Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttökaverin pitäis tulla yöksi, kehtaako vielä perua?

Vierailija
21.10.2011 |

Olen niin huonolla tuulella ja väsynyt, että tekisi mieli päästä samalla nukkumaan kun taaperokin.

Eilen vaan sovimme, että saunomme tänään ja istumme iltaa. Ei vittu voisi vähempää kiinnostaa! Oikeastaan ärsyttää ihan kamalasti, että joudun kattelemaaan kaverin naamaa ja jopa ehkä leikkimään hyvää seuraa. Pitsaakin pitäis meidän tehä, mutta ei tee flunssan takia mieli mitään.

Kun vaan sais olla rauhassa! Tänään oli tosi ikävä päivä koulussa ja olen viikon jäljiltä tosi ryytynyt, kaveri taas on pitkällä vapaalla ja pirteä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri saattaa loukkaantua, mutta olisi sekin ikävää jos joutuisi tulemaan vittumaisen emännän vaivoiksi.

Vierailija
2/9 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat buranaa ja menet nukkumaan. Ei tarvitse edes valehdella. eikä kaveri saa tartuntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illasta voi tulla ihan mukava, vaikka nyt oletkin väsynyt ja äkäinen. Voithan sanoa kaverille, että olet väsynyt, ei sun tarvii esittää mitään ylipirteää.

Vierailija
4/9 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sitä saunomaankaan varsinkaan jos vähänkään lämpöä. Ja ei kait se halua tullakaan jos sulla flunssa saa tartunnan.

Vierailija
5/9 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näki kyllä mun kunnon, ei mulla oo kuin nuha. Hitto miten typeriä ideoita sitä tuleekaan mieleen. >:( Mä en millään jaksais jauhaa paskaa ja juoruta.

Vierailija
6/9 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi se on niitä hyviä lapsettomia ja parisuhteettomia naisia, jotka neuvoo mielellään muita... Argh. Saa nähä, se jo eilen suunnitteli, että laitetaa yhessä mun lapsi sillei nukkumaan että nukkuu kunnolla jne jne. Tänään kun ei jaksais antaa kaiken vaan valua toisesta korvasta ulos, varsinkaan kun siinä välillä on aivot yhtenä tulppana.

Vierailija
7/9 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten vastavuoroisesti myös minä heiltä. Ehdota ensiviikonloppua ja parane rauhassa! :)

Vierailija
8/9 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole edes lämpöä. Vituttaa vaan huonosti mennyt tentti.

Sitä paitsi, me tehdään sipulipitsaa ja mua ällöttää jo valmiiksi, kun joudun kuuntelemaan sen piereskelyä koko yön. Mun asunto on pieni, ja sen pierut on kovia.

ap

Vierailija
9/9 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa sä ihana ystävä kun noin kauniisti puhut ystävästäsi.