Mikä vaivaa miestä, joka haluaa naisen olevan alle 60-kiloinen
pituudesta riippumatta? Oletko koskaan tavannut tällaista miestä?
Kommentit (142)
Luulen, että näillä 50kg ja 175 cm naisilla on syömishäiriö tai valehtelevat.
Joku sotanorsu voi kuvitella, että kaikki hoikat painavat 50kg ja täällä netissähän me kaikki voimme olla hoikkia. ;) Ei vais, turha vetää hernettä nenään.
olla ainoa senttiä vaille tuon kokoinen, ja en tosiaan valehtele, enkä ollut anorektikko, vaan luonnostaan alipainoinen.
Enkä myöskään kiistä, että näytin kauhealta omasta mielestäni. Mutta mä en todellakaan paistatellut tyytyväisenä, kun se mies kehui mun linjojani, ja haukkui armi aavikkoa.. En mä halunnut näyttää luurangolta, ja olla rinnaton, ja toisaalta mä en luottaisi mieheen, jolle se paino voi olla niin kauhea tärkeä.
Katselinhan minäkin ylipainoisia miehiä, itseäni lyhyempiä, jne.
Muut asiat merkitsivät minulle ulkonäköä enemmän, tuleehan se keski-iän rupsahdus muutenkin jokaiselle..
Ehkä he haluavat terveen hoikan kauniin naisen, lihavan valaan sijaan. Miehet arvostavat naista, joka pitää huolta itsestään eivätkä anna itsensä tulla läskeiksi eli yli 60 kiloisiksi (naisilla tämä paino alkaa olemaan jo tarpeetonta ja osoittaa vain naisen itsekontrollin puutteesta). Itse en ainakaan nauti katsoessani lihavaa naista.
voihan sitä miestä vaivata sellainen superkaikkivoipaisuuden tunne. Se uskoo, että onnistuu pitämään itsensä aina kuosissa, mutta useita se siperia yllättäen opettaa.
Tosin useat näistä naiselta ulkonäköä vaativista tosiaan ovat itse ylipainoisia ja rumia, joten törkeitä sikojahan he.
t. se 174/49
Ei naistakaan pieni muna, läski mies ja lyhyt mies. Ja mitä niitä muita epätäydellisiä piirteitä ihmisessä onkaan. :)
Yli 60 kiloinen nyt vain ei aina ole mikään lihava, mutta mistäpä tuollainen pimpsaa haistamaton kynis sen tietäisi. :) Hyvää yötä mammanpoika!
t: äitisi
Olen harrastanut seksiä 6 eri naisen kanssa ja olen itsenäisesti asuva 19-vuotias. Yritäppä uudelleen.
Hei. Ei minula ole mitään lihavia vastaan. Tunnen monia ylipainoisia, mutta totesin vain faktan että lihavat ihmiset ovat rumia. On äärettömän inhottavaa katsoa jotain valasta kun tietää että tämä ihminen voisi vähän käyttää itsekuria ja laihduttaa läksiään pois. Yritän vain auttaa...
Menes nyt itsenäinen 19 vee nukkumaan. Tiesitkö, että olet virallisen määritelmän mukaan vielä teini. :)
Muistan, että sinun iässä aikuisten vartalot oli isoja ja tunkin oloisia kun oma kroppa oli vielä varsamainen, kömpelö ja laiha. Kyllä se siitä poju..:) Menes nyt nukkumaan!
Alle 60 kiloisilla ei ole naisen muotoja, takapuolta tai rintoja.
Vai olisko kokematon runkkari, joka luulee, että kaikki ei-läskit naiset painaa sen verran?
Vitun idiootti...joku läski taas yrittää täällä saada itseään vähän ylemmäksi! :D
Säälittävä yritys.
Minä olen 58kg ja 170cm ja kyllä löytyy muodot! :) Muodot ilman läskiä, sekö pistää kateelliseksi? ;)
miehiä nämä oikein ovat, mutta itse olen esim. 170/68 ja kehutaan sopivan hoikaksi. Olen tosin myös hyvässä kunnossa ja on vähän lihaksiakin eli ei todellakaan ole jenkkakahvoja tai makkaroita vaikka jonkun urpon mielestä voi 68 kiloa tuntua muka paljolta! 38 koon Vaatteet istuu hyvin eikä purista. Ehkä sekin tekee naisesta ryhdikkään ja hyvännäköisen kun on itse tyytyväinen ulkonäköönsä ja kokoonsa ja liikkuu reippaasti :)
Mittasi kuulostavat järkeviltä ja voin kuvitella, että olet hoikan näköinen. Luulen, että näillä 50kg ja 175 cm naisilla on syömishäiriö tai valehtelevat.
Joku sotanorsu voi kuvitella, että kaikki hoikat painavat 50kg ja täällä netissähän me kaikki voimme olla hoikkia. ;) Ei vais, turha vetää hernettä nenään.
Lisäksi, joillain meistä valitettavasti käy yli nelikymppisenä niin, että kasvot kärsivät, jos on hoikka tietyn rajan yli. Pakko valita, kasvot tai hoikkuus. Itse olen hoikka, ja useimmat muut samanikäiset naiset, minua hoikemmatkin, näyttävät valitettavasti nuoremmilta kuin minä. Olen huomannut, parin extrakiloa verrattuna entiseen, nuorentaa minua kasvoista.
Paitakoko 38, housut 34. Kiitos urheiluharrastusten muodot on just siellä missä pitää ja saan esim. takapuolestani kehuja jatkuvasti. Yli 60-kiloisena olisin tasapaksu laatikko. Moni urheilullinen mies arvostaa sitä että nainenkin pitää huolta itsestään. Suurin osa supmalaisnaisistahan päästää itsensä lösähtämään täysin lasten synnyttyä.
molemmat olemme samaa mieltä, että läskit eivät ketään kaunista, ei naista eikä miestä!!
N 169cm, 52kg; 70E
naisia, joilla on ihan saatanan vaikeaa olla raskaana, kun silloin on ihan hirveä läski jne. Ja mies ei suostu panemaan. Ja kun vauva syntyy, millään muulla ei oikein olekaan väliä, kuin sillä, miten nopeasti saa raskauskilot pois.
Ja auta armias, jos jostain syystä se paino nouseekin, sitten vasta on elämä vaikeaa, ja todelliset ongelmat jää ratkaisematta, kun molemmat vaan tuijottaa painoasioita.
Mutta ei siinä mitään, kukin elelee valitsemallaan tavalla. Me ollaan ihan hoikkia nyt, vaikka elämään on mahtunut tuhdimpia ja laihempia kausia. Ne vaan eivät meidän parisuhteessa ja perheessä sen ihmeempiä merkitse, rakkautta riittää aina. Eikä meille tulisi mieleenkään arvostella kenenkään muun ulkomuotoa ja olemusta. Ei se todellakaan ole niin, että jokainen ihminen olisi kauneimmillaan hoikkana.
Olen harrastanut seksiä 6 eri naisen kanssa ja olen itsenäisesti asuva 19-vuotias. Yritäppä uudelleen.
Hei. Ei minula ole mitään lihavia vastaan. Tunnen monia ylipainoisia, mutta totesin vain faktan että lihavat ihmiset ovat rumia. On äärettömän inhottavaa katsoa jotain valasta kun tietää että tämä ihminen voisi vähän käyttää itsekuria ja laihduttaa läksiään pois. Yritän vain auttaa...
Kyllä sinäkin vielä elämän syrjästä saat kiinni. Ja kyllä se sun aknekin siitä vielä rauhoittuu, että elä hätäile. Sitten ei enää tarvitse muita kytätä, kun kestää oman ulkomuotonsa.
Vaatekokoni on 38 ja mistään ei kiristä. ei se vaaka kerro mistä se paino koostuu, on huima ero sillä, onko se lihasta vai läskiä.
terveisin, punttimimmi
Vaatekokoni on 38 ja mistään ei kiristä. ei se vaaka kerro mistä se paino koostuu, on huima ero sillä, onko se lihasta vai läskiä.
terveisin, punttimimmi
172/72-74 kg, noin 25 % (vähän saisi rasvaa pudotella)
kaikki yli 60 kg painavat ovat läskejä valaita? Hauska tietää.. 168 cm, 65 kg ja koko 38...
että näyttää paljon vanhemmalle kun on kuikelo laiha. Yli kolmekymppisenä alkaa naama näyttää kuihtuneelta kapakalalta kun painoa on liian vähän ja se vain pahenee iän myötä. Mitä järjeä on diivailla painavansa 50 kg kun naama on kuiva ja kireä kuin muumiolla. Sekö se nyt on niin kaunista ja seksikästä??
Ja en ole läski sotanorsu, mutta painan valtavat 64 kg ja pituutta 165 cm. Ihan sopusuhtainen olen, kukaan ole läskiksi ikinä sanonut.
miehiä nämä oikein ovat, mutta itse olen esim. 170/68 ja kehutaan sopivan hoikaksi. Olen tosin myös hyvässä kunnossa ja on vähän lihaksiakin eli ei todellakaan ole jenkkakahvoja tai makkaroita vaikka jonkun urpon mielestä voi 68 kiloa tuntua muka paljolta! 38 koon Vaatteet istuu hyvin eikä purista. Ehkä sekin tekee naisesta ryhdikkään ja hyvännäköisen kun on itse tyytyväinen ulkonäköönsä ja kokoonsa ja liikkuu reippaasti :)
Mittasi kuulostavat järkeviltä ja voin kuvitella, että olet hoikan näköinen. Luulen, että näillä 50kg ja 175 cm naisilla on syömishäiriö tai valehtelevat.
Lisäksi, joillain meistä valitettavasti käy yli nelikymppisenä niin, että kasvot kärsivät, jos on hoikka tietyn rajan yli. Pakko valita, kasvot tai hoikkuus. Itse olen hoikka, ja useimmat muut samanikäiset naiset, minua hoikemmatkin, näyttävät valitettavasti nuoremmilta kuin minä. Olen huomannut, parin extrakiloa verrattuna entiseen, nuorentaa minua kasvoista.
Mies 1: "minä pidän hoikista naisista. Kyllä naisella pitää olla hoikat jalat ja vyötärö, en viitsisi mitään läskilölleröä katsella"
Pullukat: "hyi hitto mikä sika, jos olisit minun mies lentäisit ovasta pihalle. Ällöttävän pinnallista, sinä et tajua tosi rakkaudesta mitään, sääliksi käy kun ihailet jotain pikkupojan näköisiä anorektikkoja!"
Mies 2: minä pidän pullukoista naisista. Kyllä naisella pitää olla vähän makkaraa vyötäröllä ja iso peppu, en viitsisi mitään kuivan kesän vappukeppiä katsella"
Pullukat: "wautsi mikä mies, ihanaa että osaat arvostaa naisellisuutta ja ymmärrät tosi rakkauden arvon. Pusuja sinulle!"
Eli eikö se, että haluaa naisen olevan pullea, ole ihan yhtä lailla ulkonäkövaatimus kuin se, että haluaa naisen olevan hoikka. Miksi ihmeessä pyöreyttä arvostava mies on syvällinen ja rakastava, kun hoikkuuttaa arvostava pinnallinen sika?
Enkä sanoisi, että pituudesta riippumatta mutta kyllä minunkin mielestäni keskimittainen nainen on kaunein alle 65 kiloisena.
Itse en voisi kuvitellakaan päästäväni itseäni edes 60 kiloiseksi!
Eipä ole vaikea arvata että tän keskustelun laittoi alulle henkilö joka kuuluu kategoriaan "nainen joka kantaa kilonsa ylpeänä" siis rehellisemmin läski.
Jokatapauksessa ennemmin onnellinen ja itsevarma seksikäs "läski" kuin neuroottinen kuikelo.
Ne keiden mielestä pyöreähkö nainen saa nimityksen "läski", sanotaanko vaikka kokoa 165 cm/70 kg oleva, ovat mun _mielestä_ päästään vialla olevia neurootikkoja sekä maailman epäseksikkäimpiä aivovamman kantavia. :D
Vinoutunut näkemys tavallisista asioista on kaikkein suurin turnoff
M32
Eipä ole vaikea arvata että tän keskustelun laittoi alulle henkilö joka kuuluu kategoriaan "nainen joka kantaa kilonsa ylpeänä" siis rehellisemmin läski.
Jokatapauksessa ennemmin onnellinen ja itsevarma seksikäs "läski" kuin neuroottinen kuikelo. Ne keiden mielestä pyöreähkö nainen saa nimityksen "läski", sanotaanko vaikka kokoa 165 cm/70 kg oleva, ovat mun _mielestä_ päästään vialla olevia neurootikkoja sekä maailman epäseksikkäimpiä aivovamman kantavia. :D Vinoutunut näkemys tavallisista asioista on kaikkein suurin turnoff M32
Missä niitä onnellisia itsevarmoja läskejä on? Kaikki lihavat haluaisivat laihtua jos se onnistuisi ilman vaivannäköä.
Mies