Kuinka usein näette aikuisia lapsianne?
Kommentit (16)
3-6 kertaa. Nuorinta 1-2 viikon välein kun asuu samalla kylällä. Asunnon ohi joudun ajamaan kauppareissulla.
Yhden perhettä viikoittain, toisen kerran kk, kolmatta nykyisin parin kk välein ja opiskelija tulee kotiin samoin parin kk välein.
Ennen koronaa vähintään kerran pari per kk kaikkia
Silloin, kun hänellä sattuu olemaan lomaa lukiosta eikä pelejä. Elokuun jälkeen on käynyt 3 tai 4 kertaa kotipaikkakunnalla (18v, tänä vuonna 19).
Useasti joka viikko näen kaikkia kolmea.
Vastaan aikuisena lapsena, että työssäkäyvää vanhempaani näen noin 2-4 viikon välein lasten kanssa, soitellaan samaan tahtiin. Eläkkeellä olevaa vanhempaani näen yleensä kahden kesken tai yhden lapsen kanssa kerran-pari viikossa. Molemmat näkevät lapsetonta veljeäni käsittääkseni noin 2-4 viikon välein.
Kerran viikossa. Penska asuu naapuritalossa. Yleensä törmätään autohallissa kun toinen tulee ja toinen lähtee.
Yhtä näen kerran tai kaksi kertaa vuodessa, toista muutaman kuukauden välein. Toinen asuu kilometrin päässä ja toinen 30km päässä. Minusta ihan hyvä vierailuväli. Viestivät silloin kun tarvitsevat jotain, eli tapaamiset on aina enemmän tai vähemmän jotain avustamista eikä mitään hupivierailuja.
Aika eri juttu, jos kyseessä on 18-vuotias tai 30-vuotias. Mulla esikoinen on 19 vuotta ja asunut viime syksystä omillaan. Syksyllä nähtiin noin viikoittain, nyt opintojen takia viimeksi jouluna.
Viikottain. Olen suosittu lastenkaitsija ja rakastettu mummi, 66, eläkeläinen.
Vierailija kirjoitti:
Aika eri juttu, jos kyseessä on 18-vuotias tai 30-vuotias. Mulla esikoinen on 19 vuotta ja asunut viime syksystä omillaan. Syksyllä nähtiin noin viikoittain, nyt opintojen takia viimeksi jouluna.
Osin totta. Mutta toki etäisyyskin vaikuttaa, mun 18 v asuu 400 km päässä.
Mutta uskon, että kun ikää tulee tytölle lisää ja varsinkin jos nyt muuttaa poikakaverin kanssa yhteen, harvenee kotipaikkakuntavisiitit entisestään. Muutenkin kun elämä rytmittyy urheilun ehdoilla, niin pelikauden aikana en edes odota, että tytär pääsisi käymään kotona muulloin kuin lomilla.
-6
Toista pari kertaa viikossa asuu ihan lähellä. Toista noin joka toinen viikko asuu 5 kilsan päässä. Yksi asuu vielä kotona, opiskelee.
Kerran kuukaudessa tai kahdessa.
Meillä on 300 km välimatka. Soitetaan kuitenkin usein.