Lue keskustelun säännöt.
hävettääkö teitä jos olette "luomuna" uuden miehen kanssa?
25.10.2011 |
Näin sinkkuna tuli vaan mieleen, että häpeättekö itseänne uuden miehen kanssa jos olette niinku aika luomuna? Vähemmällä meikillä, tavallisemmilla vaatteilla tai vaikka seksissä luomutuherolla? Luulis, että aikamiehet on monenlaista nähny ettei tarvi kaunistella ja olla teennäinen?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei. Mutta mä en nyt normaalistikaan juuri meikkiä käytä tai tälläydy. Olisi itse asiassa aika kamalaa olla ihminen, joka on aina niin kauheissa sirkusmeikeissä, että luomuna olo hävettäisi.