Lue keskustelun säännöt.
Mitä suunnittelit ostavasi 3+1 päiviltä?
Kommentit (4)
En ole tehnyt mitään suunnitelmaa, mut yleensä ostan meidän perheen dödöt, hammastahnat ja shampoot sieltä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
on jotain tuollaisia päiviä ja mille kohderyhmälle?
Sokoksella on eli aika monessa kolkassa Suomea. Taitaa olla nykyään kyllä 3+2 oikeasti. Alkaa siis ke.
Ne, mitä tarvitsen, voin ostaa kaikkina muinakin vuodenaikoina. Ei tarvitse rynnistää hysteeristen naisten kanssa samaan kauppaan, kun voi ostaa tavaraa myös jonain toisena päivänä.