Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan naapurit voivat remontoida ja aiheuttaa häiriötä?

Vierailija
13.10.2011 |

Meillä naapurit on remontoineet nyt kuukauden yhteen menoon. Tekevät kuulemma vain kylpyhuoneremontin. Jokainen arkipäivä on aamusta iltaan asti jatkuvaa meteliä; sahaamista, poraamista ja vasarointia. Vedet on alvariinsa poikki.

Mulla alkaa kärsivällisyys loppua, kun emme voi olla 1,5 v taaperon kanssa päivisin kotona ollenkaan. Poika pelkää poraamista ja vasarointia eikä päiväunista tule tietysti mitään. Nytkin on syysloma ja meidän esikoinen haluaisi kerrankin nukkua pitkään, kun saa. Vaan eipä nukuta, kun viimeistään klo 8 alkaa armoton poraaminen.

Tytön synttäritkin meni pilalle, kun vieraat yritti huutaa toisilleen 80 desibelin poranmetelin yli.

Kysymys kuulukin, että voiko naapurit remontoida ihan loputtomiin ja aiheuttaa häiriötä muille naapureille? Meillä alkaa elämä käymään aika sietämättömäksi ja mä olen ihan poikki, kun kaikki kotityöt yms.pitää tehdä sitten yöllä, kun päivällä ei voida olla kotona! Murr!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä kuukausi on vielä aika lyhyt aika. Tosi harmittavaa silti. Eivätkö naapurit ole ilmoittaneet mitään siitä kuinka kauan remontti kestää? Käy kysymässä! Sitten ainakin tiedät.

Vierailija
2/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eihän se melu saa olla jatkuvaa. Tietysti remppa on tehtävä, ei sille mitään mahda että siitä tulee melua. Tuskin ne naapuritkaan huvikseen poraavat siellä vaan haluavat mahdollisimman nopeasti valmista. Semmosta se on kerrostalossa ja rivarissa. Hyvä että sentään klo 8 oottavat, voisivat aloittaa jo klo 7.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan omakotitalossa. Ostettiin tää 2004. Tänä aikana tässä on ollut remontti jossakin koko ajan: Ensin viereen rakennettiin toinen talo. Sitten sen tontin vanha talo kunnostettiin. Sitten takana rivarin pääty meni remppaan ja kun se valmistui, vastapäätä rakennettin lisäsiipi.

No kun nää nyt on joten kuten valmistuneet, eikös vastapäisen talon viereen tullut työmaa. Ja siellä räjäytellään kalliota - ja remppaporukka saapuu aina noin kello 6.30 ja häipyy kymmeneltä jonnekin muualle.

Vierailija
4/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuulukin, että voiko naapurit remontoida ihan loputtomiin ja aiheuttaa häiriötä muille naapureille?

seuraavaksi ne tekevät keittiön, sitten muut tilat ja sitten jatkavat sitä kylppäriä... eli periaatteessa voivat jatkaa tuota loputtomiin.

Vierailija
5/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rempata niin kauan kun tarvis. klo.8-22 välillä. Julmaa mutta näin on. Ethän sinä voi vaatia että joku lopettaa remontin teidän takia. Sama kohtalo saattaa teillä kuitenkin olla edessä.

Vierailija
6/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä muistelen että olisin lukenut täältä samanlaisen aloituksen vähän aika sitten.

Kyllä se remontti joskus valmiiksi tulee. Ikävää se silti on.

Vierailija
7/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppi meni lopullisesti nurin tänään. On syysloma, ja molemmat lapset on kotona. Olis voinut tehdä yhdessä kaikkea kivaa, mutta sen sijaan eletään kuin mustalaiset nyssäkät kainalossa.

Kysyin jo kerran naapureilta kauanko arvelevat remontin kestävän ja sen mukaan viikko sitten olisi pitänyt jo olla valmista. Näkyy venyvän. Eipä se tietysti heitä itseään haittaa, kun remppamiehet on hommissa silloin kun he itse ovat töissä ja poissa kotoa, metelistä...

ap

Vierailija
8/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain sääntöjä olemassa sunnuntai-remontoinnista vai saako samalla tavalla vedellä menemään senkin päivän?

Vierailija
9/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain sääntöjä olemassa sunnuntai-remontoinnista vai saako samalla tavalla vedellä menemään senkin päivän?

rempata ihan samalla kuin arkisinkin. Viereissä rappuussa yksi asukas remppaa viikonloppuna koska on töissä viikolla. Tekee siis rempan itse.

Vierailija
10/10 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi lähteä jonnekin?