Onko minun viikkoaikataulu mielestäsi liian tiukka?
maanatai: töihin klo 7.30 ja illalla jumppa klo 18.30. Välissä ruoanlaittoa ja kotiaskareita.
tiistai. Töihin klo 7.30 ja jumppa klo 16.30, kotitöitä ja vieraita tulee klo 19.00.
keskiviikkona töihin klo 7.30. Ruoanlaittoa kotona ja kokous klo 18.00-19.00.
torstai: töihin samaan aikaan kuin ennenkin. Kokous töissä klo 16.00-17.15. Klo 18.00 hierojalle. Kotona joskus 20.00 Kotitöitä.
Perjantai: Töihin aamulla 7.30 ja jumppaan sen jälkeen. Siivousta ja pyykinpesua kotona, ruoanlaittoa.
lauantai: kurssi aamulla, kestää 5 tuntia.
Mummon luo hoitolaitokseen, ulosvientiä.
kotona taas kotiaskareet.
Sunnuntaina myös kurssi kestää 5 tuntia. Sieltä suoraan kahdeksi tunniksi jumppaan.
Mitä karsisit?4
Kommentit (57)
MUTTA sen kerron että lapsia ei ole haaveissa, lasten hankkiminen kauhistuttaa minua. En halua sitoa itseäni sellaiseen. Älkää kysykö miksi, en tiedä. Mutta mieluimmin passaan miestäni kuin lapsia.
ap
on kehitysvammaisten aliarviointia ja halveksimista...
ap
Ethän sinä pysty määräämään milloin täällä joku keskustelu loppuu. =D
Ihmeellistä kun kysytään ja mitkään valmiit vastaukset ei kelpaa.
Taidat olla Raparperivaimo.
istua sohavalle ja olla... mutta sen on aika harvinaista herkkua. Kokouksiinkin pitää aina valmistautua. Minulla menee myös aikaa siirtyessäni paikasta toiseen, omaa autoa ei ole. Kuljen joko bussilla, ratikalla taikka pyörällä. ap
Mies ei laita ruokaa, eikä tee muitakaan kotihommia. Luuletko että muuttuu, kun ehkä joskus teillä on 2-3 alle kouluikäistä huollettavana. Sinä teet ihan kaiken ja mies pelaa pleikkaa tai roplaa jotain vanhaa koslaa autotallissa.
Mieti enemmin sitä kuin käsittämättömän täyteentupattua viikkoasi.
ap
miehesi kykenemättämyys! Kohta tuntuu, että sinustakin voisin kysyä samaa! Kun nii-in rautalangasta pitää vääntää.
ap
miehesi kykenemättämyys! Kohta tuntuu, että sinustakin voisin kysyä samaa! Kun nii-in rautalangasta pitää vääntää.
sama
MUTTA sen kerron että lapsia ei ole haaveissa, lasten hankkiminen kauhistuttaa minua. En halua sitoa itseäni sellaiseen. Älkää kysykö miksi, en tiedä. Mutta mieluimmin passaan miestäni kuin lapsia.
ap
mitä TEET ja mitä JÄTÄT tekemättä. Ja alkuperäiseen kysymykseen. Kyllä jokaisen pitäisi osata omat voimavaransa määritellä.
no mun mielestä tuo on aika normaalia puuhailua ihmiseltä,jolla ei ole lapsia. Jos tuntuu, että et jaksa, niin silloin pitää tietenkin hiljentää ja helpottaa eloa ja oloa.
Jaksamattomuus voi tulla vaikka jonkun fyysisen tai henkisen sairauden seurauksena.Sen lisäksi meillä jokaisella on omat rajamme.
Ethän sinä pysty määräämään milloin täällä joku keskustelu loppuu. =D Ihmeellistä kun kysytään ja mitkään valmiit vastaukset ei kelpaa. Taidat olla Raparperivaimo.
mutta toki te saatte jatkaa keskustelua. En pidä tämän tyylisesti "keskustelusta".
En kysynyt mitä minun pitäisi tehdä mieheni kanssa, mutta te aloitte vääntämään siitä.
ap
en ole hankkimassa lapsia en nyt enkä myöhemmin.
ap
erinomaisesti eikä tämän ainainen kiire enää ahdista ollenkaan, kiitos siitä.
ap
maanatai: töihin klo 7.30 ja illalla jumppa klo 18.30. Välissä ruoanlaittoa ja kotiaskareita.
tiistai. Töihin klo 7.30 ja jumppa klo 16.30, kotitöitä ja vieraita tulee klo 19.00.
keskiviikkona töihin klo 7.30. Ruoanlaittoa kotona ja kokous klo 18.00-19.00.
torstai: töihin samaan aikaan kuin ennenkin. Kokous töissä klo 16.00-17.15. Klo 18.00 hierojalle. Kotona joskus 20.00 Kotitöitä.
Perjantai: Töihin aamulla 7.30 ja jumppaan sen jälkeen. Siivousta ja pyykinpesua kotona, ruoanlaittoa.
lauantai: kurssi aamulla, kestää 5 tuntia.
Mummon luo hoitolaitokseen, ulosvientiä.
kotona taas kotiaskareet.Sunnuntaina myös kurssi kestää 5 tuntia. Sieltä suoraan kahdeksi tunniksi jumppaan.
Mitä karsisit?4
Mä en nyt oikeasti ymmärrä mikä ongelma tässä on. Eihän sulla nyt voi olla mihinkään kiire, teet ilmeisesti normipäivää töissä ja harrastat jotain jumppaa? Joka viikonloppuko tuo kurssi on, mikä se sellainen kurssi on? Miten ihmeessä kahden aikuisen kotona riittää kotitöitä joka päivälle? Kannattaisiko esim. ruokaa tehdä kerralla vähän enemmän?
Rehellisesti, on kyllä sen verran uusavutonta että sitä lasten hankintaa kannattaa todella harkita.
Itse kysyit, että mitä karsittais tästä kuviosta... No, jos oma jaksaminen ois koetuksella, niin karsisin menoja ja pitäisin viikossa yhden VAPAApäivän, ihan kaikesta.
Tuossa aikataulussa ei ole ongelmaa, jos on sinkku. Eli lisäksi karsisin sen ukon tuosta kuviosta.
Mutta minä olenkin ottanut miehen, joka osaa ja pystyy. Ja opettelee, jos ei osaa. Enkä kuvittele, että maailma pysyy kasassa sillä, että itse KONTROLLOIN kaikkea (sillä siitähän tuossa kuviossa on pohjimmiltaan kyse...)
Oisko ap:llä itsetutkiskelun paikka?
emme ole hankimassa lapsia! joko meni perille?
En viitsi muutakaan kommetoida, kun tuntuu että ette lue mitään muutkaan mitä olen kirjoittanut.
ap
emme ole hankimassa lapsia! joko meni perille?
En viitsi muutakaan kommetoida, kun tuntuu että ette lue mitään muutkaan mitä olen kirjoittanut.
ap
No mutta kerro nyt mikä se ongelma oikein on?? Jos haluat vapaata, pidä vapaapäivä. Jos kysyt onko viikkoaikataulusi ns. normaalille ihmiselle liian tiukka, vastaan ilman muuta että EI ole. Peruskauraa ja melko helppoa vielä.
taitas jäädä tekemättä.
Älä nyt kuitenkaan ala esittämänä tekosyitä että "en halua tehdä tätä enkä tota jne. mun ei tartte" jne.
ap
onhan siinä sitten liikaa. Jos jaksaisit, niin liikaa olisi vain aikuisen miehesi passaaminen. Lopeta se. Käske miehesi hankkia itselleen lahjaksi kymppikortti siivoojalle.