Mikä vaivaa miestä, joka haluaa naisen olevan alle 60-kiloinen
pituudesta riippumatta? Oletko koskaan tavannut tällaista miestä?
Kommentit (142)
Sen muija painaa alle 50 kiloa. Eiköhän miehet ihan joka puolella arvosta sopusuhtaisia hyväkuntoisia naisia, vain Afrikassa on porukkaa jotka ihannoi selluliittia, läskiä ja kaksoisleukaa ja kolmoispersettä.
jopa kun bmi n. 18, muttei läskivuoria tietenkään.
Jotkut tykkää ja himoitsee siroja naisia. Ihan samoin kuin jotkut naiset haluaa ehdottomasti tietyn pituisen miehen. Tälläkin palstalla naiset kilvan kertoivat joskus tarkkoja minimimittoja miehelle, ihan samaan kategoriaanhan tuo menee. Halu kontrolloida tarkasti "rakkaansa" ulkoisia ulottuvuuksia. Hyvähän se tavallaan on, että on rehellinen. Toivottavasti sitten myös itse pysyy morsionsa vaatimassa painossa.
jonka mielestä naisen tulee painaa yli 60kg. Henkilökohtaiset mieltymykset kenties?
Alle 60 kiloisilla ei ole naisen muotoja, takapuolta tai rintoja.
Vai olisko kokematon runkkari, joka luulee, että kaikki ei-läskit naiset painaa sen verran?
Minä 158cm, 52kg, 65E/F, pyöreä takamus ja hoikka vyötärö. Vaikka itse sanonkin niin mulla on pirun muodokas kroppa jossa kurvit kohdillaan. ;)
joilla on astmaattinen nuha jatkuvasti, kulkevat nenä punaisena vilusta väristen. Juu, ja kynäkikkelihän niillä on.
Painoa voi säädellä, pituutta ei. Sinkkupalstoilla naiset hakee raamikasta, yli 180 cm miestä. Koita siinä sitten venyä näihin vaatimuksiin :(
Itse olen vartaloltani sellainen, että läski kertyy lantiolleni ja reisien sisäpuolelle möykyiksi ja minusta tulee tasapaksu pökkelö. Rinnat ei sillä suurene enkä saa upeaa pyöreää pyllyä. Olen omasta mielestäni kauniimpi sirona ja pitkänä. Enkä nyt tarkoita mitään lihaksetonta luurankoa. Ja kyllä miehelläkin litteä vatsa on minusta kiihottavampi..
172cm/ 55kg
Eipä ole vaikea arvata että tän keskustelun laittoi alulle henkilö joka kuuluu kategoriaan "nainen joka kantaa kilonsa ylpeänä" siis rehellisemmin läski.
joilla on astmaattinen nuha jatkuvasti, kulkevat nenä punaisena vilusta väristen. Juu, ja kynäkikkelihän niillä on.
yhdestä mun työtoverista, tosin sen kikkelin laadusta mulla ei ole tietoa eikä sen naismausta. Mutta kuvaus pitää sataprosenttisesti paikkansa!
*kahvit näppiksellä*
painon pitää olla alle 60kg. Ei tätä kuitenkaan kukaan ole multa erityisesti vaatinut...
t. eräs pätkä
Eipä ole vaikea arvata että tän keskustelun laittoi alulle henkilö joka kuuluu kategoriaan "nainen joka kantaa kilonsa ylpeänä" siis rehellisemmin läski.
Näin juuri! :D
kun itse olen laihtunut viimeisen puolen vuoden aikana 10 kg, niin kyllä miehet katsovat todella paljon enemmän minua nykyisin kuin aiemmin. Ja en siis ollut mikään läski aiemminkaan, kuten en nytkään ole mikään anorektikko (pituuteni 164 cm, ja nykyinen paino 57 kg). Kuinka voi yksi 10 kg vaikuttaa niin paljon, mietin minä.
Ehehehehee...
Olen 59-kiloisena jo lievästi ylipainoinen, sen verran lyhyt hukkapätkä olen. Ihan on kuule ehtaa ihraa vyötäröllä!
Lyhyessä varressa on ne naiselliset muodot kompaktimmassa paketissa :)
Hassua, että täällä näin monella alle 60 kiloisella on kova tarve haukkua "läskejä". Itse ex-sairaana ihmisenä arvostan paljon enemmän terveyttä kuin kiloja.
terveisin, 65/173
Ehehehehee... Olen 59-kiloisena jo lievästi ylipainoinen, sen verran lyhyt hukkapätkä olen. Ihan on kuule ehtaa ihraa vyötäröllä! Lyhyessä varressa on ne naiselliset muodot kompaktimmassa paketissa :)
Mä kirjoitin tuon ja unohdin mainita, että puhun tietysti itseni pituisista naisista. Olen 176cm pitkä. En tiedä mikä on oikea paino esim. 150 cm naiselle, koska en tunne niin lyhyitä. :)
Hassua, että täällä näin monella alle 60 kiloisella on kova tarve haukkua "läskejä". Itse ex-sairaana ihmisenä arvostan paljon enemmän terveyttä kuin kiloja. terveisin, 65/173
Niinpä... ja jännä että niin monella pikkuruisella on valtavat rinnat.Hassua, että täällä näin monella alle 60 kiloisella on kova tarve haukkua "läskejä". Itse ex-sairaana ihmisenä arvostan paljon enemmän terveyttä kuin kiloja. terveisin, 65/173
Mitäs ihmeen luonnonoikkuja te oikein olette? Vai oletteko te 50 kiloiset E-kuppilaiset niitä Nordströmin muovipimuja?
Mahtaa olla vaikea hankkia vaatteita tuollaisilla ryntäillä. Siis tehän joudutte käyttämään valtavia xxxl-telttoja ihan vain siksi, että tissit mahtuvat paitaan. :( Onneksi minulla on vain c-rinnat ja painoakin sen yli 60 kg.
"Kyllä näin hyväkuntoisena ja treenattuna miehenä voin sanoa, että itseään kunnioittavan naisen tulee painaa korkeintaan 60kg ja mahtuu vaatekokoon 34-36.
Kyllä yli 65 kiloinen nainen on jo huomattavan ylipainoinen."
Mutta tuossa elleistä yksi ketju..
http://keskustelu.plaza.fi/ellit/ihmissuhteet/sinkun-elamaa/1532116/nai…
täälläkin on taidettu hokea, että nainen joka ei mahdu kokoon 36 on hirveä valas.
Ja minä siis, joka painoin 49kg /174cm, kuten jo tuossa kirjoitin, olin aivan rinnaton, luut paistoivat selästänikin hiukkasenkin kumartuessani, mutta laihimmillani ehkä alaosassa joku 36 meni, jos lahkeet riittivät. Yläosassa en taattu ole mennyt niin pieneen kokoon, harteikas kun olen. Nyt saa hommata päälle 40 kokoja, voi mikä valas olenkaan..
miehiä nämä oikein ovat, mutta itse olen esim. 170/68 ja kehutaan sopivan hoikaksi. Olen tosin myös hyvässä kunnossa ja on vähän lihaksiakin eli ei todellakaan ole jenkkakahvoja tai makkaroita vaikka jonkun urpon mielestä voi 68 kiloa tuntua muka paljolta! 38 koon Vaatteet istuu hyvin eikä purista. Ehkä sekin tekee naisesta ryhdikkään ja hyvännäköisen kun on itse tyytyväinen ulkonäköönsä ja kokoonsa ja liikkuu reippaasti :)
molemmat olemme samaa mieltä, että läskit eivät ketään kaunista, ei naista eikä miestä!!
N 169cm, 52kg; 70E