Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläköhän Mikkosen mammalla on varaa kotiäitiyteen?

Vierailija
06.10.2011 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipa siellä on vakuutukset kunnossa

Ei mikään vakuutus korvaa kuin sairaalakulut

Vierailija
2/23 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei kykene sairauden takia töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin ollut kotiäitinä, vaikka on ollut todella tiukkaa rahasta. Se on tahdosta kiinni. Silloin voi miettiä, mistä on valmis luopumaan. Toivotaan, että kaikki on hyvin heidän perheessä jatkossa ja puoliso toipuu.

Vakuutuksia on joka lähtöön. Trust me.

Vierailija
4/23 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIkkosilla on aika mittava omaisuus.Velaton ratsutila,firma,jne.Ja todellakin on vakuutuksia jotka korvaa.Jopa mulla,"köyhällä" äidillä on vakuutus jossa pysyvän haitan aiheuttamasta sairaudesta mä saan miltei 100 000 euron kertakorvauksen sairaskulujen päälle.

Vierailija
5/23 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut yrityksen nimissä. Ei taida olla paljoa mitä realisoida oman perheen tarpeiksi.

Vierailija
6/23 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIkkosilla on aika mittava omaisuus.Velaton ratsutila,firma,jne.Ja todellakin on vakuutuksia jotka korvaa.Jopa mulla,"köyhällä" äidillä on vakuutus jossa pysyvän haitan aiheuttamasta sairaudesta mä saan miltei 100 000 euron kertakorvauksen sairaskulujen päälle.

Mikkosten tilannetta en tunne, en ota siihen kantaa (joskus taisi olla jotain rahavaikeusuutisia lehdissä, paikkansapitävyydestä en tiedä)

Mutta ei tuommoisella 100 000 kertakorvauksella montaa vuotta perhettä elätä.

Toivottavasti TTA on yrittäjänä huolehtinut omista eläkemaksuistaan.

Vierailija
7/23 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ainakin pari vuotta sitten iltapäivälehdet tiedottivat :(

Vierailija
8/23 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella paljon voimia tässä tilanteessa sekä Timo T A:n toipumista!

Vierailija
9/23 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ansiomenetyksen ja yrityksellä toiminnankeskeytysvakuutus, josta saa yrityksen tuotn mukaan rahaa.

Ja näiden lisäksi olen oikeutettu samaan Kelan sairauspäivärahan ja kun vuosi sairauslomaa takana eläkevakuutusyhtiön eläkkeen vakuutusyhtiön maksujen lisäksi.

Timo T.A. Mikkoselle juoksee siis koko ajan sairauspäiväraha ja jos on vakuuttanut itsensä kuten minä, ei ole huolta eikä murhetta taloudellisista asioista.

Vierailija
10/23 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän sitä varaa vasta onkin. Ninalle alkaa juoksemaan omaishoitajan tuet (varmaan paremmat kuin kotona poikiaan odottavan kotirouvan saamat korvaukset) ja osaavathan Mikkoset varmasti hakea kaikkia niitä tukia ja korvauksia, joihin ovat ihan lain mukaankin oikeutettuja. Samallahan se äippä odottaa poikia kotiin koulusta kun on hoitanut isukkia päivän.

Ei sokeus ole maailmanloppu!! Jos ihmisellä jalat kantaa ja älli pelaa, pystyy sokea ihminen olemaan tutussa ympäristössä to-del-la itsenäinen. Eikös Timokin ole oikeutettu jonkinlaiseen sairauseläkkeeseen? Tai vanhuuseläkkeeseen ikänsä puolesta? Ei Suomessa tyhjän päälle tarvitse heittäytyä!

Vierailija
11/23 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap:n kohdalle ei tule koskaan mitään yllättävää pahaa, elämänkumppanin tai lapsen aivoinfarktia, onnettomuutta, kuolemaan johtavaa sairautta tms.

Riippumatta siitä mitä mieltä on Mikkosista, niin näissä palstan monissa Mikkos-ketjuissa kyllä erottuu heti ne, jotka ovat kohdanneet surua ja menetystä, elämän rajallisuuden ja ihmisen haavoittuvuuden.

Ja sitten on nämä vahingoniloiset, jotka kuvittelevat olevansa turvassa, vahingoittumattomia, elävänsä ikuisesti.

Vierailija
12/23 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uskovainen, kuten Mikkosetkin. Tiesitkö että meillä on Taivaan Isä joka pitää huolen. Se sinulta puuttuukin, vaikka rahakas taidat ap olla. Taivaan isä kyllä pitää huolen omistaan.

Ei raha ole ainoa mihin voi turvata.

Vierailija
13/23 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltä, ettei sokeus tule olemaan ainut ongelma....:(

Vierailija
14/23 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tähän muuta voi sanoa.

Vierailija
15/23 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ole selvä, että Mikkonen ei vain sokeudu vaan vammautuu pahasti useiden aivoinfarktien seurauksena.

Taivaanisähöpinä on aina uskomatonta tuubaa, kun vastoinkäymisiä tulee. Kyllä meidän ihmisten pitä ihan omillamme selvitä, ilman, että niitä aivoja laitetaan narikkaan ja uskotaan menninkäisten hoitavan asiat kuntoon.

Vierailija
16/23 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uskovainen, kuten Mikkosetkin. Tiesitkö että meillä on Taivaan Isä joka pitää huolen. Se sinulta puuttuukin, vaikka rahakas taidat ap olla. Taivaan isä kyllä pitää huolen omistaan. Ei raha ole ainoa mihin voi turvata.

Niin paljon kurjuutta ja lapsiparkoja tässä maailmassa, että jotkut taivaanisän huolenpidot on ihan puppua. Miksi se ei sitten pidä huolta omistaan?? Suomessa köyhistä pitää huolen yhteiskunta. Taivaanisäsi on varmaan nukahtanut.

Vierailija
17/23 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa pohtinee moni muukin.

KAIKKI sympatiani pojille,ja kenen tahansa muun kohdalla olisin hurmuisen pahoillani koko perheen puolesta,mutta Nina Mikkonen on ollut aikoinaan avionrikkoja miehensä kanssa,ovat haukkuneet niin hylätyn ex-vaimon,työssäkäyvät äidit kuin kunnan koulukyyditkin,sekä lukemattomat muut kohteet ja asiat,joten toivottavasti nyt saavat luonteeseensa jonkinlaista inhimillisyyttä ja nöyryyttä.

Kun menee hyvin,on helppo osoitella ja syytellä muita,toivottavasti linja pitää ja Nina Mikkonen huolehtii tilanteen niin ollessa omaishoitajan vaativasta toimesta hymy huulillaan.

Vierailija
18/23 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo poikien takia toivoin heille hyvää. Se heidän kotinsa on niin heille tehty, että toivottavasti saavat kotinsa pitää.

Rouva Mikkoska varmaan rupeaa miehensä omaishoitajaksi. Ei tässä nyt pelkästä sokeudesta ole kyse.

Muutakin ongelmaa on ja kuntoutus tulee olemaan pitkä ja kivinen.

Vaimoa tarvitaan kotona.

Vierailija
19/23 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen Ninan pitäisi olla enää kotiäiti, ne pojathan ovat aika isoja! Eikö puhe ollut siitä, että pienille lapsille on hyvä että äiti on kotona.

Nuo pojathan ovat jo koulussa, sillä välin ehtii hyvin tekemään töitä.

Voimia tosiaan koko perheelle!

Vierailija
20/23 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nimenomaan hänellä on varaa olla kotiäiti. Hän on toiminut aikoinaan hyvin fiksusti varojensa kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä