Olen entinen narkkari,haluatko kysyä jotain?
Kommentit (137)
ovatko abortin tekijätkin pahoja, syntymäpahoja?
Miten ihmisestä tulee syntymäpaha?
En pidä aborttia mitenkään pahana asiana.
Minusta toiset vain syntyvät pahoina, lienee geneettistä.
Kukahan tässä vouhkaa? Olen mielestäni täysin maltillisesti ilmaissut mielipiteeni, mutta kovin minua kohtaan hyökätään :)
ovatko abortin tekijätkin pahoja, syntymäpahoja? Miten ihmisestä tulee syntymäpaha?
mutta on se hyvä, että meillä on täällä yksi ei-syntymäpaha joka pelastaa maailman.
Mielenkiintoisia ihmisiä, täällä keskuudessamme.
ovatko abortin tekijätkin pahoja, syntymäpahoja? Miten ihmisestä tulee syntymäpaha?
En pidä aborttia mitenkään pahana asiana. Minusta toiset vain syntyvät pahoina, lienee geneettistä. Kukahan tässä vouhkaa? Olen mielestäni täysin maltillisesti ilmaissut mielipiteeni, mutta kovin minua kohtaan hyökätään :)
En pidä aborttia mitenkään pahana asiana. Minusta toiset vain syntyvät pahoina, lienee geneettistä. Kukahan tässä vouhkaa? Olen mielestäni täysin maltillisesti ilmaissut mielipiteeni, mutta kovin minua kohtaan hyökätään :)
miten oman lapsesi kävisi, jos hän aloittaisi käyttää aineita, tulisiko hänestä syntymäapaha? Onko jotkut suvut siis syntymäpahoja?
Miten pahuus voi olla geneettistä? Eikö sinun pitäisi tässä tapauksessa antaa anteeksi AP.lle, koska hänhän on syytön tekoihinsa, kukapa geeneilleen mitään voi!
Ihan mielenkiinnosta, onko sun lapset syntymäpahoja? Entäs naapurin kakarat? Miten erottaa syntymäpahan lapsen ei-syntymäpahasta?
missä vaiheessa voi sanoa jonkun olevan paha?
Olen keskiluokkaisesta perheestä, aina menestynyt koulussa hyvin, kävin lukion ja ammattikorkean. Pärjään työssäni hyvin ja olen työtovereideni keskuudessa pidetty. Olen naimisissa, 1 lapsi ja toinen suunnitteilla. Olen käyttänyt amfetamiinia epäsäännöllisesti 17-vuotiaasta lähtien eli 10 vuotta. Ehkä 1-2 kertaa kuukaudessa baarireissulla ja aina kun on suuremman siivousurakan tarve. Väitän, ettei kukaan teistä huomaisi käyttöäni. Nuorempana käytin toki hieman enemmän ja tuli kokeiltua kaikennäköistä.
Raskausaikanani en käyttänyt.
Voitte tuomita minut jos haluatte, mutta puolustukseni haluan sanoa etten oikeastaan käytä alkoholia, se ei ole mikään tietoinen valinta, ei vain tule otettua. Juhlissa voin ottaa lasin kuohuviiniä, ravintolassa saatan juoda myös lasin viiniä mutta voisi sanoa että käyttöni on olematonta. Enkä myöskään tupakoi. Ja mikä ihmeellisintä, syönkin terveellisesti!
On totta, että suurin osa huumeiden käyttäjistä ei hallitse itseään. Ja sitten on muutama minun kaltainen joka vaikenee käytöstään koska ei halua tulla tuomituksi.
Vitsit että teki hyvää avautua. Olen ehkä narkkari teidän silmiin mutta itse en koe olevani huonompi kuin mammat jotka juo pullon viiniä yhdeltä istumalta.
Ihan mielenkiinnosta, onko sun lapset syntymäpahoja? Entäs naapurin kakarat? Miten erottaa syntymäpahan lapsen ei-syntymäpahasta?
Paha on se, joka tekee pahoja asioita. Omat lapseni eivät ole tehneet mitään pahaa, joten eivät ole syntymäpahoja.
jos lapsesi eivät ole vielä aikuisia, et voi olla varma siitä etteivät he koskaan kokeile huumeita etkä näin ollen voi sanoa että he varmasti eivät ole pahoja.
Jos lapsesi kokeilevat huumeita, heidän on sinun logiikkasi mukaan (huumeidenkäyttäjät=syntymäpahoja) oltava pahoja vaikka eivät lapsuudessaan olisikaan tehneet pahoja asioita.
Paha on se, joka tekee pahoja asioita. Omat lapseni eivät ole tehneet mitään pahaa, joten eivät ole syntymäpahoja.
Onhan abortinkin tekijä sitten paha, voiko sen pahuuden erottaa jo vauvana? Tietäis sitten vaihtaa sen oman pahan naapurisängyn ei-pahaan jo synnärillä.
kasvoin normi perheessä,mulla on todennäköisesti ADD,en silti puolustele vuosieni käyttöä tälle.Oma poikani on 13v. ja kyllä,olen vähän joutunut selittelemään,mutta rakastan lapsiani enemmän kuin mitään muuta,eikö kaikki tee niin?
Yritin parhaani ja epäonnistuin,häpeän entistä elämääni,enkä missään voi siitä kertoa.
lapsesi ei siis ole syntymäpaha. Siispä hänestä ei tule syntymäpaha, vaikka hän ap:n tavoin alkaa käyttää huumeita. AP:kään tuskin oli kriteerien mukaan paha lapsena. Eli hänkään ei ollut syntymäpaha, eikä sellaiseksi voinut muuttua, vaikka käyttikin huumeita. Joudut siis antamaan hänelle mahdollisuuden saada anteeksi ja saada uusi mahdollisuus.
Olen keskiluokkaisesta perheestä, aina menestynyt koulussa hyvin, kävin lukion ja ammattikorkean. Pärjään työssäni hyvin ja olen työtovereideni keskuudessa pidetty. Olen naimisissa, 1 lapsi ja toinen suunnitteilla. Olen käyttänyt amfetamiinia epäsäännöllisesti 17-vuotiaasta lähtien eli 10 vuotta. Ehkä 1-2 kertaa kuukaudessa baarireissulla ja aina kun on suuremman siivousurakan tarve. Väitän, ettei kukaan teistä huomaisi käyttöäni. Nuorempana käytin toki hieman enemmän ja tuli kokeiltua kaikennäköistä. Raskausaikanani en käyttänyt. Voitte tuomita minut jos haluatte, mutta puolustukseni haluan sanoa etten oikeastaan käytä alkoholia, se ei ole mikään tietoinen valinta, ei vain tule otettua. Juhlissa voin ottaa lasin kuohuviiniä, ravintolassa saatan juoda myös lasin viiniä mutta voisi sanoa että käyttöni on olematonta. Enkä myöskään tupakoi. Ja mikä ihmeellisintä, syönkin terveellisesti! On totta, että suurin osa huumeiden käyttäjistä ei hallitse itseään. Ja sitten on muutama minun kaltainen joka vaikenee käytöstään koska ei halua tulla tuomituksi. Vitsit että teki hyvää avautua. Olen ehkä narkkari teidän silmiin mutta itse en koe olevani huonompi kuin mammat jotka juo pullon viiniä yhdeltä istumalta.
Mutta vain aniharvat pystyvät tuohon! Et ilmeisesti siis ole kovin addiktoituvaa laatua. Ole varovainen!
kun sä tunnut olevan ainoa jolla se tieto on hallussa? Jos kuiville selvinnyt narkkari on paha mutta lapsensa murhannut ei, niin mä todella haluan sen listan. Mistä mä muuten tiedän tulevaisuudessa hylkäänkö lapseni ja tuon ne sulle hoitoon ja että pystyn estämään omia lapsiani leikkimästä syntymäpahojen kanssa.
Ja jouduinkin seuraamaan jotain säälittävää hyvä-paha-taistelua. Miksi te tulette näihin ketjuihin tappelemaan, ei teidän jutut kiinnosta ketään muuta!
No tämähän ei ole totta.
Monesti nämä narkkarit ovat olleet päiväkodissa ja ala-asteella niitä hymyileviä ja iloisia kaikkien kavereita jotka joutuvat kiusatuksi. Pikkuhiljaa nämä lapset katkeroituvat ja alkavat koulun "koviksiksi" että välttyisivät kiusaamiselta. Tämä luo paineta näyttää kovempaa kuvaa ulos mitä oikeasti on, joka saattaa johtaa ensin ryyppäämiseen ja röökaamiseen, sitäkautta kovempiin huumeisiin. Pohjimmiltaan monet narkkarit ovat itseasiassa pelokkaita ja herkkiä LAPSIA. Toki käyttö on oma päätös, mutta minusta on hurjaa väittää että narkkarit ovat syntymäpahoja.
Toki löytyy näitä läpimätiätapauksia, mutta kyllä niitä muualtakin löytyy.
kasvoin normi perheessä,mulla on todennäköisesti ADD,en silti puolustele vuosieni käyttöä tälle.Oma poikani on 13v. ja kyllä,olen vähän joutunut selittelemään,mutta rakastan lapsiani enemmän kuin mitään muuta,eikö kaikki tee niin? Yritin parhaani ja epäonnistuin,häpeän entistä elämääni,enkä missään voi siitä kertoa.
olet toipunut ja se on hieno esimerkki kaikille! Ole ylpeä itsestäsi, me ainakin täällä palstalla olemme! Tsemppiä ja hyvää jatkoa!
mutta on se hyvä, että meillä on täällä yksi ei-syntymäpaha joka pelastaa maailman.