Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ostaa mitään me&i vaatteita?

Vierailija
05.10.2011 |

Oon tätä nyt pitkään pohtinut ja miettinyt, kun kaverikin pitää noita kutsuja. Ja en ymmärrä, en vaikka kuinka olen lukenut, ja yrittänyt ymmärtää, että miksi niitä ostetaan? En vaan pysty käsittämään miksi maksaa 30€ rumasta ja halvan näköisestä tunikasta, jossa ei ole mitään erikoista? Tai vauvan bodysta pitkästi yli 20€ Hei, se on body!! Eikä siinä edes lue dior tai D&G.

Osaisiko joku tämän asian mulle selventää. Onko vaatteiden valmistukseen käytetty jotain uutta nanoteknologiaa, joka estää niitä likaantumasta? Vai onko se puuvilla kasvanut jossain himalajan munkkien laaksoissa, ja omaa näin tervehdyttäviä vaikutuksia, ja lapsesta tulee viisas ja hyväntahtoinen käytettyään lapsuuden noita vaatteita? Vai miksi?

Ja ulkonäkö tietysti on makuasia, mutta jos haluaa käyttää värikkäitä vaatteita ja hassuja kuoseja, niin saahan niitä nyt ihan kaupastakin, edullisemmin.

Kommentit (87)

Vierailija
82/87 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vaatteet pitävät kuosinsa. eivät venähdä ekassa pyykissä. meillä lapsi itse tykkää.

H&M:n, Lindexin jne vaatteet kiertää lapselta toiselle eikä nekään mene pyykissä miksikään...

H&M:n vaatteet ihan sekundaa. Jo kahden pesun jälkeen vaatteet venähtäneitä ja värit haalistuneet. En ostaisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsuilla ei kehtaa olla ostamatta ja mammat saavat toisensa uskomaan että hyviä ovat eikä hinta haittaa, vaikka on puolet kalliimpi (ja samanlaatuinen ja näköinen) kuin Lindexissä. Eli lyhyesti sanoen, joukossa tyhmyys tivistyy, siihen perustuvat nämä kotikutsut :/

Vierailija
84/87 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsuilla ei kehtaa olla ostamatta ja mammat saavat toisensa uskomaan että hyviä ovat eikä hinta haittaa, vaikka on puolet kalliimpi (ja samanlaatuinen ja näköinen) kuin Lindexissä. Eli lyhyesti sanoen, joukossa tyhmyys tivistyy, siihen perustuvat nämä kotikutsut :/

yleensä tilaa miltään kotikutsuilta mitää ellen jotain todella tarvitse. Tuppereila tilannut kerran, Partyliteltä en koskaan vaikka olen ollut 10:llä kutsuilla. M&i:ltä tilannut 2 kertaa sukat. Ei ole mikään pakko tilata. Kaveritkin aina sanoo, että tuu kahville kutsuille ei tilaamaan.

Vierailija
85/87 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla oli tavatessamme aivan karseita t-paitoja. Oli ostanut jostain halpahallista tyyliin kympillä kolme.

Olen nyt ostanut sille aina kestävämpiä t-paitoja, jotka maksaa jotain 15-30 euroa kappale. Mielestäni ihan ok hinta miesten hyvästä t-paidasta, mutta oma mieheni sanoo, että ei itse tuon hintaisia ostaisi.

Mies on pakko vaatettaa, koska sen ainoa ostoperuste vaatteelle on se vaatteen hinta - kuten tuntuu olevan aika monelle mammalle täällä.

Ostaa se sitten takin tai kengät, aina pitää ostaa siksi, että ei maksa paljoa. Kun sai lahjaksi kerran 75 euron lahjakortin kenkäkauppaan, ei käyttänyt sitä, koska kaikki kengät olisivat maksaneet siellä jotain 100 euroa, eikä voinut itse laittaa sitä 25 euroa siihen väliin. Hänen mukaansa kukaan järkevä ei laita kenkiin yli 25 euroa...

Vierailija
86/87 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä tilaa miltään kotikutsuilta mitää ellen jotain todella tarvitse. Tuppereila tilannut kerran, Partyliteltä en koskaan vaikka olen ollut 10:llä kutsuilla. M&i:ltä tilannut 2 kertaa sukat. Ei ole mikään pakko tilata. Kaveritkin aina sanoo, että tuu kahville kutsuille ei tilaamaan.

jos tietäisin jo valmiiksi etten osta mitään! Mikset voi mennä muuten kyläilemään joskus toiste? Emännän on ihan kiva saadakin jotain etua vastineeksi kutsuista, joten ellet tue sitä mitenkään niin älä mene. Eri asia jos emännänlahja tulee vieraiden lukumäärästä ostomäärästä riippumatta.

Jos taas haluaa välttämättä mennä töllistelemään niin on kohteliasta myös ostaa jotain. Noita vaatteita sentään voi ihan käyttääkin ja eikös ne sukat maksa jotain 12 € 3 paria? Eli ei mikään riistohinta ellei halpojakaan.

Vierailija
87/87 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tietäisin jo valmiiksi etten osta mitään! Mikset voi mennä muuten kyläilemään joskus toiste? Emännän on ihan kiva saadakin jotain etua vastineeksi kutsuista, joten ellet tue sitä mitenkään niin älä mene. Eri asia jos emännänlahja tulee vieraiden lukumäärästä ostomäärästä riippumatta.

Jos taas haluaa välttämättä mennä töllistelemään niin on kohteliasta myös ostaa jotain. Noita vaatteita sentään voi ihan käyttääkin ja eikös ne sukat maksa jotain 12 € 3 paria? Eli ei mikään riistohinta ellei halpojakaan.

emännän lahja/edut määräytyvät osallistujien mukaan ei ostojen!