Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset ostaa mitään me&i vaatteita?

Vierailija
05.10.2011 |

Oon tätä nyt pitkään pohtinut ja miettinyt, kun kaverikin pitää noita kutsuja. Ja en ymmärrä, en vaikka kuinka olen lukenut, ja yrittänyt ymmärtää, että miksi niitä ostetaan? En vaan pysty käsittämään miksi maksaa 30€ rumasta ja halvan näköisestä tunikasta, jossa ei ole mitään erikoista? Tai vauvan bodysta pitkästi yli 20€ Hei, se on body!! Eikä siinä edes lue dior tai D&G.

Osaisiko joku tämän asian mulle selventää. Onko vaatteiden valmistukseen käytetty jotain uutta nanoteknologiaa, joka estää niitä likaantumasta? Vai onko se puuvilla kasvanut jossain himalajan munkkien laaksoissa, ja omaa näin tervehdyttäviä vaikutuksia, ja lapsesta tulee viisas ja hyväntahtoinen käytettyään lapsuuden noita vaatteita? Vai miksi?

Ja ulkonäkö tietysti on makuasia, mutta jos haluaa käyttää värikkäitä vaatteita ja hassuja kuoseja, niin saahan niitä nyt ihan kaupastakin, edullisemmin.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä nyt sattuu vastaan tulemaan. Kovin monesta ei ole valittamista, mutta Me&I:n erottaa kyllä esim. Lindexistä. Vaatteet jotenkin istuvat kauniimmin ja säilyvät parempina myös muodoltaan (kuosit eivät muissakaan ole kovasti haalistuneet). Sen verran kalliita, että en niillä koko kaappia täyttäisi, mutta kivoja siellä joukossa.

Vierailija
22/87 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mallistossa on ihana pupupusero, se oli pakko ostaa tytölle. En tosiaan menisi rytkyksi sanomaan. Samoin ne naisten vaatteet on tosi hyviä, mitä olen paria puseroa käyttänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin Sydänpyllyt-ryhmää :D Hauska miten ihmiset ovat hurahtaneet

Vierailija
24/87 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kurkkimassa espiritin vaatteita netissä ja saman me and i -sivuilla. Ihan samaa hintaahan noi on! :) Espiritillä useampi oli yli 80 euroa jos mekkoja vertailee. Ja se että näyttää kivemmalle on ihan sun mielipide. Pidemmälle me and i.ni on kestäneet kuin espiritin. 10

Kuinka voi olla samaa hintaluokkaa, jos esim. body maksaa 10-15 € espritillä ja me&i:n mallistosta sen 25€? Mekkoja ja muita aikuisten vaatteita voi olla vähän vaikea vertailla, kun niissä haitari on niin suuri, mutta puuvillaiset lasten vaatteet kyllä kestää vertailun ja edullisempaa on espritillä. Ja vaikka tuohon vielä jotain kuosiakin haluaisi mukaan, niin vaikka keveästi kestää hintaa nostaa, eikä vielä silloinkaan mene ihan järjettömyyksiin.

Ihan hyvin voisin me&i:n vaatteita ostaa, osa on kivan näköisiä jne. mutta en todellakaan maksaisi noin paljon materiaaliltaan tavallisesta paidasta tai bodysta! Asiaa voi miettiä miten päin vain, mutta järjetöntä se on, ainakin mun tuloilla. Hmm, ostanko vauvalle reiman toppahaalarin vai 2 kpl bodyja, hmm, aika vaikee päätös :D

Vierailija
25/87 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MeandI esittelystä sen, että se esittelijä aloitti koko jutun sillä, kuinka edukkaita nämä vaatteet ovat. Silloin en tienny tästä merkistä mitään. Yllätys oli suuri, kun katsoin hinnastoa sitten. Sain peräti kolme vaatetta sadalla eurolla :O Voi jeesus, sanon mä. HenkkaMaukasta samalla rahalla saa kassillisen ihan yhtä hyvää kamaa.

Vierailija
26/87 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON paljon. Ja vaatteet ovat aika kamalan näköisiä pääsääntöisesti.

Lähteekö noista painetuista kuoseista värit vielä yhtä vikkelään kuin pari vuotta sitten? En ole vielä koskaan nähnyt kenelläkään päällä me&I -kuosivaatetta, jonka kuviot olisivat olleet kirkkaan ja haalistumattoman näköiset.

Tietenkin on ok, jos noissa on vähemmän myrkkyjä kuin muissa. Itsekin aloin aivastella kun aukaisin viimeisimmän HM:n pakettini.

Vierailija
27/87 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hamstrailen ihan tosi mielelläni me&ia lasten kaappeihin. Varsinkin kun huomasin että h&m ja kaikki halpisvaatteet näyttää parin pesun jälkeen ihan kauheilta.

Nyt laadukkaan meandit periytyy hyvässä kunnossa lapselta toiselle.

Itselleni ostan enemmän kuin mielelläni vähän kallimman meandin paidan jota käytän melkeimpä vuodesta toiseen ja ne näyttävät aina hyvältä.

Toisin kuin jotkut halvemmat henkkamaukan paidat jotka näyttää halvoilta paskoilta parin pesun jälkeen.

Mun mielestäni köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa...

Vierailija
28/87 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset ostaa mitään vaatteita? Miten voi ketään kiinnostaa minkä merkkisiä Vaatteita joku ostaa? Ihan sama miten jokainen rahansa käyttää.... Ainakin mulle!

Vierailija
29/87 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oikein pesee. :) Aikuisten vaatteet asia erikseen.

Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa, mutta on varaa maksaa 80 e jostain käytetyistä potkuhousuista? =);)

Vierailija
30/87 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me&i on vaatemerkki siinä missä muutkin,mutta voin sanoa vaatteita ostaneena ja myyneenä eteenpäin,että siinä on kyllä vaate joka kestää käytössä melkein mitä vaan.ja mikä meillä ainakin tärkeintä ei menetä muotoaan pesussa,ei venähdä eikä kutistu,niinkuin monille muille vaatemerkeille käy.lapsen kaapista löytyy paljon lindexin ja hm vaatteita joissa kuvat halkeilleet osasta jopa suurimmaksi osaksi hävinneet.värit ovat pesujen jälkeen mitä ovat ja muodot kadonneet.mielummin puen lapselle istuvat ja mukavat vaatteet kuin ne venyneet ja joka suuntaan roikkuvat.ostappa koiraperheeseen kaupasta kympillä plyyssihousut,kyllä ovat karvoja täynnä hetkessä.omistan näitä me&i merkkisiä plyyssihousuja muutamatkin kappaleet,eikä tartu karvat.enkä ole mukavampia housuja vielä löytänyt.kyllä suosittelen tätä merkkiä kaikille!

ja eiköhän se ole niin että ei se hinta ratkaise vaan laatu!

Vierailija
31/87 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mä en ymmärrä miksi tämmöstä asiaa jaksaa joku vatvoa. Jos toinen tykkää ja toinen ei niin mikä siinä. Antaa ostella jos tahtoo. En mäkään ihmettele miksi joku ostaa D&G ku en ite niitä osta. Mua ei niin hirveesti kiinnosta mitä muut tekee tai mitä ne ostaa.

Vierailija
32/87 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(( kuulostaa ihan hirveältä. Pitäisi oikeasti omissa valinnoissa muistaa, että ei tukisi tuollaista yhtään, mutta se on todella vaikeaa. Niin harva tuote valmistetaan edes Euroopassa. Onko kaikki kaukoidän maat samaa tasoa riiston suhteen - miten uskaltaa ostaa mitään vaatteita? Joojoo paitsi ylihinnoiteltua meandia ;) tykkään kyllä noista kuoseista samoin kuin muistakin lapsekkaista kuoseista, mutta vähän jotain uudistumista tuo merkki kaipaisi. Jo muutaman kauden jälkeen tuntuu että nuo skootterit ja sienet on nähty..

Vierailija
33/87 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvempien merkkien vaatteet kestävät kunnon pesun, mutta Me & I ei.

Vierailija
34/87 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oikealla hoidolla vaatteet juuri säilyttävät muotonsa ja värinsä? Ne halvemmathan juuri venyvät, vanuvat ja kulahtavat. Ja siis on pesty 60 asteessa... Olisikohan tässä jonkinlainen syy/seuraus-kaava.

Vierailija
35/87 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rummutetaankin. Hyvinä säilyvät. Mutta pesuohjeella taataan, että sen mukaan pestynä vaate säilyy parhaiten. Tuossa vilkaisin muiden merkkien pesuohjeet ja ihan samaa 40 astetta löytyy myös H&M:n, Lindexin ja Kappahlin printtipaidoista.

Vierailija
36/87 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan me&i vaatteita. Ostan kauniita, hauskoja ja lapselle sopivia vaatteita. Inhoan sitä kun pieni lapsi puetaan kun aikuinen... Lapsi on kuitenkin lapsi. H&M myy mielestäni lapsille juurikin näitä aikuismaisia ja teinimäisiä vaatteita. En tykkää! Ostan me&i vaatteita siksi että ne ovat lapsille sopivia ja laadukkaita. Eikä mielestäni niin hirveän kalliita. Ei niitä marketeistakaan ilmaisiksi saa. Mutta eikö se ole jokaisen oma asia miten lapsensa pukee ja mihin rahansa käyttää??? Miten sitä jaksaa kukaan täällä vatvoa...

Vierailija
37/87 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tässä mun syyt:

- aluksi ostin siksi että kaveri myy, vähän kuin tukeakseni häntä

- Huomasin vaatteiden olevan suosittuja ja laadukkaita. Ostan koska se nostaa mun/lasten statusta. (moniko kehtaa myöntää tätä?). Me ei olla mitään "hienoa" sakkia, mutta joskus haluan nostaa vähän omaakin itsetuntoa. Ei toki ole varaa usein ostaa, mutta joskus.

- asutaan pienellä paikkakunnalla kaukana Lindexeistä ja Henkoista. Toki nettikaupat on keksitty, mutta on se eriasia nähdä vaate ensin ennenkuin ostaa.

- Tämä on luksusta, jota en suo itselle usein, mutta olen ostanut jonkin verran lahjaksi, ja voitte arvata että äidit kiittelevät...

Vierailija
38/87 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuntuu, että tämän ketjun perusteella vaihtoehdot on vähissä eli HM, Lindex (ja tais olla jotain muitakin halpisketjuja) vastaan tuo Meandi. Onhan vaatteita paljon muitakin - ja täytyy sanoa, että on tosi kauniita vaatteita monilla merkeillä. Sekä tytöille että pojille.

Meandia en tunne, kun en Suomessa asu eli ilmeisesti joku suomalainen merkki, mutta eihän tuo hinta ole korkea, kun moni sitä on kommentoinut. Ihan normihintaisia lastenvaatteita.

Meille nuo kuitenkin olisi liian kotiasumaisia tai yöpukumaisia. Ei täällä kukaan lapsi tuollaisissa vaatteissa kulje ihmisten ilmoilla. Eikö Suomessa käytetä oikeita housuja?

Vierailija
39/87 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muitakin merkkejä on

Esim. Baobab kids myy kaikkea kivaa

Vierailija
40/87 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja leikkivaatteina / päiväkotivaatteina velourhousut ja collegehousut ovat huippusuosittuja, ja yleensä myös pk:n toive. Etelä-euroopassa esim. lapset puetaan paljon sovinnaisemmin ja muodollisemmin. Täällä mukavuus ja lapsekkuus on ykköskriteerit, mikä on mielestäni kyllä ihan hyvä asia. Vai kummassa luulet että taaperolla on mukavampi kumarrella duplo-legojen yms. kimpussa - kiristämättömien joustovyötärö-velourpöksyjen ja trikoopaidan kanssa, vai istuvien nappilistallisten kangashousuhen ja kauluspaidan kanssa...?

Kun tuntuu, että tämän ketjun perusteella vaihtoehdot on vähissä eli HM, Lindex (ja tais olla jotain muitakin halpisketjuja) vastaan tuo Meandi. Onhan vaatteita paljon muitakin - ja täytyy sanoa, että on tosi kauniita vaatteita monilla merkeillä. Sekä tytöille että pojille. Meandia en tunne, kun en Suomessa asu eli ilmeisesti joku suomalainen merkki, mutta eihän tuo hinta ole korkea, kun moni sitä on kommentoinut. Ihan normihintaisia lastenvaatteita. Meille nuo kuitenkin olisi liian kotiasumaisia tai yöpukumaisia. Ei täällä kukaan lapsi tuollaisissa vaatteissa kulje ihmisten ilmoilla. Eikö Suomessa käytetä oikeita housuja?