Jumbon Cittarin avajaiset
Ketäs mammmoja oli paikalla. Minulle ensimmäinen koekmus hullusta menosta, olenkartellut tällaisia paikkoja ja toisaalta olen normisti töissä, nyt saikulla joten pääsin tungokseen mukaan.
LÖysin ne mitä hain, mutta ihmisethän on ihan sekoja, revitään kädestä jne.
Nyt on joululahjat ostettu.
Kommentit (23)
Mitä, jos siellä tulisi tulipalo? Kuinka näihin on varauduttu???
Ostorajoitus oli 4 kpl per talous mutta useammallakin oli korissa pitkälti toista kymmentä. En tietnekään tiedä saivatko ne ostettua
ymmärrä, kuka näihin ylipäätään ollenkaan tunkee.
Kävin ysin maissa, jolloin Lego-hyllyssä oli muutama pieni pakkaus jäljellä. Niin järkyttävät jonot, että pitkät kalsarit ja vitosen Muumi-seikkailumukit jätin suosiolla kauppaan.
miten ne Logot on voinu loppua jo heti aamusta??
Ihan huijausta koko juttu!!
En ymmärrä, kuka näihin ylipäätään ollenkaan tunkee.
Kaikki lähiömammat jotka asuu siellä lähistöllä, eihän kukaan muu sinne kesellä päivää pääse.
jumboon, jos olisin tajunnut että on avajaiset niin olisin saattanut jättää välistä.
Rullaportaista katsoin että järkyttävä miten ihmiset on hulluja.
yks tuttu oli kuulemma jonottanut kassajonossa 45min :O
Ihmettelin alkuun että miks parkkipaikka on niin täysi.
En todellakaan käynyt cittarissa. Ajattelin ensin että haen patonkia mutta jätin välistä.
Mielestäni yksikään tarjous ei ollut niin hyvä, että olisin jaksanut jonottaa tarpeeksi kauan. Täysin sekopäistä porukkaa! Survoivat hissiinkin väkisin kaljalaatikot kolisten.
hänelle ostoslistan mukaan. Pääsi kauppaan ennen avautumista ja 7.50 oli ostosten kanssa kassalla.
Joita hyötyä tuosta työstä :)
ja ihan töihinkin tulin sieltä :) Olin ovella joskus seiskan jälkeen, kirmasin sisään ja sain ihan nätisti kaikki mitä halusinkin. Mun kassakuitissani alennusta oli about 300 egee, joten mun mielestä kyllä kannatti ryysätä ja jonottaa!
nuoria miehiä, oletettavasti työttömiä.
Vähän se huijaukselle haisi noiden legojen osalta, ei mitään ostorajoitetta, joten jotkut hamstrasivat niitä hurjia määriä.
Minä ostin ne mitä olin suunnitellut ja aiemminkin lahajksi meinannut, kuitin mukaan säsätöä 600 euroa, eli kyllä siinä ihan tuntipalkoille pääsi
täytyy sanoo et ykskään tarjous ei ollut niin hyvä että olisin sinne hullunmyllyyn lähtenut. Ne muutamat paketit legoja joita poikani haluaa voin ostaa ihan muualta. Telkkukin joku vanha malli samoin pesukone.
Mut siis järkkyä mitä kaikkea kavereilta kuulin millasta siellä oli. Itkua, tappelua, revitään toisen käsistä, tönitään, ajetaan kärryillä päälle.. siis AIKUISET ihmiset.. Kyllä mua hävettäs tollanen käytös.
alta aikayksikön. Miksi niitä sai ostaa yksi ihminen kärryllisen, mutta muumimukeja 4kpl?
Kaikki lähiömammat jotka asuu siellä lähistöllä, eihän kukaan muu sinne kesellä päivää pääse.
Jumboa lähellä ovat vain Kartanonkoski, Ylästö ja Pakkala. Näistä vain Pakkalassa on "lähiömammoja".
mutta kyllä se kartanonkoski kerrostalokolosseineen on ihan ehtaa peruslähiötä,
käyhän kurkkaamassa sanakirjasta lähiön määritelmä
Jumboa lähellä ovat vain Kartanonkoski, Ylästö ja Pakkala. Näistä vain Pakkalassa on "lähiömammoja".
Kartanonkoskihan on lähiö?
Se kauppahan on ollut olemassa jo yli 10 vuotta!
Ainakin pakastealtaat tuli lähemmäs kassoja. Kai siellä jotakin muutakin uusittiin..
Se kauppahan on ollut olemassa jo yli 10 vuotta!
-osasto kiinnostaa, oon siinä lähellä duunissa ja tuolta saa nyt varmaan vielä parempia lounaseväitä kuin cittarista tähän asti.
nyt olisin mennyt jos olisi ollut rahaa,tv hajosi,tietsikka hajosi,pesukone hajosi ja pari joululahjaa olisi voinut ostaa,vaikka sen psp.n tuolle murkulle ja joku kauko-ohjattava oli 20e,se olisi ollut hieno tuolle 5v.lle,vaan kun ei ole rahaa niin jätin menemättä,hyviä tarjouksia olivat
Niin järkyttävät jonot, että pitkät kalsarit ja vitosen Muumi-seikkailumukit jätin suosiolla kauppaan.