Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen entinen narkkari,haluatko kysyä jotain?

Vierailija
24.09.2011 |

Kommentit (137)

Vierailija
61/137 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi saada anteeksi? Riippuvuudet ovat sairauksiin verrattavia. Ja vitut. Eivät ole.

tuollaisen asenteen ja kiroilun takia. Ja turha pyydellä anteeksi, ikinä et tule saamaan anteeksi.

Sinun anteeksiantosi tuskin minua kiinnostaa :D Minun lapsiani ei oteta huostaan, koska he voivat hyvin.

Vierailija
62/137 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä sai sinut käyttämään alun alkaen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/137 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itsekään uskonnollinen. Usein kaltaisesisuvaitsemattomat henkilöt ovat uskovaisia.

Mikä valta sinulla on sanoa, että joku ihminen on syntymäpaha? Jokainen meistä tekee virheitä, niin myös sinä. Toiset ihmiset tekevät huonoja valintoja, muttei se johdu pahuudesta.

Minusta pahuutta on olla yhtä yksisilmäinen kuin sinä.

Minulla on sama valta kuin kaikilla muillakin: vapaus ilmaista mielipiteitäni.

Vierailija
64/137 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos esim. katulapsi alkaa käyttää huumeita (tämä on yleistä maailmalla) lievittääkseen pahaa oloaan edes hetkeksi hän on paha?

en siis ihannoi huumeita, mutta olen ollut kehitysmaissa töissä slummialueella ja kodittomat orvot lapsinarkkarit oli arkipäivää.

Tosin epäilen että et vastaa, sehän on tyypillistä ihmisille jotka haluavat ilkeillä ja aiheuttaa provoillaan muille pahaa mieltä. Kun se on niin kivaa.

Uskonnot ovat vallankäytön välineitä ja siten totaalisen pahoja. Ja on oikeasti olemassa ihmisiä, jotka ovat syntymäpahoja. Miksi sinun on niin kovin vaikea hyväksyä mielipidettäni?

Vierailija
65/137 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itsekään uskonnollinen. Usein kaltaisesisuvaitsemattomat henkilöt ovat uskovaisia. Mikä valta sinulla on sanoa, että joku ihminen on syntymäpaha? Jokainen meistä tekee virheitä, niin myös sinä. Toiset ihmiset tekevät huonoja valintoja, muttei se johdu pahuudesta. Minusta pahuutta on olla yhtä yksisilmäinen kuin sinä.

kas, kas.

Vierailija
66/137 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
67/137 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi saada anteeksi? Riippuvuudet ovat sairauksiin verrattavia. Ja vitut. Eivät ole.

tuollaisen asenteen ja kiroilun takia. Ja turha pyydellä anteeksi, ikinä et tule saamaan anteeksi.

Sinun anteeksiantosi tuskin minua kiinnostaa :D Minun lapsiani ei oteta huostaan, koska he voivat hyvin.

kukaan voi hyvin.

kukaan voi hyvin.

Mistä päättelet, että lapseni eivät voi hyvin? Koska olen eri mieltä kuin sinä?

Vierailija
68/137 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vanhempasi voineet jotenkin estää ajautumisesi huumeiden käyttäjäksi ?

Miten voisin estää omien lapsieni päätymisen huumeiden pariin ?

Vierailija
69/137 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos esim. katulapsi alkaa käyttää huumeita (tämä on yleistä maailmalla) lievittääkseen pahaa oloaan edes hetkeksi hän on paha? en siis ihannoi huumeita, mutta olen ollut kehitysmaissa töissä slummialueella ja kodittomat orvot lapsinarkkarit oli arkipäivää. Tosin epäilen että et vastaa, sehän on tyypillistä ihmisille jotka haluavat ilkeillä ja aiheuttaa provoillaan muille pahaa mieltä. Kun se on niin kivaa.

Uskonnot ovat vallankäytön välineitä ja siten totaalisen pahoja. Ja on oikeasti olemassa ihmisiä, jotka ovat syntymäpahoja. Miksi sinun on niin kovin vaikea hyväksyä mielipidettäni?

Linkkiä kehiin, kiitos.

Vierailija
70/137 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itsekään uskonnollinen. Usein kaltaisesisuvaitsemattomat henkilöt ovat uskovaisia. Mikä valta sinulla on sanoa, että joku ihminen on syntymäpaha? Jokainen meistä tekee virheitä, niin myös sinä. Toiset ihmiset tekevät huonoja valintoja, muttei se johdu pahuudesta. Minusta pahuutta on olla yhtä yksisilmäinen kuin sinä.

mutta mihin perustat mielipiteesi? Onko lapsesi syntymäpaha tässä ja nyt? Entä sitten, kun hän ajautuu seuraan, jossa hairahtuu käyttämään huumeita? Muuttuko hän sitten pahaksi?

Vierailija
71/137 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos esim. katulapsi alkaa käyttää huumeita (tämä on yleistä maailmalla) lievittääkseen pahaa oloaan edes hetkeksi hän on paha?

en siis ihannoi huumeita, mutta olen ollut kehitysmaissa töissä slummialueella ja kodittomat orvot lapsinarkkarit oli arkipäivää.

Tosin epäilen että et vastaa, sehän on tyypillistä ihmisille jotka haluavat ilkeillä ja aiheuttaa provoillaan muille pahaa mieltä. Kun se on niin kivaa.

Toiset alkavat käyttää huumeita ja toiset eivät, samassa tilanteessa. Ihmisellä on aina vapaus valita. Mitä ikinä tapahtuukaan, ihmisellä on valinnanvapaus.

Vierailija
72/137 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan voi hyvin.

kukaan voi hyvin.

"toiset ovat syntymäpahoja, narkkari ei saa ikinä anteeksi tekojaan jne." No, onneksi sä et olekaan mikään tuomari joka voi jaella anteeksiantoa kenellekään. Ihan mielenkiinnosta, onko sun lapset syntymäpahoja? Entäs naapurin kakarat? Miten erottaa syntymäpahan lapsen ei-syntymäpahasta?

Vierailija
73/137 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

amfetamiini tuhoaa ihmisen ulkonäön.Moni raitis narkkari näyttää loppuelämänsä käyttäjältä josta syystä on aina ihimisiä jotka ei usko et käyttö on loppunut.

Suurin osa siirtyy erilaisten psyykelääkkeiden käyttäjäksi jotka tekevät ihmisestä hitaan ja tylsän oloisen joten on ymmärrettävää että kun narkkarin näköinen umpimielisesti käyttäytyvä nainen liikkuu pienten lasten kans siitä nousee vihapuhetta.

Taitaa olla ettei nää naiset/äidit edes tajua miten selkeästi käyttö näkyy ulospäin.Ihmistyypin tunnistaa jo kaukaa.

Yritän itse aina muistuttaa itseäni että näkemäni äiti voi olla ollut jo 10 vuotta kuivilla.=)

Vierailija
74/137 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se oli vastine sille joka väitti että huumeidenkäyttäjät ovat pahoja (noin kategorisesti).

jos esim. katulapsi alkaa käyttää huumeita (tämä on yleistä maailmalla) lievittääkseen pahaa oloaan edes hetkeksi hän on paha? en siis ihannoi huumeita, mutta olen ollut kehitysmaissa töissä slummialueella ja kodittomat orvot lapsinarkkarit oli arkipäivää. Tosin epäilen että et vastaa, sehän on tyypillistä ihmisille jotka haluavat ilkeillä ja aiheuttaa provoillaan muille pahaa mieltä. Kun se on niin kivaa.

Linkkiä kehiin, kiitos.

Vierailija
75/137 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa, muuttuuko ei-paha lapsesi pahaksi, jos hän valitsee väärin hankalassa tilanteessa ja sortuu huumeisiin?

Vierailija
76/137 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ollenkaan perustelut miksi sinusta esim. huumeisiin sortuva katulapsi on PAHA. Se että jotkut sortuvat ja toiset eivät ei perustele väitettä pahuudesta.

Toiset alkavat käyttää huumeita ja toiset eivät, samassa tilanteessa. Ihmisellä on aina vapaus valita. Mitä ikinä tapahtuukaan, ihmisellä on valinnanvapaus.

Vierailija
77/137 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se oli vastine sille joka väitti että huumeidenkäyttäjät ovat pahoja (noin kategorisesti).

Linkkiä kehiin, kiitos.

Vierailija
78/137 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovatko abortin tekijätkin pahoja, syntymäpahoja?

Miten ihmisestä tulee syntymäpaha?

Vierailija
79/137 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voit tehdä??

Vierailija
80/137 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan voi hyvin.

kukaan voi hyvin.

"toiset ovat syntymäpahoja, narkkari ei saa ikinä anteeksi tekojaan jne." No, onneksi sä et olekaan mikään tuomari joka voi jaella anteeksiantoa kenellekään. Ihan mielenkiinnosta, onko sun lapset syntymäpahoja? Entäs naapurin kakarat? Miten erottaa syntymäpahan lapsen ei-syntymäpahasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi