Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minun viikkoaikataulu mielestäsi liian tiukka?

Vierailija
18.10.2011 |

maanatai: töihin klo 7.30 ja illalla jumppa klo 18.30. Välissä ruoanlaittoa ja kotiaskareita.

tiistai. Töihin klo 7.30 ja jumppa klo 16.30, kotitöitä ja vieraita tulee klo 19.00.

keskiviikkona töihin klo 7.30. Ruoanlaittoa kotona ja kokous klo 18.00-19.00.

torstai: töihin samaan aikaan kuin ennenkin. Kokous töissä klo 16.00-17.15. Klo 18.00 hierojalle. Kotona joskus 20.00 Kotitöitä.

Perjantai: Töihin aamulla 7.30 ja jumppaan sen jälkeen. Siivousta ja pyykinpesua kotona, ruoanlaittoa.

lauantai: kurssi aamulla, kestää 5 tuntia.

Mummon luo hoitolaitokseen, ulosvientiä.

kotona taas kotiaskareet.

Sunnuntaina myös kurssi kestää 5 tuntia. Sieltä suoraan kahdeksi tunniksi jumppaan.

Mitä karsisit?4

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin on ap:n pinna turhan kireällä. Ei taida olla elämä tosiaan helppoa, jos jatkuvasti ottaa tuollaista pulttia. Kovilla on ap:n mieskin, kun joutuu moista hermoheikkoa paskaämmää päivästä toiseen katselemaan. Tasan ei käy onnenlahjat, eikä järjenlahjat, kuten ap ketjussa osuvasti todistaa. Menisi lääkäriin tarkistuttamaan päänsä tai jotain.

Vierailija
2/57 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin on ap:n pinna turhan kireällä. Ei taida olla elämä tosiaan helppoa, jos jatkuvasti ottaa tuollaista pulttia. Kovilla on ap:n mieskin, kun joutuu moista hermoheikkoa paskaämmää päivästä toiseen katselemaan. Tasan ei käy onnenlahjat, eikä järjenlahjat, kuten ap ketjussa osuvasti todistaa. Menisi lääkäriin tarkistuttamaan päänsä tai jotain.

On se kumma kysyi täällä mitä tahansa, vaikka jotain ruokaohjetta. Niin aina löytyy jostain joku osattomaksi jäänyt joka alkaa haukkumaan ja nimittelemään milloin miksikin.

Kaikilla ei mene hyvn, tiedetään. Mutta tuolla negatiivisella asentella elämänlaatu ei varmasti parane.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kysyt onko aikataulusi liian tiukka, mutta sen voit tietää vain itse. Jos ei jaksa, se on liian tiukka.

Tällä palstalla sitä paitsi on lähinnä kai perheellisiä naisia joilla on aika täydet päivät ja paljon pakollista tehtävää, joten tämmöinen "onkohan vähän liikaa jumppaa" -aikataulu näyttää jotenkin aika helposti karsittavalta.

Vierailija
4/57 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta mitenkään pahalta, paitsi jos aiheuttaa kiirettä, stressiä tai väsymystä

Vierailija
5/57 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erinomaisesti eikä tämän ainainen kiire enää ahdista ollenkaan, kiitos siitä.

ap

anteeksi siitä.. Ajattelin vaan, jos ei tavallisia hommia osaa hoitaa.. Minulle tuli vaan mieleen, että ET kai SINÄ ole liian vaativa hänelle keittiöhommissa? Itsekin nimittäin saan (tällaisena tohelona) aikamoisen sotkun aikaiseksi keittiössä (että joku siistimpi saattaisi kauhistua), mutta osaan kyllä sen siivota. Jos näin, löysää vähän!

Vierailija
6/57 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUo olisi töissäkäyvälle pienten lasten äidille lepoviikko. Mikäs tuossa niin tiukkaa ja stressaavaa on? Aikuinen kulkee paikasta toiseen, harrastelee, opiskelee, kokkailee, varmaankaan kukaan ei öisin herättele ja töihin saat lähteä ilman mitään kurahousuisia lapsia joita pitää viedä tarhaan ensin. Taitaa olla niin että nuo hommat joita teet ei ole sinusta kivoja, siksi ne tuntuu raskaita.

Vierailija
7/57 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen ihan rehellisen laiska. Itse karsisin kokouksia jos eivät liity töihin ja ole pakollisia vaan esim. jotain luottamustoimia. Lisäksi karsisin jumppia, vähempikin riittää ja joskus olisi kiva ihan vaan ulkoilla. Lisäksi opettaisin miehen osallistumaan elämäänne tuon vapaamatkustamisen lisäksi eli lakkauttaisin täysihoitolan.

Vapaat ajat makaisin sohvalla ja katsoisin boksilta sarjoja ja juoruaisin puhelimessa tai kavereitten sohvalla ;) Kävisin syömässä ulkona, leffassa jne.

Elämän ei pidä olla mannapuuroa JA mansikkaa, ei pelkkää suorittamista!!!

Vierailija
8/57 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta suorittaminen ap!!

mutta olen ihan rehellisen laiska. Itse karsisin kokouksia jos eivät liity töihin ja ole pakollisia vaan esim. jotain luottamustoimia. Lisäksi karsisin jumppia, vähempikin riittää ja joskus olisi kiva ihan vaan ulkoilla. Lisäksi opettaisin miehen osallistumaan elämäänne tuon vapaamatkustamisen lisäksi eli lakkauttaisin täysihoitolan.

Vapaat ajat makaisin sohvalla ja katsoisin boksilta sarjoja ja juoruaisin puhelimessa tai kavereitten sohvalla ;) Kävisin syömässä ulkona, leffassa jne.

Elämän ei pidä olla mannapuuroa JA mansikkaa, ei pelkkää suorittamista!!!

Vierailija
9/57 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikko kuulostaa hirveältä. Mä olisin ihan vainaa tuollaisen jälkeen, en jaksa, enkä halua jaksaa.

T. mannapuuroa ja mansikkaa -tyyppi

TUo olisi töissäkäyvälle pienten lasten äidille lepoviikko. Mikäs tuossa niin tiukkaa ja stressaavaa on? Aikuinen kulkee paikasta toiseen, harrastelee, opiskelee, kokkailee, varmaankaan kukaan ei öisin herättele ja töihin saat lähteä ilman mitään kurahousuisia lapsia joita pitää viedä tarhaan ensin. Taitaa olla niin että nuo hommat joita teet ei ole sinusta kivoja, siksi ne tuntuu raskaita.

Vierailija
10/57 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä joskus jumppa väliin, ei ihmisen elimistö ole kone, joka jaksaa ja kestää mitä vaan. Ja opetata sen miehesi pesemään pyykkiä ja siivoamaan.

Vierailija
11/57 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäkäyvä ja lapseton olen itsekin enkä jaksaisi (tai edes haluaisi) noin tiukkaa rytmiä noudattaa jatkuvasti. Minulla ainakin pitää olla iltoja/päiviä, jolloin ei ole mitään suunnitelmia.

Mutta en nyt ihan ymmärtänyt, että onko tuo kurssi joka viikonloppu (loppuu varmaan kuitenkin joskus)? Entä keskiviikon kokous, onko pakollinen Liittyykö työhön vai esim. järjestötoimintaan?

Liikunnasta en karsisi, jos se on sinusta mukavaa. Sen sijaan nuo vieraat ti-iltana, ei kai niitäkään joka viikko käy? Samoin joka viikkoinen hieronta ei varmaankaan ole tarpeellinen?

Yhteistä aikaa miehen kanssa voisi myös lisätä?

Vierailija
12/57 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maanatai: töihin klo 7.30 ja illalla jumppa klo 18.30. Välissä ruoanlaittoa ja kotiaskareita. tiistai. Töihin klo 7.30 ja jumppa klo 16.30, kotitöitä ja vieraita tulee klo 19.00. keskiviikkona töihin klo 7.30. Ruoanlaittoa kotona ja kokous klo 18.00-19.00. torstai: töihin samaan aikaan kuin ennenkin. Kokous töissä klo 16.00-17.15. Klo 18.00 hierojalle. Kotona joskus 20.00 Kotitöitä. Perjantai: Töihin aamulla 7.30 ja jumppaan sen jälkeen. Siivousta ja pyykinpesua kotona, ruoanlaittoa. lauantai: kurssi aamulla, kestää 5 tuntia. Mummon luo hoitolaitokseen, ulosvientiä. kotona taas kotiaskareet. Sunnuntaina myös kurssi kestää 5 tuntia. Sieltä suoraan kahdeksi tunniksi jumppaan. Mitä karsisit?4

tuommosta rumbaa jaksaa kovin pitkään..

Vierailija
13/57 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi, että et näytä viettävän kovin sosiaalista elämää? Minä lapsettomana, parisuhteessa olevana, näen ystäviäni 3-4 neljä kertaa viikossa ja jätän kotityöt (siivous, pyykinpesu, tiskaus jne.) yhteen kertaan viikossa, mies tekee myös kerran viikossa. Ruokaa tehdään miehen kanssa vuorotellen.

Mitä karsisin juuri noita kotitöitä. Jos miehesi ei "osaa" tehdä osaansa, niin muuta yksin asumaan, ei tarvitse laittaa aikaa toisen passaamiseen vaan saat luppoaikaa sohvalla makoiluun tai ystävien tapaamiseen.

Liikunnasta en karsisi.

Vierailija
14/57 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en mä nyt viitsis, kun lapsia on. Tosin yks poikkeuksellinen viikko menis ihan hyvin silloin tällöin tollakin rytmillä

Vierailija
15/57 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tuossa ole mitään ihmeellistä, jos et ole perheellinen. Jotenkinhan se pitää aika viettää...

Vierailija
16/57 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on niin mihin väliin heisät tuuppaat?

Vierailija
17/57 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tuossa ole mitään ihmeellistä, jos et ole perheellinen. Jotenkinhan se pitää aika viettää...

ap

Vierailija
18/57 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyktin tekee tiukka kun miehellä on useita allergioita, ei voi syödä esim. einesruokia, pitää kaikki laittaa itse alusta asti, eikä hän osaa itse kokata. Eikä tee muitakaan kotitöitä :(

ap

Vierailija
19/57 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos vertaan omaan aikatauluuni, paljon kiirumpaa on kahden lapsen kera :) Silti ehdimme ja ihan hyvin. Tosin, yleensä la tai su on täysin vapaa, mutta ei joka viikonloppu kuitenkaan.

Vierailija
20/57 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä ymmärrä, että sallit miehesi tekemättömyydet... minä en sallisi, mutta jokainen tyylillään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme