Jos kirjoittaisit kirjan, odottaisitko, että omat vanhempasi lukisivat sen
Mielestäni aika itsestäänselvä juttu, että näin on. Hyvät vanhemmat tietysti jopa auttaisivat kirjan kirjoittamisessa. Miksihän on, että omat vanhempani eivät seuraa työskentelyäni ja tekeleitäni ollenkaan? Ovatko narsistisia?
Kommentit (21)
Isäni varmasti lukisi kirjani, jos se olisi sotahistoriaa. Muuten jättäisi välistä, ja se on ihan ok.
Kirjoittaisin niin ronskin seksikirjan, että en haluaisi vanhempieni lukevan sitä.
Haluan ettei lue tai kuuntele, jos luon uutta. Kaikki äidin opukset ja jutut ovat olleet minulle tylsiä ja olen eri mieltä.
Kirjoittaisin sen englanniksi, mutta 80 v. vanhempani eivät osaa kieltä.
En odottaisi. Äitini varmaan kirjan lukisi ihan omasta halustaan, mutta tuskin lukihäiriöinen vähän kirjoja lukenut isäni sitä lukisi. Ylpeitä silti olisi molemmat, jos kirjan julkaisisin ja joku päivä vielä toivon mukaan kirjan julkaisenkin.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta.
En odottaisi. Kirjallisuusmaku on yksilöllistä, enkä usko että kirjoittaisin mitään sellaista, mikä heitä kiinnostaisi.
Odottaisin, että edes pitäisivät sen hyllyssä. Mutta ei, roskiin laittoivat. Itse päättävät sisustuksensa. Näin se menee.
En odottaisi. Äiti on kuollut, jos eläisi voisi olla kiinnostunut. Isällä on lukihäiriö, ei lue huvikseen. En usko, että kirjoittaisin kirjan mistään häntä kiinnostavasta.
Puolisoni ja moni tuttuni on kirjoittanut kirjoja (väikkäreitä). En ole lukenut niistä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Odottaisin, että edes pitäisivät sen hyllyssä. Mutta ei, roskiin laittoivat. Itse päättävät sisustuksensa. Näin se menee.
Laitoin vanhemman tekemät kirjat roskiin. En halua niitä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä on outoa. Miksi hankkia lapsia, jos ei halua tukea heitä edes huomiolla? Tärähtänyttä.
Vois olla parempi etteivät lukisi.
LUULETKO TOSIAAN ETTÄ JOKU JULKAISI TAI OSTAISI HUU HAA SELITELMÄSI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta.
Kumpi?
Vierailija kirjoitti:
Kerro ettet ole lukenut loulun jälkeen yhtään kirjaa? 😂
Vierailija kirjoitti:
Joku voi innostua kovasti.
Kirjoitan kirjaa ja toivon ettei vanhempani lue sitä.
No toivottavasti eivät lue koska kirja olisi autofiktiivinen tarina anaaliseksin iloista
Kirjoittaisin salanimellä jos kirjoittaisin, en haluaisi kenenkään tutun lukevan. Varmasti uhriutuisivat jostain.
En odota. Ovat olleet jo sen verran pitkään kuolleena.