Mitä ajattelet omasta kodistasi kun luet Kaunis Pieni elämä -blogia?
Kommentit (37)
En siis halua samanlaista tyyliä, mutta olisi kivaa jos olisi jo saanut vaihdettua kaikki ties mistä kauan sitten haalitut huonekalut mieleisiksi ja rempattua keittiön ja kylppärin :P
Hiljaa hyvä tulee...
että "meillä on aika läävä"... ja "pitäiskö alkaa sisustaan valkosella", mutta sitten tipahdan maan pinnalle.
meillä on ihan kiva koti, eikä kaikilla tarvi olla koti ku sisustuslehdestä, tosiaankaan. :)
että miten niillä on varaa ylläpitää tuota kaikkea ja että miten tämä Anne on niin nuori ja kolmen lapsen äiti.
ap
Ei tarvitse laittaa sisustustauluja. :)
Näin ajattelen. En ole kateellinen heidän kodistaan ja hienosti puetuistaan lapsistaan. Olen vain sitämieltä että kyllä sielläkin on välillä sekaista ja äiti huutaa lapsille väsymystään, kuravaatteet on kasassa eteisen lattialla ja hiekkaa ympäri kämppää. Kodin pitää olla koti eikä kuva sisustuslehdestä.
Ajattelen aina että meillä on kodikkaan sotkuista :)
Tai ehkä olen tyytyväisempi oman kotini sisustukseen, sillä pidän ks. blogistin kotia jotenkin ankean näköisenä, vaikka muutoin kaunis koti hänellä onkin.
olen aluks ollu kateellinen kauniista vaatteista. mutta nyt olen älynny, että nehän on ihan juhlavaatteissa niissä kuvissa, omassa kodissa arkena. Eikä juhlavaatteet varmaan ole niin mukavia päällä. lisäksi en ole mikään merkkivaatefriikki, joten en osaa enää ollakkaan kateellinen juhlavaatteista.
kauniimman kodin haluaisin ja siihen onkin pyrkimys. niillä on kiva sisustus, mutta nyt on alkanu ihmetyttää se juhlavaatteissa olo.
paitsi minä
pidän itse enemmän modernimmista tyylistä ja väreistä
meillä käy siivooja, ei herätä siivousmielihaluja
että kotini on yksityinen paikka, jota ei esitellä netissä kaikkien arvosteltavana.
että kotini on yksityinen paikka, jota ei esitellä netissä kaikkien arvosteltavana.
Meillä töissäkin pitäisivät varmaan hulluna, jos pitäisi tuollaista blogia. :P
että meillä on oikeastaan juuri sellainen koti kuin haluaisinkin. Tarpeeksi suuri, mutta ei turhaa tilaa. 2-vuotta sitten remontoitu ja kalustettu ja edelleen juuri sellainen kuin haluankin. Makuuhuoneemme yhteydessä olevan kylpyhuoneen haluaisin vielä remontoida, mutta ei sekään mikään pakollinen juttu ole. On siinä blogissakin todella kaunis koti! Täysin erilainen kuin omani.
että onpa meillä kiva koti ja rento tunnelma :)
Mut toisena tulee ajatus et missä koomassa sen lapset on kun on noin siistiä?
Tajuan kyllä,et kuviin on siivottu,mutta ei meillä olisi toivoakaan valkoisesta sohvasta esim. tai sit joutuisin pesemään ne päälyset joka ilta :D
t: kolmen sottapytyn äiti :)
Mut toisena tulee ajatus et missä koomassa sen lapset on kun on noin siistiä?
Tajuan kyllä,et kuviin on siivottu,mutta ei meillä olisi toivoakaan valkoisesta sohvasta esim. tai sit joutuisin pesemään ne päälyset joka ilta :D
t: kolmen sottapytyn äiti :)
liat ja tahrat, pyyhkimättömät pölyt ja lattioiden pesemättömyys ei vain näy valokuvissa. testattu on.
Älä jaksa mainostaa täällä.
Kävin tänään ensimmäistä kertaa blogissa ja ihmettelin, että alkoipa oma ympäristö näyttää siltä, että se kaipaisi kunnon puunausta. Toiseksi, osaan yhdyssanat, joita Anne ei aina osaa. ;)
olen aluks ollu kateellinen kauniista vaatteista. mutta nyt olen älynny, että nehän on ihan juhlavaatteissa niissä kuvissa, omassa kodissa arkena. Eikä juhlavaatteet varmaan ole niin mukavia päällä. lisäksi en ole mikään merkkivaatefriikki, joten en osaa enää ollakkaan kateellinen juhlavaatteista.
kauniimman kodin haluaisin ja siihen onkin pyrkimys. niillä on kiva sisustus, mutta nyt on alkanu ihmetyttää se juhlavaatteissa olo.
joutuuko ne lapset tosiaan oleen ulkona nätisti ja onko heillä kurahousuja yms. jotta normaalit leikit sujuu...
harmi, kun mulla ei ole just nyt rahaa hankkia niitä pieniä sisustusjuttuja, mitä meidän koti kaipaisi. Eli se saa mussa aikaiseksi sisustusinnon! :)
Rakastan ko. blogia, niin kauniit kuvat!