Onko minun viikkoaikataulu mielestäsi liian tiukka?
maanatai: töihin klo 7.30 ja illalla jumppa klo 18.30. Välissä ruoanlaittoa ja kotiaskareita.
tiistai. Töihin klo 7.30 ja jumppa klo 16.30, kotitöitä ja vieraita tulee klo 19.00.
keskiviikkona töihin klo 7.30. Ruoanlaittoa kotona ja kokous klo 18.00-19.00.
torstai: töihin samaan aikaan kuin ennenkin. Kokous töissä klo 16.00-17.15. Klo 18.00 hierojalle. Kotona joskus 20.00 Kotitöitä.
Perjantai: Töihin aamulla 7.30 ja jumppaan sen jälkeen. Siivousta ja pyykinpesua kotona, ruoanlaittoa.
lauantai: kurssi aamulla, kestää 5 tuntia.
Mummon luo hoitolaitokseen, ulosvientiä.
kotona taas kotiaskareet.
Sunnuntaina myös kurssi kestää 5 tuntia. Sieltä suoraan kahdeksi tunniksi jumppaan.
Mitä karsisit?4
Kommentit (57)
MUTTA noin on mullakin. Vuorotyötä, treenejä 4-5 kertaa viikossa ja 4 lasta. En luopuisi mistään. Moni ihmettelee kuinka jaksan ja ehdin. Kaikki ylimääräistä pitää suunnitella tarkasti. Tsemppiä.
MUTTA noin on mullakin. Vuorotyötä, treenejä 4-5 kertaa viikossa ja 4 lasta. En luopuisi mistään. Moni ihmettelee kuinka jaksan ja ehdin. Kaikki ylimääräistä pitää suunnitella tarkasti. Tsemppiä.
viikonloppuisin on myös yksi kokous ja mummoa on mentävä katsomaan joka viikonloppu..
En muuten ymmärrä miksi pitää ála AINA haukkumaan ja nimittelmään kysy täällä mitä asiaa vain..
ap
viikonloppuisin on myös yksi kokous ja mummoa on mentävä katsomaan joka viikonloppu.. En muuten ymmärrä miksi pitää ála AINA haukkumaan ja nimittelmään kysy täällä mitä asiaa vain.. ap
nyktin tekee tiukka kun miehellä on useita allergioita, ei voi syödä esim. einesruokia, pitää kaikki laittaa itse alusta asti, eikä hän osaa itse kokata. Eikä tee muitakaan kotitöitä :(
ap
kuka sille kokkaisi, jos et sinä? Äitikö? Kyllä AIKUISEN miehen on alettava osaamaan huolehtimaan ITSE ITSESTÄNSÄ, yak, mitä riippuvuutta!
nyktin tekee tiukka kun miehellä on useita allergioita, ei voi syödä esim. einesruokia, pitää kaikki laittaa itse alusta asti, eikä hän osaa itse kokata. Eikä tee muitakaan kotitöitä :(
ap
yksinhuoltaja?
nyktin tekee tiukka kun miehellä on useita allergioita, ei voi syödä esim. einesruokia, pitää kaikki laittaa itse alusta asti, eikä hän osaa itse kokata. Eikä tee muitakaan kotitöitä :( ap
yksinhuoltaja?
Ehkä pitäis opettaa miehelle, että pitäisi itsestään huolta... ja vähän kodinhoitoa samalla.
istua sohavalle ja olla... mutta sen on aika harvinaista herkkua. Kokouksiinkin pitää aina valmistautua.
Minulla menee myös aikaa siirtyessäni paikasta toiseen, omaa autoa ei ole. Kuljen joko bussilla, ratikalla taikka pyörällä.
ap
nyktin tekee tiukka kun miehellä on useita allergioita, ei voi syödä esim. einesruokia, pitää kaikki laittaa itse alusta asti, eikä hän osaa itse kokata. Eikä tee muitakaan kotitöitä :( ap
yksinhuoltaja?
Ehkä pitäis opettaa miehelle, että pitäisi itsestään huolta... ja vähän kodinhoitoa samalla.
ja siivomaiseen menee taas kaksi kertaa enemmän aikaa. Kyse ei ole hänestä, vaan minusta.
ap
yksinhuoltaja?
ja siivomaiseen menee taas kaksi kertaa enemmän aikaa. Kyse ei ole hänestä, vaan minusta. ap
ja siinä mielessä sinusta, että sallit tuon. Nainen, ota oma elämä haltuusi! Jumpan voi joskus myös jättää välistä ja painua sohvalle lojumaan.
yksinhuoltaja?
ja siivomaiseen menee taas kaksi kertaa enemmän aikaa. Kyse ei ole hänestä, vaan minusta.ap
onko hän joku kehitysvammainen?
Ainakin ap on selvästi kehitysvammainen. Ei se muuten noin pienestä lannistuisi ja alkaisi parkumaan apua. Kasva perkele aikuiseksi ja lakkaa parkuminen. Ei ihmekään jos miehesi käy vieraissa.
hän ostelee minulle lahjoja, vaatteita ym. ja nyt tuon lahjakortin ( 10 kertaa) hierojalle. Hän on kiltti muttä kotihommat ei häneltä suju. Mutta kaikkea ei voi saada..
ap
voin vakuuttaa että monet heistä ovat moraaliltaan ja käytöstavoiltaan huomattavasti teitä ylempänä.
Tapaan heitä nimittäin työssäni..
ap
hän ostelee minulle lahjoja, vaatteita ym. ja nyt tuon lahjakortin ( 10 kertaa) hierojalle. Hän on kiltti muttä kotihommat ei häneltä suju. Mutta kaikkea ei voi saada..
ap
Ei tietenkään suju, jos kerta palvelet. Kyllä jokainen osaa esittää avutonta... Itsekin vältin tiskikoneen käytön vuosien ajan, kun vain sanoin etten osaa. Kokeeksi panin muutaman astian joskus hassusti sinne. Kato kun ei osaa!
Mutta jos lahjat ja hieronta korvaavat kotiapulaisena olon, mikäs siinä.
niin usein käyt? Mikset mene vaikka miehesi kanssa kävelylle. Vietätkö yhtään aikaa miehesi kanssa+
On ap meinaan kotiorja ja seksipalvelija miehelleen. Saanut ukko kyllä hyvän diilin; halpa kotihuora joka kokkaa ja siivoaa, ja pysyy tyytyväisenä kun sille iskee välillä jotain hierontakuponkeja käteen. Jessus kuinka helppoja jotkut ämmät on! :D
paitsi sinä et jaksa tuota kaikkea, ja näemmä ne lahjatkaan ei siihen auta, ihme jos auttaiskin, huoraamistahan se jo olis. Mutta
vähennä jumppaa
siivoa harvemmin, mutta tehokkaammin
jätä ne viikonlopun kurssit
tai
opeta miehesi pesemään pyykkiä
opeta siivoamaan jälkensä keittiössä, kun on tehnyt ruokaa
laita mies äidilleen välillä viikoksi hoitoon, saat omaa aikaa!
Eihän teillä ole haaveena lapsia?
voin vakuuttaa että monet heistä ovat moraaliltaan ja käytöstavoiltaan huomattavasti teitä ylempänä.
Tapaan heitä nimittäin työssäni..ap
Ai kehitysvammaisten pitäisi osata ne hommat, joita miehesi ei osaa? Ajattelin, että syynä on joku kehitysvammaisuus tms. kun miehesi ei osaa askareita, joita JOKAISEN normaalin ihmisen pitäisi osata.
Laiskalta paskalta sinä vaikutat. Itse kun teen 5+ tuntia päivässä enemmän oikeita hommia kuin sinä ja kasvatan lapsia, niin oikein sylettää moisen laiskurin itkeskelyt.