hallitus unohti taas kotiäidit
ei senttiäkään meile palkkaa. vaikka teeme tärkeää työtä me kotiäidit. oleme uhranneet oman uran saadakseme täysipainosa lapsia. Ja emme saa mitää palkkaaa valtiolat!
Kommentit (3)
tarkoitatko kotiäidillä mitä? ihmistä, joka on jäänyt kotiin, vaikka lapset ovat jo kasvaneet? Vai ihmistä, joka on muutaman vuoden hoitovapaalla? Jos jälkimmäitä, niin soisin hoitovapaalle olijoille parempaa "palkkaa", mutta näitä elämäntapa-kotiäitejä en tajua. Jossian vaiheessa kotona ei ole enää tehtävää kun lapset ovat koulussa/hoidossa. Sillon naisen pitäisi kantaa vastuunsa ja olla yhteikunnalle hyödyksi -> tehdä oikeita töitä.
ei senttiäkään meile palkkaa. vaikka teeme tärkeää työtä me kotiäidit. oleme uhranneet oman uran saadakseme täysipainosa lapsia. Ja emme saa mitää palkkaaa valtiolat!
Noin huonoa suomea kirjoittavalla ei kyllä mitään kovin pitkää uraputkea ole ollut takanaan eikä tiedossa.
Tämä oli kyllä minun valinta, ei valtio tähän pakottanut :)