Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kumihanskoja/ siivoushanskoja pestä? Jääkö pesuaine sinne sisälle?

Vierailija
25.10.2011 |

Ehjät hanska ja tekisi mieli pestä kun ainahan käsi niissä vähän hikoaa.

Oletteko pesseet koneessa? Missä asteessa?



Kuudessakympissä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkäytössä pestiin joka päivä, käsin, sisältä ja ulkoa, käännettiin hanska nurinpäin kuivumaan.

Vierailija
2/3 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siinä ole hirveä homma käännellä niitä?



Puhaltamallako onnistuu ;-D ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun puristaa toisella kädellä varrensuun kiinni, niin että jää ilmaa, ja toisella sitten siirtää sen sinne sormenpäihin, ei puhalleltu sentäs julkisten tilojen siivouksessa käytettyjä, vaikka pestyjä tavallaan olivatkin.

Vähän esim. tolua, ja vettä vain sisään ja vähän puristelua ja huuhtominen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi