Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei taas, viimeinen kerta häiritsen papilloomaviruksesta. Sain vaan ihan viimeiset oikeat tiedot

Vierailija
25.10.2011 |

Kävin mehiläisessä viime viikolla ja hän sanoi että mun pitää tulla seuraavalla viikolla koska hän ota sairaalasta kaikki mun tiedot ja tutki itse. Tänään oli sitten aika hänelle. Hän kertoi että puhui mun lääkärin kanssa, myös kehui että hän on Suomen paras lääkäri joka tietä asiasta kaiken. No, hän sai selville että mun virustyyppi on sellainen joka ei aiheuttaa mitään pahaa, ei se ollut edes pahaa ja mun tapauksessa ei tehdään mitään. Kysyin kurkku ja suu syövästä myös peräaukkosyövästä ja hän sanoi ettei mun tapauksessa voi tulla mitään sellaista kun mun virustyyppi ei ole 16 eikä 18. Myös kun otettiin koepala niin koko se pieni muutos joka oli yks ja ainoa niin oli otettu pois, siitä ei enää ole. Eli olen terve, ei mulla kuulema ole mitään hätä. Siis oikeasti, voiko olla niin? Mä olen hyvällä mielellä nyt, ettei mulla ole riskiä, koska kysyin että voiko se tulla taas tai muutoksia olla muualla ja hän sanoi että ei mun tapauksessa. Myös syöpä ei tulee hänen mielestä. Voiko oikeasti asiat olla niin, vaikka korkea virustyyppi todettu. Ihan sekaisin olen. Mut ei hän voi valehdella. Eikö? Myös kuulema saa tupakoida ja juoda alkoholia, koska ei se mun tapauksessa varallista ole. Mutta en mä tupakoi silti kun saan vauvan. Ehkä ja sekin on ehkä, kerran vuodessa kun on syntärit... Voinko mä oikeasti nyt olla rauhallisella mielellä. Voiko oikeasti asiat olla näinkin, vaikka on toi kamala virus ja solumuutos oli. Hui

Kiitos teille kaikille. Koska aikamoinen helpotus tulla kertomaan tänne

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntu vaan shokilta, että kaikki voi olla hyvinkin, jopa ajatus välillä, jos lääkäri on valehdellut:D

Vierailija
2/25 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että asia selvisi. Ei Suomessa lääkärit valehtele, sitä sun ei tarvitse yhtään miettiä.

Nyt keskityt johonkin muuhun, mukavampaan.

Hyvää syksyä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se sitten helpotus jos ne ei valehdelee

Vierailija
4/25 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIIN SE LÄÄKÄRI EHKÄ VALEHTELEEKIN, SYÖPÄ VOI VIELÄ TULLA!!

Vierailija
5/25 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vastannutkin sulle.. Silloin kanssa yritin sanoa, että melkein kaikilla on se, ei sitä voi tietää jossei koskaan tule mitään nyppyä tai jää kiinni papassa.

Kaikki hyvin. Lakkaa murehtimasta ja miettimästä et voiko olla, voiko tulla syöpä.. kukaan sitä ei sulle voi luvata. Maailmassa on niin paljon eri syöpiä, joita et mitenkään voi ehkäistä jos tullakseen ovat.. Koita keskittyä tähän päivään! Anna olla, lakkaa murehtimasta. Käyt papassa aina säännöllisesti ja se siitä.

T: yks, jolla ollut kondylooma ties kuinka ja kauan elimistössä (papa kylläkin ainakin toistaiseski aina puhdas)

No ei todellakaan ole melkein kaikilla. Suomessa ehkä puolella, mutta maailmanlaajuisesti harvalla, suomalaiset kun panee ilman suojaa missä milloinkin.

ja varmaankin myös maailmanlaajuisesti, koska edes kondomi ei suojaa 100% sen tarttumiselta. Eli kyllä noilla luvuilla mun mielestä voi sanoa, että melkein kaikilla.

Tod. näk. se on sullakin, et vaan tiedä sitä koska se on lähes kaikilla oireeton ja voi muhia vuosia ennen kun aiheuttaa oireita. Jos koskaan aiheuttaakaan.

Vierailija
6/25 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/25 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se sitten helpotus jos ne ei valehdelee

minkälaisesta yhteiskunnasta oikein tulet, jos perusoletuksesi on että lääkäri valehtelee ammatillisista asioista potilaalleen, mutta netin keskustelupalstalta saa varman tiedon? Miksi ihmeessä kukaan lääkäri riskeeraisi tahallaan uraansa tuolla tavalla? On hirveän vaikea ymmärtää sinua. Taidat olla vain (hirveän omituinen) provo tai sitten ihan oikeasti psykiatrisen avun tarpeessa.

Vierailija
8/25 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä tarvitsen ehkä en, mutta en voi tunneille ainakin mitään, minulle se on ollut aika iso asia

Vierailija
9/25 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri varmasti kertoi asiat niin kuin hän parhaan tietämyksensä mukaan pystyi. Meistä lähes jokainen kantaa papilloomavirusta, suurin osa tietämättämme. Joillekin tulee solumuutoksia, joillekin syöpä. Sinun tilanteesi vaikuttaa siis oikein hyvältä.

Juuri nyt tällä hetkellä kaikki on hyvin. Nauti siis siitä. Syö hyvin, nuku riittävästi, ulkoile ja ole itseesi tyytyväinen. Näillä eväillä pärjää pitkälle.

Ja muista, että tupakointi sinut todennäköisemmin tappaa kuin joku HPV, joten kannattaisi ennemmin panikoida siitä ja lopettaa polttaminen oikeasti nyt.

Tsemppiä!

Vierailija
10/25 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä se sama joka jankkasit siitä abortista kun pelkäsit vahingoittaneesi sikiötä ihan alkuviikkoina kun olit todella humalassa monta kertaa???

Kirjoitustyylisi on ihan samanlaista.

Vierailija
11/25 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran isoja neurooseja ja paranoiaa sulla ilmeni tuon HPV:n suhteen. Seuraavalla kerralla jotain muuta. Siksi ois parempi hoitaa tuo taustalla oleva neuroosi ensin.

Vierailija
12/25 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu se, ettet usko mitä sinulle asiantuntijat sanoo?

ei me olla asiantuntijoita, vaan ne joiden luona olet käynyt. Hyväksy nyt vaan se, mitä sulle on sanottu, ei niillä lääkäreillä ole syytä valehdella Suomessa.

Vierailija
13/25 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä muuten tupakoi ja vielä nyt kun raskaana, en todellakaan. Mutta joskus kun on joku juhla niin voin tupakoida. Ehkä en kuitenkaan enää, ainakin nyt sellainen tunne että tupakka on varma kamalan makuinen. Mä vaan ihmettelen niin paljon, kun itse lääkärit tekivät hirveä panikkia ja itse olin puoleksi kuollut kun päässä oli vaikka mitä ajatuksia. Ja nyt riski sairastua syöpään on nolla/0 mun tapauksessa vaikka on korkea riski HPV. Mutta hän selitti niin paljon kaikenlaista. Miks noin mun tapauksessa ja mistä on kyse. Toivottavasti lääkärit eivät huijaa mua. Ainakin mietin jos olisi varallista niin tuskin lääkäri olisi siitä mieltä että saa tupakoida ja juoda ja synnyttää niin paljon lapsia kun haluan. Sekä unohda kurkku ja muut syövät kun mun tapauksessa riski on nolla. Vaikka korkea riski HPV??? En tajua. Mut ei varma kannatta mun tajuta jos oikeasti sairaalan lääkärit ja mehiläis lääkäri ovat siitä mieltä. Hoitoa kuulema mun tapauksessa kans ei tarvi tehdä

Vierailija
14/25 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vastannutkin sulle.. Silloin kanssa yritin sanoa, että melkein kaikilla on se, ei sitä voi tietää jossei koskaan tule mitään nyppyä tai jää kiinni papassa.

Kaikki hyvin. Lakkaa murehtimasta ja miettimästä et voiko olla, voiko tulla syöpä.. kukaan sitä ei sulle voi luvata. Maailmassa on niin paljon eri syöpiä, joita et mitenkään voi ehkäistä jos tullakseen ovat.. Koita keskittyä tähän päivään! Anna olla, lakkaa murehtimasta. Käyt papassa aina säännöllisesti ja se siitä.

T: yks, jolla ollut kondylooma ties kuinka ja kauan elimistössä (papa kylläkin ainakin toistaiseski aina puhdas)

Vierailija
15/25 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sama varma kysyy minulta sen. Vaikka kävin viihteellä enne raskautta, niin en edes alussa oli tullut juottua, koska se oli sunniteltu tämä raskaus ja tulin heti ensimäisellä yrityksellä raskaksi.

Vierailija
16/25 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistu. Koska se oli aikamoinen shokki minulle. Kun en ikinä edes kuullut että on sellainen sairaus

Vierailija
17/25 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin 16 tai 18.. oli niitä muitakin. Sitä en muista kuinka paljon /helposti aiheuttavat syöpää.

Joka tapauksessa, kukaan lääkäri ei sulle voi luvata ettei sulle tule syöpää. Ei ne niin saa edes sanoa, koska ei ne sitä voi tietää. On ehkä vain todennäköistä, ettei sulle tule.. Ja sinua rauhoitellakseen sanoivat kun näkivät, että olet noin paniikissa. Olen myös sitä mieltä, että sulla on ongelmia tuon mielenterveyden kanssa. Joku neuroosi tms..

Ymmärrän, että asia on ollut pelottava, mutta miten ihmeessä et tunnu pääsevän siitä millään yli vaikka kaikki on ok? siihen tarvitset apua jos et osaa antaa asian jo olla.

Vierailija
18/25 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos epäilyksiä tulee taas mieleesi, niin kokeile kognitiivista käyttäytymisterapiaa tai emdr-terapiaa. ja lue pakko-oireisesta häiriöstä

Vierailija
19/25 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä viruksesta hän sanoi mulle niin että voi sanoa 100% ettei syöpä tulee. Ainakin kurkku suu ja muuta voin unohda koska tämä virustyyppi se ei tee siellä syöpä.

Mutta just, olet varma oikeassa että ehkä lääkäri vaan rauhoitteli ja asiat on kuitenkin päin persettä. Mutta kyllä jo olen neuroitikko. Ei se kiva ole. Mutta mitä mä voin omalle pääkopalle? Vielä raskaana? Mulla raskaana aina on muutenkin pää sekaisin ja mieliala voi vaihtua joka tunti

Vierailija
20/25 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole melkein kaikilla. Suomessa ehkä puolella, mutta maailmanlaajuisesti harvalla, suomalaiset kun panee ilman suojaa missä milloinkin.