Wau-pyykinpesuaine - tekeekö sillä mitään??
Eli se pinkki pari euroa maksava pullo jota saa mm. Lidlistä. Peseekö hyvin vai joutaako viemäriin?
Kommentit (40)
Hyvin pesee ja tahrat lähtee, varsinkin kun kaataa vähän niihin ko. pesuainetta ja hieroo hetken.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin pesee ja tahrat lähtee, varsinkin kun kaataa vähän niihin ko. pesuainetta ja hieroo hetken.
Kiitti! Täytyykin sitten vaan rohkeasti kokeilla! :)
Aina kun pesen Waulla, ihmettelen pesutuloksen jälkeen että wau onpa puhdasta.
Tänään ostin lidlistä pullon. Hajusteeton ois ollut hyvä mutta kokeilen tuota. Ainakin kotimaista, jota aina suosin.
Vierailija kirjoitti:
Tänään ostin lidlistä pullon. Hajusteeton ois ollut hyvä mutta kokeilen tuota. Ainakin kotimaista, jota aina suosin.
Wauta saa myös hajusteettomana! Lidlissä en tuota ole nähnyt mutta esimerkiksi joissain S-marketeissa.
Ei lähteneet tahrat ainakaan hajusteettomalla. Päällisin puolin puhtaan pyykin kanssa ok.
Ihan ok tavaraa . Käytän kirjopyykkiin.
Käytän. ihan ok. Hyvä hinta laatusuhde.
Ollut käytössä 4-5 v. (Hajusteeton). En huomaa eroa 2-3 kertaa kalliimpiin. Tämä on kotimainen mikä suht harvinaista. Todella hyvä! Tahrat lähteneet kun hieroo ja antaa vaikuttaa vaikka yön yli ja pesuun. Myös saman valmistajan hajusteeton maitohappoa sisältävä nestesaippua käytössä. Edullinen iso pakkaus, eikä ole ärsyttänyt herkkää ihoa 👍
Sille Wau pesuaineelle on tapahtunut jotakin. Pinkki color Wau poltti reiän vaatteeseen ja tuli valkoinen läntti, eli väri lähti. Värinpuutos myös pyyhkeessä ja paidassa. En tykkää nyt. Ennen pessyt ihan hyvin.
Tahrat irtoavat ainoastaan pyykkipulverilla. Lähes kaikki nestemäiset eivät irrota tahroja hyvin. Sopivat lähinnä ei niin likaiseen pikapyykkiin.
Katsokaa ainesosat, eihän tuo pyykkiaine sisällä paljon mitään.
Ihan ok. Itse vaihdoin tuohon, kun formil coloria ei enää ole näkynyt lidlissä.
Olen käyttänyt sitä väritöntä. En ole huomannut sen olevan mitenkään huonompaa kuin muut pesuaineet, vaikka se sijoittuikin huonosti Kuluttaja-lehden testissä.
Se on kotimaista, halpaa ja kaikenlisäksi biohajoavaa, eli ympäristölle parempi vaihtoehto. Olen hiljakkoin löytänyt tämän pesuaineen ja olen tosi tyytyväinen ja hyvillä mielin tuen suomalaista työtä.
Hyvä, pesin tänään 8 t-paitaa tällä.
Käytän tuota hajusteetonta, hyvin pesee
Hyvä ja halpa. En ole koittanut tahroja poistaa.
Minusta se pinkki ei haise millekään. Pitäisikö sen olla hajusteellinen?
Hyvä on ollut, se pinkki hajusteellinen. Tosiaan lähtee tahrat, kun hieroo suoraan likakohtaan. Nyt tosin on käytössä Rainbowin (hajustettu) nestemäinen pyykinpesuneste, koska sitä saa täyttöpakkauksessa, vähemmän muotijätettä, hyvin pesee sekin.
Upitan koska haluaisin tosissaan kuulla kokemuksia. Pullo odottaa tuolla jemmassa.