Mikä vaivaa miestä, joka haluaa naisen olevan alle 60-kiloinen
pituudesta riippumatta? Oletko koskaan tavannut tällaista miestä?
Kommentit (142)
tai edes isoista rinnoista. Itse saan usein kehuja mieheltä siitä miten vartalo ei ole juuri muuttunut vuosien mittaan. Pienet rinnat kun ei esimerkiksi roiku (kun ei ole mitä roikkua:) ).
Samoin nainen saattaa tykät laihoista miehistä. Kaikkien mielestä pieni miehinen maha tai edes näkyvät lihakset ole hyvännäköisiä.
Miksi sitä on niin vaikea uskoa. En itse epäile hetkeäkään etteikö joku muu nainen pidä bodareita hyvnnäköisinä tai joku muu mies pidä muodokkaita ja isointaisia naisia kauniina.
Alle 60 kiloisilla ei ole naisen muotoja, takapuolta tai rintoja. Vai olisko kokematon runkkari, joka luulee, että kaikki ei-läskit naiset painaa sen verran?
Vitun idiootti...joku läski taas yrittää täällä saada itseään vähän ylemmäksi! :D Säälittävä yritys. Minä olen 58kg ja 170cm ja kyllä löytyy muodot! :) Muodot ilman läskiä, sekö pistää kateelliseksi? ;)
Olipa typerä viesti. Aivot tarvitsevat hiilihydraattia toimiakseen kunnolla. :) En ole koskaan nähnyt kokoistasi ja muodokasta naista. Taisit lisätä pituuteen muutaman kymmensenttisen, oletko sinä ns. suomalainen metriheikki? :)
Törmasin elämäni ensimmäisen kerran tällaiseen mulkkuun. Alkoi vertailla minua, 6 kk vauvan äitiä, kaveriini, joka on tosi laiha. Minä olin sitten "iso ihminen" ja vertasi meitä, että kaverini on niin paljon laihempi yms. Menin ihan lukkoon moisesta moukkamaisuudesta enkä osannut sanoa mitään. Ja kyseessä siis vanha äijä, kuusikymppinen. oma vaimo on aivan nälkäkurki. On ihan ok tykätä luurankonaisista, mutta pitääkö sitä haukkua kaikkia muita läskeiksi?
Ja kokoni oli sillä hetkellä 67kg/165cm. Sellainen "iso ihminen" olin. Nyt painan 62 kg ja olen tosi tyytyväinen, tosin edelleen läski 56kg ystävääni verrattuna :)
Törmasin elämäni ensimmäisen kerran tällaiseen mulkkuun. Alkoi vertailla minua, 6 kk vauvan äitiä, kaveriini, joka on tosi laiha. Minä olin sitten "iso ihminen" ja vertasi meitä, että kaverini on niin paljon laihempi yms. Menin ihan lukkoon moisesta moukkamaisuudesta enkä osannut sanoa mitään. Ja kyseessä siis vanha äijä, kuusikymppinen. oma vaimo on aivan nälkäkurki. On ihan ok tykätä luurankonaisista, mutta pitääkö sitä haukkua kaikkia muita läskeiksi? Ja kokoni oli sillä hetkellä 67kg/165cm. Sellainen "iso ihminen" olin. Nyt painan 62 kg ja olen tosi tyytyväinen, tosin edelleen läski 56kg ystävääni verrattuna :)
Ja ero siinä, että sina haukut muita nälkäkurjiksi tai luurangoiksi, siihen että muut haukkuvat sinua läskiksi, on missä?
Alle 60 kiloisilla ei ole naisen muotoja, takapuolta tai rintoja.
Vai olisko kokematon runkkari, joka luulee, että kaikki ei-läskit naiset painaa sen verran?
Takapuoli on pienehkö (163cm, 51kg) mutta yhtä pieni se oli yli 60kiloisenakin. Rinnat 65E joten kyllä niitäkin ihan sopivasti on.
Ei kaikki naiset ole mitään 170cm->
Ja ero siinä, että sina haukut muita nälkäkurjiksi tai luurangoiksi, siihen että muut haukkuvat sinua läskiksi, on missä?
Missä kohtaa sanottiin _haukuttiin_? (ajattelu ei vielä ole haukkumista, tai jos olisi niin kaikki ihmiset olisivat roviolla poltettava)
ihannoiva on mun mielestä yhtä sairas kuin lihavuutta ihannoiva. Puhun nyt siis niistä miehistä, jotka nalkuttavat jos tyttöystävän paino alkaa nousta lähelle normaali painoa. Tai vaihtoehtoisesti syöttävät 130 kg salaa joillain energia pommeilla. Molempia on, mutta onneksi vähän.
Syöttäjään en ole törmännyt, mutta kaverin ex oli laihuuden ihannoija. Kaveri siis oli reilusti alipainoinen. Mies vahti kotona joka suupalaa ja laati avokilleen kuntokuureja että mahtuisi vielä pienempään vaatekokoon. Henkistä väkivaltaa todella paljon, eikä siltä fyysiseltäkään välttynyt.
Eipä tuostakaan läheskään koko totuutta tiennyt ennen eroa (sen verran kuitenkin ettei tullut yllätyksenä), joten kai sitä toistakin ääripäätä voi lähistöltä löytyä. Vaikka sitten ovat kyllä sen hyvin salanneet.
Ja kokoni oli sillä hetkellä 67kg/165cm. Sellainen "iso ihminen" olin. Nyt painan 62 kg ja olen tosi tyytyväinen, tosin edelleen läski 56kg ystävääni verrattuna :)
Itse olen ollut joskus synnytyksen jälkeen samoissa mitoissa 67kg/165 cm ja kyllä tunsin itseni isoksi. Valokuvia tuolta ajalta katsoessa kyllä tuumin että huh, kun olin iso. Ei sillä että kenelläkään on oikeutta toisen ulkomuotoa arvostella mutta tuntuu että ihmiset on kaiken kaikkiaan niin isoja että lievä ylipainokin on "hoikkuutta" tai "normaalia" ja hoikat, pienikokoiset ihmiset luurankoja ja nälkäkurkia.
Niinpä... ja jännä että niin monella pikkuruisella on valtavat rinnat..
Hassua, että täällä näin monella alle 60 kiloisella on kova tarve haukkua "läskejä". Itse ex-sairaana ihmisenä arvostan paljon enemmän terveyttä kuin kiloja. terveisin, 65/173
Mitkä on sinun mielestäsi valtavat?
Hassua, että täällä näin monella alle 60 kiloisella on kova tarve haukkua "läskejä". Itse ex-sairaana ihmisenä arvostan paljon enemmän terveyttä kuin kiloja. terveisin, 65/173
Alle 60 kiloisilla ei ole naisen muotoja, takapuolta tai rintoja. Vai olisko kokematon runkkari, joka luulee, että kaikki ei-läskit naiset painaa sen verran?
Takapuoli on pienehkö (163cm, 51kg) mutta yhtä pieni se oli yli 60kiloisenakin. Rinnat 65E joten kyllä niitäkin ihan sopivasti on. Ei kaikki naiset ole mitään 170cm->
Tarkensin myöhemmin, että puhun itseni pituisista, reilusti yli 170 cm naisista. Sinä olet todella lyhyt, joten en edes tiedä miltä sinun pituisesi näyttää 60 kilon painossa.
Niinpä... ja jännä että niin monella pikkuruisella on valtavat rinnat.Hassua, että täällä näin monella alle 60 kiloisella on kova tarve haukkua "läskejä". Itse ex-sairaana ihmisenä arvostan paljon enemmän terveyttä kuin kiloja. terveisin, 65/173
Mitäs ihmeen luonnonoikkuja te oikein olette? Vai oletteko te 50 kiloiset E-kuppilaiset niitä Nordströmin muovipimuja?
Mahtaa olla vaikea hankkia vaatteita tuollaisilla ryntäillä. Siis tehän joudutte käyttämään valtavia xxxl-telttoja ihan vain siksi, että tissit mahtuvat paitaan. :( Onneksi minulla on vain c-rinnat ja painoakin sen yli 60 kg.
Eikä muovipimuja. Kun käyttää oikean kokoisia liivejä plus ympärys on pieni... Ei tarvitse xxxl-telttoja, omat paitani ovat s-kokoa. 65E:t on semmoiset kouraan sopivan kokoiset, ei mitkään jättihinkit.
N 48kg/167cm 80B 39v
M 85kg/180cm housut 31" 41v
Ei läski kenestäkään kaunista tee
Tajuatteko te edes mitä kuppikoko tarkoittaa? Kuppikoko D eivät tarkoita todellakaan vielä isoja rintoja.
Täällä monilla on todella pieni bmi ja ilmoittavat rintojen kooksi D tai E-kupit. Kyllä ne ovat melko valtavat alhaiseen painoon nähden. Itselläni ainakin paino liittyy olennaisesti rintojen kokoon, hoikilla urheilijoilla ei usein rintoja ole. Siinä mielessä erikoista, että täällä monella rinnat ovat pysyneet hoikassa vartalossa. ;)
ps. hassua myös, että nämä mitat ovat sattumalta aikamme kaunesihannetta vastaavia mittoja.. ja aika harvinaisia sellaisia vieläpä.
jos mun 162-senttiseen varteen tulisi seitsemän kiloa lisää! Takuulla on muotoja näilläkin kiloilla, kuuskytkiloisena olisin jo tautisen läski!
kuppikoko D on valtavat ryntäät, jos rinnanympärys tissien alta on vaikkapa 65 tai 70.
t. a-kuppi, enkä tissitön minäkään
Tajuatteko te edes mitä kuppikoko tarkoittaa? Kuppikoko D eivät tarkoita todellakaan vielä isoja rintoja.
Onneksi itsellä vain c, jota pidän sitäkin isohkona. D-kupin tisseihin iskee maan painovoima kivasti siinä kolmenkympin jälkeen..
Kauneus on katsojan silmässä, juuri niin. Ja teitenkin kaikki loukkaantuu, jos juuri sitä omaa ulkonäköä "arvostellaan".
Sitä en ymmärrä, että miksi muitten on vaikea uskoa erilaisten naisten miesten sanoja. Eli tuntuu että pulleammat naiset eivät todellakaan usko että osa miehistä vain tykkää hoikemmista naisista. Ja ettei se tarkoita että he inhoava pulleampia, vaan että sattuvat ENEMMÄN tykkäämään hoikemmista. Tai tummatukkaisista. Tai sinisilmäisistä. Noi kaikki on ulkonäkö-asioita.