Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on huomenna hääpäivä ja minä lyön lopullisesti hanskat tiskiin jos

Vierailija
21.10.2011 |

mies ei tuo kukkia tms.

Ei muistanut kukin myöskään synttäriäni, äitienpäivää tai viimevuotistakaan hääpäivää joka oli sentään 10v hääpäivämme.

Jumalauta kun ukossa on vähemmän romantiikkaa kuin hyttysessä ja asia todella riepoo minua, siitä on puhuttu sen miljoona kertaa ja silti se olen AINA minä joka miettii ja suunnittele ja toteuttaa ihan kaiken siihen suuntaan liittyvänkin kuten vaikka yhteiset iltapalat tms.

Olen ilm jotenkin idiootti ja vajaa kun teen tästä näin ison asian mutta minusta ei ole liikaa pyydetty tai odotettu että saisi edes joskus edes jotain romanttista huomiota kumppaniltaan!!?!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla kahdeksas hääpäivä tänä vuonna ja kumpikin unohti sen. Ennen naimiisiinmenoa oli tiedossa että mieheni ei tule muistamaan merkkipäiviä. Ei hän muista milloin meidän lapsi on syntynyt tai lapsen kaikkia nimiäkään. Eikä se minua haittaa omissa ajatuksissa olemine kuuluu hänen luoteenpiirteisiin. Lahjoja saan kun pyydän.

Vierailija
22/22 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vuosia kertynyt 43v huomenna hääpäivä En kaipaa mitään kukkia lahjoja   On muutenkin kiva kun mieheni sanoo  On mulla hyvän näköinen vaimo

Muistaa hääpäivän  Ilman mitään lahjoja/kukkia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan