Olen entinen narkkari,haluatko kysyä jotain?
Kommentit (137)
mutta he ovat pesiytyneet kyllä ihan jokapuolelle. Ei jokainen narkkari, toimitusjohtaja, poliitikko, muslimi ole paha. t. Se käyttäjä
"Se käyttäjä" on ainoa, joka tajusi tämän syntymäpahajutun ;)
hän vaan otti sen sellaisenaan. me muut vaadimme perusteluja. Ja sinä olit niputtanut kaikki narkkarit pahoiksi toisin kuin tämä toinen henkilö. Et voi mutu-tuntumalla laukoa tuollaisia teorioita syntymäpahuudesta. Ajattele ihmisiä, jotka selviytyvät ikävistä kohtaloista, ei heitä pidä huvikseen tuomita, vaan kannustaa,
Huvikseen tuomita? Olen nähnyt todella paljon ikäviä kohtaloita ihan omassa perheessäkin. Toiset selviytyvät vaikka minkälaisista vaikeuksista, toiset vetoavat aina vaikeaan lapsuuteen. Kyllä se on itsestä kiinni, miten asiansa hoitaa.
Lopetin kerta laakista itsekseni,olin siskollani lääkkeiden kanssa ei helppoa voin sanoa.3kk sitä kesti,mutta vieroitin ITSE ITSENI koska oli pakko.
Kukaan muu ei sitä puolestani tee.Tästä tiesi trolliksi. Kukaan, siis kukaan ei lopeta kymmenen vuoden amfetamiiniputkea yksin kotonaan. Toivottavasti nyt sait tästä huomiohuorauksesta mitä halusit kuitenkin.
T. ex-narkki
mulla oli lapsia,et tiedä mitä kävin läpi,joten pää kiinni paskanaama.
Minä uskon Sinua täysin! Jos ihmisellä ei ole motivaatiota lopettaa, lopettaminen ei käy helpommaksi, mutta päämääräisemmäksi. Eli jos Sinulla on oikea syy olla käyttämättä, jokin joka Sinua motivoi ja jonka takia haluat muuttaa elämääsi, lopettaminen voi tapahtua "kuin seinään". Miksei?
T. Se käyttäjä
Lopetin kerta laakista itsekseni,olin siskollani lääkkeiden kanssa ei helppoa voin sanoa.3kk sitä kesti,mutta vieroitin ITSE ITSENI koska oli pakko.
Kukaan muu ei sitä puolestani tee.Tästä tiesi trolliksi. Kukaan, siis kukaan ei lopeta kymmenen vuoden amfetamiiniputkea yksin kotonaan. Toivottavasti nyt sait tästä huomiohuorauksesta mitä halusit kuitenkin.
T. ex-narkki
Niin on minullakin, mutta ei ne lapset puolestani, tai kenenkään mnuunkaan puolesta lopeta. Ja tiedän aika hyvin mitä silloin käydään läpi, vaikka kuinka uskot olevasi jokin lumihiutale tai tuhkimopirihuora. Mutta ei minulle haittaa että sä täällä netissä ratsastat jollain olemattomuuksilla tai millä tahansa, paskanaama vain voi löytyä peilistä.
Suosittelisin lasten huostaanottoa, etteivät vain peri äitinsä kielioppitaitoja.
Suosittelisin lasten huostaanottoa, etteivät vain peri äitinsä kielioppitaitoja.
Kuinka paljon käytit, kun lapsi/lapset otettiin huostaan?
-oliko isä samanlainen,
-kauanko lapset huostassa?
Miten konkreettisesti lopetus meni?
-minkä ikäisenä ekan kerran ränniin, pelottiko?
-köytitkö tai koklasitko myös subua ja pollea?
-voisitko listata kaikki kokeilemasu päihteet
-kauanko vedit piriä, kauanko ränniin ( vai heti alusta lähtien?)
-Mites kokaiini, toimiko vai oleko koskaan kokeillut?
-oletko kuullut ihmisistä, joille piri ja koksu eivät aiheuta euforiaa vaan sellaisen rauhallisen mut valppaana olon, ulkomaailma ahdistaa, menee mieluimmin varjoon..
- piikititkö lasten böhen? Paljonko tuli laiminlyöntejä hoidossa, lasten iät?
T. Koksun entinen suurkäyttäjä, joka ei jäänyt minkäänlaiseen koukkuun, vaan lopetti kuin seinään Tenoxien ja Pampuloidwn avulla. vauhtiakin tuli otettua, mut sama juttu. Ränniin veto ei koskaan kiinnostanut
vedin piriä about 10v isä just samaa kamaa,19v. ekan kerran ränniin,alusta loppuun oon kokeillu kaikkea,lapset asu toisaalla ennunkuin vedin pohjat.Lapset joutu huolehtiin toisistaan myönnetään,paska olen.
Tämä aihe selittääkin keskustelun tason täällä: vähän jokainen vauva-foorumin mamma onkin narkkari. Yllättävää. Tai, ei olekaan, kun on keskustelun tasoa seurannut. :D
Tämä aihe selittääkin keskustelun tason täällä: vähän jokainen vauva-foorumin mamma onkin narkkari. Yllättävää. Tai, ei olekaan, kun on keskustelun tasoa seurannut. :D
Ja itseasiassa yhdellä käyttäjällä tuntuu olevan jopa ihan hyviä vinkkejä! Avaa mielesi ja mieti kuka se käyttäjä on!
aina ex-narkkarina. Jos et, ole kiltti ja muuta hieman tuota kirjotustyyliäsi. Se on hieman teinimäinen. Viestisi menee paremmin perille kun muotoilet sen asiallisesti!
älä sekoita,löysin tän palstan vasta vähän aika sitten.
Jos minun pitäisi suositella lapselleni viihdekäyttöön sopivaa päihdettä, se ei todellakaan olisi alkoholi, vaikka mielummin sitten amfetamiini. Pilvenpolttelijalapseen voisin olla tyytyväinen.
Varmaan sitten aikanaan myöskin opetat lapsellesi tämän jalon taidon.
Saunan taakse pitäisi viedä.
olen pitkälti samaa mieltä, varsinkin viinasta, vaikkakin spiidi pelottaa minua, koska olen nähnyt, miten se vie mukanaan ihan psykoosiin asti. Nyt menen nukkumaan ja toivotan sulle hyvää jatkoa! Oli kiva lukea sun tarinaa, se on epätavallinen ja siksi kiinnostava. Olet vahva, pysykin sellaisena :)Kyllä ymmärrän miksi se pelottaa, olen itsekin törmännyt siihen ja kyllä se aina saa miettimää omaa käyttöään. Yritän pysyä vahvana vaikka sama arki minua painaa kuin muitakin mammoja! Sen puitteissa mennään!
Muistakaa, että jos lapsenne alkaa käyttää huumeita, älkää heti tuomitko ja huutako. Keskustelkaa! Ymmärrän, että järkytys on suuri, mutta kun oma äitini sai selville, hän piti pokkansa ja jutteli asiasta kanssani. Kerroin hänelle reilusti miksi käytin ja missä - ja tärkeintä - kenen kanssa! Luottamusside kasvoi äitiin ja asuessani kotona kerroin hänelle aina kun käytin. Jos käytin liikaa, äitini mainitsi siitä ja pystyin rauhoittumaan. Rakentakaa side lapseenne, joka käyttää päihteitä. Näin hän ei erkane teistä, vaan pitävät välit teihin.
Äitini ei ikinä rahoittanut huumeidenkäyttöäni, tienasin rahat itse ihan oikealla työllä. Toki ostin paljon muutakin.
Korostakaa lapsellenne että ette halua hänelle narkkarielämää. Jos huumeita on pakko käyttää niin kohtuudella ja viikonloppuisin! Se voi olla rankkaa mutta suuttumalla ja huutamalla ette saa mitään hyvää aikaan. Suhteenne lapseen kärsii. Kyllä se lapsi sitten lopettaa kun lopettaa, te ette siihen voi vaikuttaa - valitettavasti.
Tehtävänne vanhempina on kuitenkin pitää lapsestaan huolta, eli sääntöjä saa ja pitää asettaa mutta täyskielto ei tule toimimaan. Lapselle pitää kertoa että koti on koti ja kotiin voi aina tulla, kunhan siellä on rauhallisesti eikä riehu/hajoita mitään.
Tyypillistä narkkiäidin lässytyspaskaa! Kukaan täyspäinen ei siivoile piripäissään ja kertoile palstoilla, et joo homma hanskassa. Hakee vaan hyväksyntää toiminnalleen vaikka enempi vaikuttaa tumpelolta. "rakas lapsi, älä ny viinaa juo, vetäse ennemmin viivat, muista kohtuus ja ajoissa kotiin!" Näitä yli-ihmisiä on nähty ja paljon. Ne, jotka kohtuu käyttää tekee arjet hulluna töitä, jotta viikonlopun huurupäivät on ansaittuja. Eli ajatusmaailma on pitkälti addiktoitunutta! Ja ei tarvi mitään puolustuspaskaa selitellä! Piripää on aina piripää ja ei väliä kuinka monta pvää kuukaudessa kajuutta humisee!
[quote author="Vierailija" time="24.09.2011 klo 22:32"]
mitä vaan?
[/quote]
Joskus asioiden ottaminen sellaiseen on sitä totuuden tajuamista.