Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MISSÄ PIILEKSITTE kaikki kivat suomalaiset miehet? Minkälainen on kiva suomalainen mies? Mieluummin joku taitavat rakentaja kuin joku yliopi

Vierailija
14.12.2023 |

MISSÄ PIILEKSITTE kaikki kivat suomalaiset miehet? Minkälainen on kiva suomalainen mies? Mieluummin joku taitavat rakentaja kuin joku yliopistokoulutettu educated fool kuten meistä sanotaan?

Etsitään kaiken ikäisiä aikuisia! Esimerkinkin voi myös antaa jostain joka tuntuu kivalta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä eränkävijä Peltsi tunnu aika mukavalta? Kuinka suomalainen hän nyt sitten mahtaa olla?

Vierailija
2/10 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, ja mitä ajattelit näillä miehillä sitten tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon suomalaiset miehet tietysti seuraksi kunnon suomalaisille naisille. Heitä on eri ikäisiä ja odottavat löytävänsä elämänsä miehen. 

Eikö ketään enää muka kiinnosta kunnolliset suomalaiset miehet? Ei ihme että odotusaika alkaa jo olla liian pitkä.

Vierailija
4/10 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän epäluuloiseksi sitä on kasvanut naisten suhteen näin iän myötä.

Vierailija
5/10 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä taitava rakentaja ja muutenkin mukava mutta valitettavasti myös koulutettu joten en sinulle kelpaa.

Vierailija
6/10 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tässä rakentajaa kaipaa, olis vaikka mitä tekemistä. Maalarikin kävis. Tai putkari. 

Vierailija
7/10 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne sua kotoota hae ja ovat jo varattuja muutenkin.

Vierailija
8/10 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te mitään miestä tarvi. Teillä on valtio.

Eikä miehet tarvi naista, parisuhteeseen, meillä on toisemme. Myymme ja ostamme toisiltamme osaamista ja palvelua sekä näin pidämme teille myös sitä valtiota pystyssä, eli maksamme elämänne sitä kautta kuin että jokainen maksaisi oman mammansa.

Vierailija
9/10 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yliopistokoulutettu insinööri, eli DI, mutta myös varsin taitava kaikenlaisessa käsintehtävässä ohjelmoinnista rakennushommiin, autonkorjauksesta puutarhatöihin.

Olen myös raitis ja savuton.

Tosin >30v onnellisessa parisuhteessa, mikä ei taida oikein AP::ta auttaa... Lisäksi olen pitkäaikaistyötön, tässä iässä ei enää pääse haastatteluihin.

Vierailija
10/10 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen yliopistokoulutettu insinööri, eli DI, mutta myös varsin taitava kaikenlaisessa käsintehtävässä ohjelmoinnista rakennushommiin, autonkorjauksesta puutarhatöihin.

Olen myös raitis ja savuton.

Tosin >30v onnellisessa parisuhteessa, mikä ei taida oikein AP::ta auttaa... Lisäksi olen pitkäaikaistyötön, tässä iässä ei enää pääse haastatteluihin.

Mee kommari töihin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän