Olen entinen narkkari,haluatko kysyä jotain?
Kommentit (137)
Ja jouduinkin seuraamaan jotain säälittävää hyvä-paha-taistelua. Miksi te tulette näihin ketjuihin tappelemaan, ei teidän jutut kiinnosta ketään muuta!
Mutta vain aniharvat pystyvät tuohon! Et ilmeisesti siis ole kovin addiktoituvaa laatua. Ole varovainen!
Tiedän, että kaltaisiani ei ole paljon, mutta haluan jakaa myös oman puoleni tarinasta. Pidän itseäni kuitenkin pahempana kuin näitä ahdistuneita nuoria poikia jotka hakevat lohtua elämäänsä. Kun niihin vääriin piireihin joutuu, niistä on todella vaikea päästä irti! Fyysinen ja/tai henkinen riippuvuus on suhteellisen helposti voitettavissa, vaan entäpä niiden kaveripiirien vaihto. Onnekseni minä en koskaan joutunut narkkariporukkaan.
Onhan abortinkin tekijä sitten paha, voiko sen pahuuden erottaa jo vauvana? Tietäis sitten vaihtaa sen oman pahan naapurisängyn ei-pahaan jo synnärillä.
Miksi abortintekijä olisi paha?
logiikalla paha.
Eikä toipuneessa narkkarissakaan. t. 99
Mutta vain aniharvat pystyvät tuohon! Et ilmeisesti siis ole kovin addiktoituvaa laatua. Ole varovainen!
Tiedän, että kaltaisiani ei ole paljon, mutta haluan jakaa myös oman puoleni tarinasta. Pidän itseäni kuitenkin pahempana kuin näitä ahdistuneita nuoria poikia jotka hakevat lohtua elämäänsä. Kun niihin vääriin piireihin joutuu, niistä on todella vaikea päästä irti! Fyysinen ja/tai henkinen riippuvuus on suhteellisen helposti voitettavissa, vaan entäpä niiden kaveripiirien vaihto. Onnekseni minä en koskaan joutunut narkkariporukkaan.
pystynyt hoitamaan käyttösi niin, ettet ole ajautunut porukoihin. Ilmeisesti sinulla työsi takia rahaa hoitaa ostot "siististi". Vaikka sinulla sujuu, luulen, ettet toivoisi lapsiesi käyttäävän edes viihdemielessä.
vouhkaaja on sitä mieltä että ap on paha mutta abortintekijä ei.
on eri kun tuo syntymäpahojen määrittelijä, joka taisi lähteä nyt katsomaan ei-pahoja lapsiaan. Heisän suvussa ei pahuutta harrasteta, koska se on geneettistä, he ovat tehneet geenitestin :)
pystynyt hoitamaan käyttösi niin, ettet ole ajautunut porukoihin. Ilmeisesti sinulla työsi takia rahaa hoitaa ostot "siististi". Vaikka sinulla sujuu, luulen, ettet toivoisi lapsiesi käyttäävän edes viihdemielessä.
Joo, näinkin voisi sanoa. Samoilta henkilöitä olen ostanut koko käyttöni ajan, yleensä homma hoidetaan tekstarilla ja "diilerini" (luoja mikä sana!) tulee käymään joko meillä (lapsi nukkumassa/päivähoidossa) tai menen käväisemään jossain lähistöllä. Olet oikeassa kun sanot etten tahtoisi lapseni tekevän tätä; olen nähnyt mihin amfetamiinin käyttö voi johtaa. Toisaalta en kyllä halua lastani kadulle örveltämään ja sekoilemaan kännissä. Jos minun pitäisi suositella lapselleni viihdekäyttöön sopivaa päihdettä, se ei todellakaan olisi alkoholi, vaikka mielummin sitten amfetamiini. Pilvenpolttelijalapseen voisin olla tyytyväinen. Toki toivon että hänestä kasvaa absolutisti, mutta se on valitettavan pieni mahdollisuus.
Amfetamiinin ja alkoholin keskeinen ero on se, että amfetamiini ei sekoita päätä. Alkoholi heikentää arvostelukykyä, "vauhdeissa" pystyt ajattelemaan selkeästi mutta estot häviävät.
kasvoin normi perheessä,mulla on todennäköisesti ADD,en silti puolustele vuosieni käyttöä tälle.Oma poikani on 13v. ja kyllä,olen vähän joutunut selittelemään,mutta rakastan lapsiani enemmän kuin mitään muuta,eikö kaikki tee niin? Yritin parhaani ja epäonnistuin,häpeän entistä elämääni,enkä missään voi siitä kertoa.
olet toipunut ja se on hieno esimerkki kaikille! Ole ylpeä itsestäsi, me ainakin täällä palstalla olemme! Tsemppiä ja hyvää jatkoa!
on eri kun tuo syntymäpahojen määrittelijä, joka taisi lähteä nyt katsomaan ei-pahoja lapsiaan. Heisän suvussa ei pahuutta harrasteta, koska se on geneettistä, he ovat tehneet geenitestin :)
Mä kyllä soitan heti maanantaina kouluterveydenhoitajalle ja vaadin lapsilleni syntymäpahageenitestin. Eihän tässä muuten tiedä miten sitä tulevaisuudessa selviää.
mutta he ovat pesiytyneet kyllä ihan jokapuolelle. Ei jokainen narkkari, toimitusjohtaja, poliitikko, muslimi ole paha.
t. Se käyttäjä
mutta he ovat pesiytyneet kyllä ihan jokapuolelle. Ei jokainen narkkari, toimitusjohtaja, poliitikko, muslimi ole paha.
t. Se käyttäjä
"Se käyttäjä" on ainoa, joka tajusi tämän syntymäpahajutun ;)
Joo, näinkin voisi sanoa. Samoilta henkilöitä olen ostanut koko käyttöni ajan, yleensä homma hoidetaan tekstarilla ja "diilerini" (luoja mikä sana!) tulee käymään joko meillä (lapsi nukkumassa/päivähoidossa) tai menen käväisemään jossain lähistöllä. Olet oikeassa kun sanot etten tahtoisi lapseni tekevän tätä; olen nähnyt mihin amfetamiinin käyttö voi johtaa. Toisaalta en kyllä halua lastani kadulle örveltämään ja sekoilemaan kännissä. Jos minun pitäisi suositella lapselleni viihdekäyttöön sopivaa päihdettä, se ei todellakaan olisi alkoholi, vaikka mielummin sitten amfetamiini. Pilvenpolttelijalapseen voisin olla tyytyväinen. Toki toivon että hänestä kasvaa absolutisti, mutta se on valitettavan pieni mahdollisuus. Amfetamiinin ja alkoholin keskeinen ero on se, että amfetamiini ei sekoita päätä. Alkoholi heikentää arvostelukykyä, "vauhdeissa" pystyt ajattelemaan selkeästi mutta estot häviävät.
olen pitkälti samaa mieltä, varsinkin viinasta, vaikkakin spiidi pelottaa minua, koska olen nähnyt, miten se vie mukanaan ihan psykoosiin asti. Nyt menen nukkumaan ja toivotan sulle hyvää jatkoa! Oli kiva lukea sun tarinaa, se on epätavallinen ja siksi kiinnostava. Olet vahva, pysykin sellaisena :)
Joo, näinkin voisi sanoa. Samoilta henkilöitä olen ostanut koko käyttöni ajan, yleensä homma hoidetaan tekstarilla ja "diilerini" (luoja mikä sana!) tulee käymään joko meillä (lapsi nukkumassa/päivähoidossa) tai menen käväisemään jossain lähistöllä. Olet oikeassa kun sanot etten tahtoisi lapseni tekevän tätä; olen nähnyt mihin amfetamiinin käyttö voi johtaa. Toisaalta en kyllä halua lastani kadulle örveltämään ja sekoilemaan kännissä. Jos minun pitäisi suositella lapselleni viihdekäyttöön sopivaa päihdettä, se ei todellakaan olisi alkoholi, vaikka mielummin sitten amfetamiini. Pilvenpolttelijalapseen voisin olla tyytyväinen. Toki toivon että hänestä kasvaa absolutisti, mutta se on valitettavan pieni mahdollisuus. Amfetamiinin ja alkoholin keskeinen ero on se, että amfetamiini ei sekoita päätä. Alkoholi heikentää arvostelukykyä, "vauhdeissa" pystyt ajattelemaan selkeästi mutta estot häviävät.
olen pitkälti samaa mieltä, varsinkin viinasta, vaikkakin spiidi pelottaa minua, koska olen nähnyt, miten se vie mukanaan ihan psykoosiin asti. Nyt menen nukkumaan ja toivotan sulle hyvää jatkoa! Oli kiva lukea sun tarinaa, se on epätavallinen ja siksi kiinnostava. Olet vahva, pysykin sellaisena :)
olen entinen en nykyinen,tosi on tarua ihmeelisempää,enkä ole tuo yllä kirjoittaja.
mutta he ovat pesiytyneet kyllä ihan jokapuolelle. Ei jokainen narkkari, toimitusjohtaja, poliitikko, muslimi ole paha. t. Se käyttäjä
hän vaan otti sen sellaisenaan. me muut vaadimme perusteluja. Ja sinä olit niputtanut kaikki narkkarit pahoiksi toisin kuin tämä toinen henkilö.
Et voi mutu-tuntumalla laukoa tuollaisia teorioita syntymäpahuudesta. Ajattele ihmisiä, jotka selviytyvät ikävistä kohtaloista, ei heitä pidä huvikseen tuomita, vaan kannustaa,
Lopetin kerta laakista itsekseni,olin siskollani lääkkeiden kanssa ei helppoa voin sanoa.3kk sitä kesti,mutta vieroitin ITSE ITSENI koska oli pakko.
Kukaan muu ei sitä puolestani tee.
Tästä tiesi trolliksi. Kukaan, siis kukaan ei lopeta kymmenen vuoden amfetamiiniputkea yksin kotonaan. Toivottavasti nyt sait tästä huomiohuorauksesta mitä halusit kuitenkin.
T. ex-narkki
Kyllä ymmärrän miksi se pelottaa, olen itsekin törmännyt siihen ja kyllä se aina saa miettimää omaa käyttöään. Yritän pysyä vahvana vaikka sama arki minua painaa kuin muitakin mammoja! Sen puitteissa mennään!
Muistakaa, että jos lapsenne alkaa käyttää huumeita, älkää heti tuomitko ja huutako. Keskustelkaa! Ymmärrän, että järkytys on suuri, mutta kun oma äitini sai selville, hän piti pokkansa ja jutteli asiasta kanssani. Kerroin hänelle reilusti miksi käytin ja missä - ja tärkeintä - kenen kanssa! Luottamusside kasvoi äitiin ja asuessani kotona kerroin hänelle aina kun käytin. Jos käytin liikaa, äitini mainitsi siitä ja pystyin rauhoittumaan. Rakentakaa side lapseenne, joka käyttää päihteitä. Näin hän ei erkane teistä, vaan pitävät välit teihin.
Äitini ei ikinä rahoittanut huumeidenkäyttöäni, tienasin rahat itse ihan oikealla työllä. Toki ostin paljon muutakin.
Korostakaa lapsellenne että ette halua hänelle narkkarielämää. Jos huumeita on pakko käyttää niin kohtuudella ja viikonloppuisin! Se voi olla rankkaa mutta suuttumalla ja huutamalla ette saa mitään hyvää aikaan. Suhteenne lapseen kärsii. Kyllä se lapsi sitten lopettaa kun lopettaa, te ette siihen voi vaikuttaa - valitettavasti.
Tehtävänne vanhempina on kuitenkin pitää lapsestaan huolta, eli sääntöjä saa ja pitää asettaa mutta täyskielto ei tule toimimaan. Lapselle pitää kertoa että koti on koti ja kotiin voi aina tulla, kunhan siellä on rauhallisesti eikä riehu/hajoita mitään.
mutta he ovat pesiytyneet kyllä ihan jokapuolelle. Ei jokainen narkkari, toimitusjohtaja, poliitikko, muslimi ole paha. t. Se käyttäjä
hän vaan otti sen sellaisenaan. me muut vaadimme perusteluja. Ja sinä olit niputtanut kaikki narkkarit pahoiksi toisin kuin tämä toinen henkilö.
Et voi mutu-tuntumalla laukoa tuollaisia teorioita syntymäpahuudesta. Ajattele ihmisiä, jotka selviytyvät ikävistä kohtaloista, ei heitä pidä huvikseen tuomita, vaan kannustaa,
Huvikseen tuomita? Olen nähnyt todella paljon ikäviä kohtaloita ihan omassa perheessäkin. Toiset selviytyvät vaikka minkälaisista vaikeuksista, toiset vetoavat aina vaikeaan lapsuuteen. Kyllä se on itsestä kiinni, miten asiansa hoitaa.
Miksi abortintekijä olisi paha?