muutos joka oli yks ja ainoa niin oli otettu pois, siitä ei enää ole. Eli olen terve, ei mulla kuulema ole mitään hätä. Siis oikeasti, voiko olla niin? Mä olen hyvällä mielellä nyt, ettei mulla ole riskiä, koska kysyin että voiko se tulla taas tai muutoksia olla muualla ja hän sanoi että ei mun tapauksessa. Myös syöpä ei tulee hänen mielestä. Voiko oikeasti asiat olla niin, vaikka korkea virustyyppi todettu. Ihan sekaisin olen. Mut ei hän voi valehdella. Eikö? Myös kuulema saa tupakoida ja juoda alkoholia, koska ei se mun tapauksessa varallista ole. Mutta en mä tupakoi silti kun saan vauvan. Ehkä ja sekin on ehkä, kerran vuodessa kun on syntärit... Voinko mä oikeasti nyt olla rauhallisella mielellä. Voiko oikeasti asiat olla näinkin, vaikka on toi kamala virus ja solumuutos oli. Hui

Kiitos teille kaikille. Koska aikamoinen helpotus tulla kertomaan tänne

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrasta poikki - vapaaksi pakko-oireista ja rituaaleista

Vierailija
22/25 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jo kolmas lääkäri sanoi että kymmennestä ihmisistä jooko 8 tai 9 kantaa kyseisen taudin. Tai ehkä taas mulle lääkärit valehtelevat että olen rauhallisella mielellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuskin mä pääsen noista eroon, jos koko elämä on ollut neuroitikko, pitää vaan jotenkin elää sen kansaa. Niin ja huonoja uutisia joka liity terveyteen, en sietää. Mun pääkoppa aina reagoi niin

Vierailija
24/25 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdunkaulan syöpä tappaa naisia etenkin siellä muualla, jossa papa-testejä ei tehdä.

Joten kyllä, ihan melkein meillä kaikilla.

melkein kaikilla??

ja vastannutkin sulle.. Silloin kanssa yritin sanoa, että melkein kaikilla on se, ei sitä voi tietää jossei koskaan tule mitään nyppyä tai jää kiinni papassa.

Kaikki hyvin. Lakkaa murehtimasta ja miettimästä et voiko olla, voiko tulla syöpä.. kukaan sitä ei sulle voi luvata. Maailmassa on niin paljon eri syöpiä, joita et mitenkään voi ehkäistä jos tullakseen ovat.. Koita keskittyä tähän päivään! Anna olla, lakkaa murehtimasta. Käyt papassa aina säännöllisesti ja se siitä.

T: yks, jolla ollut kondylooma ties kuinka ja kauan elimistössä (papa kylläkin ainakin toistaiseski aina puhdas)

No ei todellakaan ole melkein kaikilla. Suomessa ehkä puolella, mutta maailmanlaajuisesti harvalla, suomalaiset kun panee ilman suojaa missä milloinkin.

Vierailija
25/25 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä homma, ap! Nyt et enää mieti koko juttua.:)