Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtautuisit, jos sinun miehesi joisi joka la 6 tölkkiä olutta?

Vierailija
01.10.2011 |

Siskon mies tekee tota ja muija vaan, ett ihan tavallista?

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. aika omituista, että sauna ja alkoholi kuuluu jonkun mielestä yhteen. Ap:n aiheeseen: on sama juoko mies joka ilta yhden oluen vai kerran viikossa sixpäkin. Molemmat on mun mielestä liikaa. Joskus, harvoin, voi käydä viihteellä ja juoda vaikka sen 15 olutta. Mutta jos on joka viikko pakko juoda siksari olutta kotona, niin on elämässä aika vähän tekemistä.

Eikun me HALUTAAN juoda se max siksari joka la-saunassa ja sen jälkeen. Ei meitä kukaan pakota. Lapset eivät näe meitä humalassa, koska ovat nukkumassa viimeistään meidän 3. kaljan jälkeen.

Kun meillä oli vauvoja, niin ei juotu ollenkaan alkoholia. Jännitin sen verran, että jos yöllä joutuu niitä vauvoja hoiteleen ja tiputtaa tai muuta kamalaa. Lapset jo koululaisia.

Miten ihmeessä meidänkin elämässä on muka liian vähän tekemistä, jos sitä kaljaa juodaan saunailtana? Mieluummin juon useamman kuin vaikka lipitän melkein joka ilta... Ja viikonloppuisin saunomme vain lauantaisin, koska perheessä harrastetaan pe-iltaisin ja sunnuntaisin ja viikolla emme kaljaan koske. Ihme viirupäitä täällä!

Vierailija
102/103 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes uskalla kaikkia viestejä lukea! Suurimman osan mielestä on siis ihan normaalia imeä kuusi kaljaa saunassa! En voi käsittää!! Oon luullu, että sauna olis peseytymistä varten, eikä tissuttelua. Saunasta on näemmä tullut hyvä teko syy pikku pöhnän hakemiselle.. Ja ihan turha väittää, että lapset ei huomaa ja humalaa ei tule siitä määrästä! Kyllä huomaa! Jo hyvin treenanneesta alkkiksesta näkee kahden pullon jälkeen, että on taas olusia vähän maisteltu. Läheltä on tullu seurattua, että kokemusta löytyy!!

Käsittämätöntä tämä suomalainen olut-sauna kulttuuri! Saunan varjolla saa siis juoda ja täyttää suurkulutuksen rajat hyvillä mielin? Koska sehän ei ole tissuttelua, koska se tapahtuu saunassa. Hoh hoh! Uskotelkaa vaan itsellenne, että ongelmaa ei ole. Ja yrittäkääpä olla edes yksi lauantai ilman niitä oluita. Ette onnistu!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei minun mielestä ole mitään kummallista tai kamalaa jos kerta viikkoon muutaman (kuusi) kaljaa ottaa, ei siitä känniin tule jos ne pikkuhiljaa illan mittaan juo. En siis miehelleni moisesta jäpätä. Ei hänkään minulle vingu kun useimmiten lauantaina punkkupullollisen nautiskelen, ruuan kanssa ja loput illan aikana. Ja ei, lapset eivät koskaan ole nähneet meitä örvellys-kännissä, koska silloin harvan kerran kun enemmälti otetaan niin lapset ovat hoidossa.