Olen entinen narkkari,haluatko kysyä jotain?
Kommentit (137)
mikä sai sinut käyttämään alun alkaen.
En ole itsekään uskonnollinen. Usein kaltaisesisuvaitsemattomat henkilöt ovat uskovaisia.
Mikä valta sinulla on sanoa, että joku ihminen on syntymäpaha? Jokainen meistä tekee virheitä, niin myös sinä. Toiset ihmiset tekevät huonoja valintoja, muttei se johdu pahuudesta.
Minusta pahuutta on olla yhtä yksisilmäinen kuin sinä.
Minulla on sama valta kuin kaikilla muillakin: vapaus ilmaista mielipiteitäni.
jos esim. katulapsi alkaa käyttää huumeita (tämä on yleistä maailmalla) lievittääkseen pahaa oloaan edes hetkeksi hän on paha?
en siis ihannoi huumeita, mutta olen ollut kehitysmaissa töissä slummialueella ja kodittomat orvot lapsinarkkarit oli arkipäivää.
Tosin epäilen että et vastaa, sehän on tyypillistä ihmisille jotka haluavat ilkeillä ja aiheuttaa provoillaan muille pahaa mieltä. Kun se on niin kivaa.
Uskonnot ovat vallankäytön välineitä ja siten totaalisen pahoja. Ja on oikeasti olemassa ihmisiä, jotka ovat syntymäpahoja. Miksi sinun on niin kovin vaikea hyväksyä mielipidettäni?
En ole itsekään uskonnollinen. Usein kaltaisesisuvaitsemattomat henkilöt ovat uskovaisia. Mikä valta sinulla on sanoa, että joku ihminen on syntymäpaha? Jokainen meistä tekee virheitä, niin myös sinä. Toiset ihmiset tekevät huonoja valintoja, muttei se johdu pahuudesta. Minusta pahuutta on olla yhtä yksisilmäinen kuin sinä.
kas, kas.
Miksei voisi saada anteeksi? Riippuvuudet ovat sairauksiin verrattavia. Ja vitut. Eivät ole.
tuollaisen asenteen ja kiroilun takia. Ja turha pyydellä anteeksi, ikinä et tule saamaan anteeksi.
Sinun anteeksiantosi tuskin minua kiinnostaa :D Minun lapsiani ei oteta huostaan, koska he voivat hyvin.
kukaan voi hyvin.
Miksei voisi saada anteeksi? Riippuvuudet ovat sairauksiin verrattavia. Ja vitut. Eivät ole.
tuollaisen asenteen ja kiroilun takia. Ja turha pyydellä anteeksi, ikinä et tule saamaan anteeksi.
Sinun anteeksiantosi tuskin minua kiinnostaa :D Minun lapsiani ei oteta huostaan, koska he voivat hyvin.
kukaan voi hyvin.
Mistä päättelet, että lapseni eivät voi hyvin? Koska olen eri mieltä kuin sinä?
Olisiko vanhempasi voineet jotenkin estää ajautumisesi huumeiden käyttäjäksi ?
Miten voisin estää omien lapsieni päätymisen huumeiden pariin ?
jos esim. katulapsi alkaa käyttää huumeita (tämä on yleistä maailmalla) lievittääkseen pahaa oloaan edes hetkeksi hän on paha? en siis ihannoi huumeita, mutta olen ollut kehitysmaissa töissä slummialueella ja kodittomat orvot lapsinarkkarit oli arkipäivää. Tosin epäilen että et vastaa, sehän on tyypillistä ihmisille jotka haluavat ilkeillä ja aiheuttaa provoillaan muille pahaa mieltä. Kun se on niin kivaa.
Uskonnot ovat vallankäytön välineitä ja siten totaalisen pahoja. Ja on oikeasti olemassa ihmisiä, jotka ovat syntymäpahoja. Miksi sinun on niin kovin vaikea hyväksyä mielipidettäni?
Linkkiä kehiin, kiitos.
En ole itsekään uskonnollinen. Usein kaltaisesisuvaitsemattomat henkilöt ovat uskovaisia. Mikä valta sinulla on sanoa, että joku ihminen on syntymäpaha? Jokainen meistä tekee virheitä, niin myös sinä. Toiset ihmiset tekevät huonoja valintoja, muttei se johdu pahuudesta. Minusta pahuutta on olla yhtä yksisilmäinen kuin sinä.
mutta mihin perustat mielipiteesi? Onko lapsesi syntymäpaha tässä ja nyt? Entä sitten, kun hän ajautuu seuraan, jossa hairahtuu käyttämään huumeita? Muuttuko hän sitten pahaksi?
jos esim. katulapsi alkaa käyttää huumeita (tämä on yleistä maailmalla) lievittääkseen pahaa oloaan edes hetkeksi hän on paha?
en siis ihannoi huumeita, mutta olen ollut kehitysmaissa töissä slummialueella ja kodittomat orvot lapsinarkkarit oli arkipäivää.
Tosin epäilen että et vastaa, sehän on tyypillistä ihmisille jotka haluavat ilkeillä ja aiheuttaa provoillaan muille pahaa mieltä. Kun se on niin kivaa.
Toiset alkavat käyttää huumeita ja toiset eivät, samassa tilanteessa. Ihmisellä on aina vapaus valita. Mitä ikinä tapahtuukaan, ihmisellä on valinnanvapaus.
kukaan voi hyvin.
kukaan voi hyvin.
"toiset ovat syntymäpahoja, narkkari ei saa ikinä anteeksi tekojaan jne." No, onneksi sä et olekaan mikään tuomari joka voi jaella anteeksiantoa kenellekään. Ihan mielenkiinnosta, onko sun lapset syntymäpahoja? Entäs naapurin kakarat? Miten erottaa syntymäpahan lapsen ei-syntymäpahasta?
amfetamiini tuhoaa ihmisen ulkonäön.Moni raitis narkkari näyttää loppuelämänsä käyttäjältä josta syystä on aina ihimisiä jotka ei usko et käyttö on loppunut.
Suurin osa siirtyy erilaisten psyykelääkkeiden käyttäjäksi jotka tekevät ihmisestä hitaan ja tylsän oloisen joten on ymmärrettävää että kun narkkarin näköinen umpimielisesti käyttäytyvä nainen liikkuu pienten lasten kans siitä nousee vihapuhetta.
Taitaa olla ettei nää naiset/äidit edes tajua miten selkeästi käyttö näkyy ulospäin.Ihmistyypin tunnistaa jo kaukaa.
Yritän itse aina muistuttaa itseäni että näkemäni äiti voi olla ollut jo 10 vuotta kuivilla.=)
niin se oli vastine sille joka väitti että huumeidenkäyttäjät ovat pahoja (noin kategorisesti).
jos esim. katulapsi alkaa käyttää huumeita (tämä on yleistä maailmalla) lievittääkseen pahaa oloaan edes hetkeksi hän on paha? en siis ihannoi huumeita, mutta olen ollut kehitysmaissa töissä slummialueella ja kodittomat orvot lapsinarkkarit oli arkipäivää. Tosin epäilen että et vastaa, sehän on tyypillistä ihmisille jotka haluavat ilkeillä ja aiheuttaa provoillaan muille pahaa mieltä. Kun se on niin kivaa.
Linkkiä kehiin, kiitos.
kiinnostaa, muuttuuko ei-paha lapsesi pahaksi, jos hän valitsee väärin hankalassa tilanteessa ja sortuu huumeisiin?
et ollenkaan perustelut miksi sinusta esim. huumeisiin sortuva katulapsi on PAHA. Se että jotkut sortuvat ja toiset eivät ei perustele väitettä pahuudesta.
Uskonnot ovat vallankäytön välineitä ja siten totaalisen pahoja. Ja on oikeasti olemassa ihmisiä, jotka ovat syntymäpahoja. Miksi sinun on niin kovin vaikea hyväksyä mielipidettäni?Toiset alkavat käyttää huumeita ja toiset eivät, samassa tilanteessa. Ihmisellä on aina vapaus valita. Mitä ikinä tapahtuukaan, ihmisellä on valinnanvapaus.
niin se oli vastine sille joka väitti että huumeidenkäyttäjät ovat pahoja (noin kategorisesti).
Linkkiä kehiin, kiitos.
ovatko abortin tekijätkin pahoja, syntymäpahoja?
Miten ihmisestä tulee syntymäpaha?
kukaan voi hyvin.
kukaan voi hyvin.
"toiset ovat syntymäpahoja, narkkari ei saa ikinä anteeksi tekojaan jne." No, onneksi sä et olekaan mikään tuomari joka voi jaella anteeksiantoa kenellekään. Ihan mielenkiinnosta, onko sun lapset syntymäpahoja? Entäs naapurin kakarat? Miten erottaa syntymäpahan lapsen ei-syntymäpahasta?