Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia hampaiden valkaisusta?

Vierailija
24.09.2011 |

Minkälaisia menetelmiä entä hinta?

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kokemuksia sekä Zoomista että Hollywood smilen laser-valkaisusta.

Zoomin lopputulokseen ja itse toimenpiteeseen (hoitui ammattimaisesti) olin todella tyytyväinen. Heti valkaisun jälkeen hymy kyllä häikäisi. Miinuksena oli hinta, joka oli n. 500€ ja lisäksi vihlonta valkaisun aikana ja vuorokausi jälkeenkin päin oli melkoisen kovaa.

Hollywood smile osoittautui melkoiseksi flopiksi. Plussana oli hinta (n. 250€) ja se, että itse toimenpiteen aikana hampaita ei juuri vihlonut.

Miinuksia listassa onkin sitten useampi: toimitilat ja koko paikka oli epäsiisti. Käytännössä valkaisu tehtiin kauneushoitolassa, enkä edes tiedä, onko henkilökunnalla tarvittavaa koulutusta. Lisäksi tuoliin hypättiin suorilta jaloilta ilman esitutkimusta tms, jossa reiät tai muut esteet valkaisulle olisi tulleet esille.

Itse lopputulokseen olin pettynyt, ei juuri eroa ennen/ jälkeen. Tosta laser-valkaisusta löytyy jos jonkunmoista mainostekstiä myös forumien keskustelupalstoilla. Kannattaa suhtautua näihin "missien ystäviksi", "hammaslääkäreiksi" ja "malleiksi" itseään kutsuviin henkilöihin varauksella. Miinuksista oli myös vihlonta, jota ei siis esiintynyt itse valkaisun aikana vaan sen jälkeen. Sen kanssa oli järjen lähtö lähellä.

Jos eri vaihtoehtoja puntaroitte, kannattaa selata näiden lafkojen nettisivuja suurella kritiikillä. Omien kokemuksien perusteella suosittelisin käyntiä hammaslääkärillä/ -hygienistillä ja vaihtoehtojen käymistä siellä läpi.

Kannattaa myös muistaa, että vailtsitpa minkä tahansa toimenpiteen, ei lopputulos ole ikuinen... Tätä taustaa vasten valkaisulusikoiden teettäminen voisi olla yksi vaihtoehto?!

Vierailija
2/102 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut useita (lähes 10) eri hampaiden valkaisupakettia, mitä netistä voi tilata. Paras on ollut Tanskasta tulevat www.hampaidenvalkaisukotona.fi -verkkokaupan tuotteet. Ei ärsytä ikeniä, ei sisällä peroksiidia, hinta kohtuullinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Hollywood Smile valkaisussa ja koin sen ihan sopivaksi hoidoksi. Hampaat vaalenivat monta astetta ja vihlominen oli jokseenkin siedettävää.

Vierailija
4/102 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.dentalclinic.com

Mun hampaat valkaistu Bangkokissa ja tulos oli erittäin hyvä, laser teeth whitening menetelmä.

Ei taatusti vaalene, jos ostaa jotku kuppaset välineet postimyynnistä, laittakaa hommaan kunnolla rahaa, ottakaa valokuvat ennen valkaisua ja valkaisun jälkeen, huomaatte eron, mulle laitettiin oman hampaan viereen mallihammas valokuvaan, että näki oikeesti montako astetta hammasluu valkeni.

Suomalaisilla on niin ällön keltaset hampaat.

Vierailija
5/102 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin Hollywoos smile valkaisua, ja olin tyytyväinen. Edelliseen kirjoittajaan viitaten on melko tärkeää että tiedostaa hampaiden vaalennus asteen. Monilla on aivan väärä käsitys siitä montako astetta hampaat todellakin vaalenevat.

Vierailija
6/102 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaitani on paikattu ja ne eivät ole varsin huippu kunnossa. Kävin kuitenkin valkaisemassa hampaani Hollywood Smile laserilla ja olen ihan tyytyväinen siihen, että hampaani ja jopa paikkani vaalenivat monta astetta vaikka ne eivät ihan valkoiset olekkaan. Vuosien pinttymät lähtivät.

Vierailija
7/102 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin huutonetistä hampaidenvalkaisukynän (muistuttaa lähinnä valokynää). Viikon (epäsäännöllisen) käytön jälkeen hampaani ovat selvästi vaalenneet. En halua mitään liidunvalkoisia leegoja, mutta iän tuomat tummentumat on selkeesti vaalenneet. Hinta oli 8e.

Vierailija
8/102 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin Hollywood Smilea Tampereella. Olen erittäin tyytyväinen tulokseen!

Vierailija
9/102 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin myös Tampereella, mutta Fresh smilessä.

Vierailija
10/102 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä he käyttävät fresh smilessä? Olen käynyt Hollywood Smile:ssa ja ollut tyytyväinen.

Vierailija
11/102 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin itiksessä Hymyklinikalla, en ollut tyytyväinen. Väri ei muuttunut.

Vierailija
12/102 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut hyvän tuloksen Hollywood Smilessä. Olen sitä mieltä että hampaani sävy tasoittui vielä noin 2 viikkoa hoidon jälkeen. Eli joka päivä vaaleammaksi.

Vierailija
13/102 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hampaidenvalkaisukotona.fi... Ei kannata tuhlata rahoja. Hampaiden väri vain hieman tasoittui. Todellisesta hampaiden valkaisusta ei voida mitenkään puhua.

Kokeilin muutaman muunkin "turvallisen" valkaisumenetelmän ja ei tyydyttävää tulosta. Jälkikäteen ajatellen ois pitäny kyllä herätyskellojen alkaa soimaan kun tuotteet ensimmäisenä mainostaa sillä että tuote on sitten tosi tosi hellävarainen, eikä loistavalla valkaisutuloksella.

No mut jokatapauksessa, kaveri oli jenkeissä käyttäny Crestin Professional Effects tuotetta ja toi niitä mukanaan suomeen.

Sen jälkeen en oo muita tuotteita edes ajatellut. Käsittämätön ero verrattuna noihin edellisiin valkaisutuotteisiin mitä oon kokeillu. Hampaat on samannäköiset kuin aikanaan kävin törkeen hintasessa ammattivalkaisussa. Tosin nyt tuloksen saa pidettyä yllä kotioloissa.

Suosittelen kokeilemaan suoraan Crestin tuotteita  ja unohtamaan kaikki biohampaiden valkaisu hömpötykset.

Vierailija
14/102 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite valkasin apteekista ostamalla yotuelin valkaisu kynällä, tai siis semmonen huulikiiltopuikon näkönen juttu, jolla siveltiin hampaita. Kahdesti ostin putkän ajan välillä, ohjeiden mukaan ja max 2vkoa. JOO, etuhampaisiin tuli älyttömät kuopat kiilteeseen, jotka näkyy ja tuntuu!!! Lekurin mukaan vielä on kiillettä jäljellä, mutta 5-10v aikana tarvitsen niihin kuoret! Tosin suositteli zoom valkaisua ja sinne olenkin nyt menossa. Kauhistuttaa vain se vihlonta, jos on kiillevaurioita niin se varmaan vihloo ihan sikana!?!? Saako siihen kipuun muuta kuin buranaa???

Vierailija
15/102 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ottamassa noin 1 kk sitten Hollywood Smile valkaisun Tampereella. Tulos on aivan mahtava!

Vierailija
16/102 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon myös tilannut Isosmilesta noita crestejä... Toimivat todella!

Vierailija
17/102 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 17:02"]Minä kokeilen tällä hetkellä kookosöljyllä ("oil pulling"). Kolmas päivä meneillään, eroa ei huomaa vielä. Katsotaan uudelleen parin viikon päästä.
[/quote]
Mulla toimi jo ekalla purskuttelulla. Eihän se hammasluuta tokikaan valkaise, mutta kahvin ym. jättämät pinttymät häipyvät, ja koko suu on terveemmän oloinen. Pitää vaan oikeasti muistaa purskuttaa eikä vaan pyörittää laiskasti öljyä suussa. Oon öljyn jälkeen vielä purskuttanut suolavedellä ja sitten harjannut hampaat ja kielen huolella. Nyt on muutama viikko takana, ja selvästi paremmalta näyttää! Öljyn olen sulattanut kuumassa lusikassa juoksevaksi, koska sen rasvapaakun sulattaminen suussa on tosi yököttävää! Sorry, ehkä vähän ohis, mutta olen aika tohkeissani tästä!

Vierailija
18/102 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa nyt Hollywood Smilen työntekijät olla liikkeellä kommettien perusteella..:)

Täytyy sanoa myös oma kokemukseni paikasta, en menisi uudelleen. Hampaiden väri ei muuttunut juuri mihinkään ja työ oli amatöörimäistä, tuli mieleen että onko heillä edes tarvittava koulutus hommaan..

Vierailija
19/102 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita metodeita on tosiaan paljon. Itse käynyt ihan omalla hammaslääkärillä. Piti tehdä pari kertaa, että saatiin sopiva taso (halusin itse että ei mene varmasti liiallisuuksiin). Vielä efekti on näkyvä (1v jälkeen), mutta riippuu elintavoista eli mitä syöt ja juot. Kannattaa katsoa vähän vertailua hampaiden valkaisu metodeista.

Vierailija
20/102 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hampaat vihloo jonkun verran muutenkin, joten en uskalla mihinkään Zoom-valkaisuun tms. Liuskoja voisin tilata, voin sitten jättää valkaisun kesken jos alkaa kunnolla sattumaa. IsoSmilen sivut eivät olleet varsinaisesti luottamusta herättävät, ei esim. mitään tietoa tuotteiden eroista, kirjoitusvirheitä vilisemällä jne..On kuitenkin toiminut ok? Mitään piraattipaskaa en halua ostaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi