Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtautuisit, jos sinun miehesi joisi joka la 6 tölkkiä olutta?

Vierailija
01.10.2011 |

Siskon mies tekee tota ja muija vaan, ett ihan tavallista?

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies juo noin kerran tai kahdesti kuukaudessa ja se ei juo vain yhtenä iltana vaan perjantai, lauantai ja sunnuntai. nytki juo ja kyllä tympäsee huomenna meidän lapsen (4 kk) neuvola johon lupas tulla pitämään sylissä kun toista rokotetaan, minua tekee pahaa kun toista pistetään. ja arvatkaa vaan tuleeko ei tule joko on huomenna rapulassa ja todennäköisesti juo vielä huomennakin kaikki lupaukset säretään aina! työttömänä ollut viimeiset 6 vuotta ja minä olen rampannu töissä, nyt olen äitiyslomalla.. :( paha mieli mutku sen käytöksen jo tietää etukäteen mutta silti jokainen kerta satuttaa että tärisen välillä.. :(

6 vuotta ollut työttömänä ja juo sinun mielestä liikaa, olet kuitenkin halunnut lapsia hänen kanssaan..? Melko outoa.

Vierailija
2/103 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin ihme terveystarkkailijana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes uskalla kaikkia viestejä lukea! Suurimman osan mielestä on siis ihan normaalia imeä kuusi kaljaa saunassa! En voi käsittää!! Oon luullu, että sauna olis peseytymistä varten, eikä tissuttelua. Saunasta on näemmä tullut hyvä teko syy pikku pöhnän hakemiselle.. Ja ihan turha väittää, että lapset ei huomaa ja humalaa ei tule siitä määrästä! Kyllä huomaa! Jo hyvin treenanneesta alkkiksesta näkee kahden pullon jälkeen, että on taas olusia vähän maisteltu. Läheltä on tullu seurattua, että kokemusta löytyy!! Käsittämätöntä tämä suomalainen olut-sauna kulttuuri! Saunan varjolla saa siis juoda ja täyttää suurkulutuksen rajat hyvillä mielin? Koska sehän ei ole tissuttelua, koska se tapahtuu saunassa. Hoh hoh! Uskotelkaa vaan itsellenne, että ongelmaa ei ole. Ja yrittäkääpä olla edes yksi lauantai ilman niitä oluita. Ette onnistu!!

Kuka väitti, että lapset ei huomaa? Itse kerroin, että lapset ovat nukkumassa VIIMEISTÄÄN siinä vaiheessa, kun 3 kaljaa (0,33cl kolmosta) on "imetty". Sori, ei olla hyvin treenattuja alkkiksia, kolmesta kaljasta ei meistä juuri mitään huomaa. Ajetaan jopa joskus autoa 2 kaljan jälkeen.

Suurkulutuksen rajoja tuo max siksari viikkoon ei sitten täytä mitenkään päin! En kiellä sitä tissutteluksi, mutta kännäämiseksi en myönnä. Ollaan oltu montakin lauantaita ilman kaljaa. Ei olla aina muistettu sitä kaupasta ostaa;)

Eiköhän ne ongelmat ala olla niillä, jotka TARVII sitä alkoholia enemmän kuin kerta viikkoon?

Vierailija
4/103 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiemmin, että juovat miehen kanssa jonkun yhden siiderin puoliksi : D

Kyllä meilläkin menee kummallakin välillä tuo ap:n mainitsema määrä kerralla ja hui, ollaan koululaisten vanhempia. Mutta juominen ei todellakaan ole se "pääharrastus" ja saunaan on kiva mennä lauantai-iltana kun viikon harrastukset, työt ja askareet on saatu päätökseen. Yleensä lauantaina on vielä ulkoiltu koko päivä, jos sää sallinut. Jos siihen mättää päälle muutaman oluen niin so f*****g what???

Meillä ei tapella humalassa, ei edes riidellä eikä tarvita mitään masennuslääkkeitä tms. ihan tavallisia keski-ikäisiä vanhempia ollaan. Sanosin jopa, että normaalia onnellisempia.

Vierailija
5/103 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillekin lie ihan normaalia. Isäni oli loppuvuosinaan alkoholisoitunut, itsekään en lasiin sylje mutta kohtuus kaikessa.

Vierailija
6/103 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiemmin, että juovat miehen kanssa jonkun yhden siiderin puoliksi : D Kyllä meilläkin menee kummallakin välillä tuo ap:n mainitsema määrä kerralla ja hui, ollaan koululaisten vanhempia. Mutta juominen ei todellakaan ole se "pääharrastus" ja saunaan on kiva mennä lauantai-iltana kun viikon harrastukset, työt ja askareet on saatu päätökseen. Yleensä lauantaina on vielä ulkoiltu koko päivä, jos sää sallinut. Jos siihen mättää päälle muutaman oluen niin so f*****g what??? Meillä ei tapella humalassa, ei edes riidellä eikä tarvita mitään masennuslääkkeitä tms. ihan tavallisia keski-ikäisiä vanhempia ollaan. Sanosin jopa, että normaalia onnellisempia.

Vierailija
7/103 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillekin lie ihan normaalia. Isäni oli loppuvuosinaan alkoholisoitunut, itsekään en lasiin sylje mutta kohtuus kaikessa.

Me ei tulla saunakaljoista känniin ja kaljaa otetaan korkeintaan kerran viikossa...

Vierailija
8/103 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa tuollaisesta on mitään haittaa.. Mulla entinen ukko joi vähintään 6 joka ikinen ilta. Lopulta juominen meni niin hulluksi että se osti mäyräkoiraa ja koria, sekä kutsui ryyppyporukkaa viikolla, niin erohan siitä tuli.

Vierailija
9/103 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa tuollaisesta on mitään haittaa.. Mulla entinen ukko joi vähintään 6 joka ikinen ilta. Lopulta juominen meni niin hulluksi että se osti mäyräkoiraa ja koria, sekä kutsui ryyppyporukkaa viikolla, niin erohan siitä tuli.

Vierailija
10/103 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä neljä kertaa vuodessa juodaan viinipullo puoliksi ja pari kertaa vuodessa otetaan 1-2 saunaolutta.

Mutta me käydään miehen kanssa viihteellä noin kerran kuussa ja silloin otetaan useampi annos.

Jos mies rupeaisi tissuttelemaan joka viikko kotona, olisin todella ihmeissän, enkä tykkäisi asiasta.

Vierailija
11/103 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia eikä tuollainen mies todellakaan sytytä. Ihmettelen naisia, jotka viitsivät roikuttaa tuollaista oluen ryystäjää nurkissaan.

Vierailija
12/103 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi se ei juo olutta ollenkaan.

Vierailija
13/103 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti oli se, et jos pitää kaksin käsin kiskoa olutta saunan varjolla, joka lauantai. Niin mun mielestä se kuullostaa alkoholismilta!

Pelottaa ajatella, että sun mielestä on ihan jees hypätä rattiin niiden muutamien sauna oluiden jälkeen. HUH HUH!!!! Eikö se mene niin, että jos otat niin et aja!! Mun mielestä se kaks on jo aivan liikaa, jos pitää ajellakkin vielä.

No kyllä se kulutus niitä rajoja hipoo, mut sovitaan että vaihdetaan se sana "suurkulutus" "kovaksi kulutukseksi". Niin helpottaa sun mieltä

Noin suuret ölppä määrät kuuluu sinne baari iltoihin, ei saunaan ja koti-iltaan! en ikinä uskaltais juoda noin paljon, kun lapset on kotona.

Seuraavaksi varmaan puolustellaan sillä, että kun se olut vaan maistuu niin hyvälle. Heille voin sanoa, että kokeilkaapa alkoholitonta olutta, jos siellä saunassa nyt sitten jotain pitää juoda. Mut se ei ookkaan yhtä kivaa kun ei nouse nuppiin?! eikö niin?? Eli se puhuu paskaa joka väittää juovansa olutta pelkän maun vuoksi!

t. Kusipää. Joka vihaa olutta ja selittelyä, jolla yritetään todistella ettei ole ongelmaa!

Vierailija
14/103 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että riittäis pari olutta mullekin.

Vierailija
15/103 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut tosiaan vaan kerta viikkoon, ja saunajuomana. Musta olisi outoa, jos mies ilman saunaa vetäisi kaljaa...

Vierailija
16/103 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastaan ihan tavallista.

Vierailija
17/103 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä pitäisi, jos noin paljon joisi joka lauantai, mutta siis sinällänsä on ihan ok.

Vierailija
18/103 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut tosiaan vaan kerta viikkoon, ja saunajuomana. Musta olisi outoa, jos mies ilman saunaa vetäisi kaljaa...

Vierailija
19/103 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapojensa orjana. Tietyllä tapaa myös alkkiksena.

Vierailija
20/103 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette mitään tai muumilimskaa? Me saunotaan kolmisen tuntia, ja meitä ainakin janottaa. Joskus kyllä ostetaan siksari ykköstä/alkoholitonta ja siksari kolmosta, kun toisen kaljan on sama, mitä juo.

taisin olla 5