Itku tuli slmään täällä mainostettuani meidän kirppispöytää
korson kirpparilla.. ja päivässä oli yli kolminkertainen myynti ollut verrattuna aiempaan.. KIITOS mammat! tosiaan meidän ens viikon ruokarahat riippuu siitä :(
Kommentit (77)
Mahtavia mammoja täällä, kiva lukea tällaisia asioita! Jaksuja ap:lle :)
mitäs jos koko palstan henki alkaisi muuttua tähän suuntaan? Vertaistukea voisi saada henkisesti ja joskus ihan konkreettisesti.
Av on kuin elämä itse, täällä on koko sen kirjo, niin hyvä kuin paha.
Tsemppiä ap:lle! En asu lähellä, eli en pääse talkoisiin mukaan, mutta silti hengessä mukana.
mä olen niin sekaisin.. Mies sano että joku häntä vainoaa ja vei kaikki meidän rahat :( Mulla nyt yksinään kolme alle kouluikäistä huolehdittavana
En tiedä oletko käynyt sossussa, mutta jos ei sieltä tule apua, kirkon diakoniatyö voi myös auttaa. Varaa aika ajoissa ja vaikka peru se sitten jos tilanne ratkeaa. Jonot on pitkät.
joka ei pidemmän päälle paljon auta :(
En tiedä oletko käynyt sossussa, mutta jos ei sieltä tule apua, kirkon diakoniatyö voi myös auttaa. Varaa aika ajoissa ja vaikka peru se sitten jos tilanne ratkeaa. Jonot on pitkät.
Kirkon diakoniatyöstä Vantaalta saat tarkemmat asuinalueesi yheystiedot heille. Muista pyytä apua monesta suunnasta! Ruokakassejakin jakeluista jne.
Joskus jotkut vapaaehtoiset seurakuntalaismummot esim auttavat pidempiaikaisesti. Ja joulun alla vähävaraisille perheille kirkot Vantaallla jakavat joululahjoja.
Seuraa Vantaan Lauri -lehdestä. Lapset voivat kirjoittaa oman lahjatoiveensa, se viedään lapulla kirkossa olevaan jouluKUUSEEN, joku lahjoittaja ottaa sen muistilapukseen , ostaa lahjan, ja tuo sen diakoniatyöntekijälle ennen joulua, perheille edelleen annettavaksi, kullekin lapselle 1 toivelahja.
Näin ovat toimineet jo monena vuonna. Monessakin vantaan seurakunnassa. Voimia!
Ps. Myös vaatteita voi saada diankonin kautta hyvällä tuurilla. Ja vähävaraisten ruokailussa (nimellä kirkon ruokailu) voitte käydä.
.
Inhimillisiä, kun luulin, että pelkkiä vittupäitä.
jos jokainen meistä kaukana asuvista lahjottas vaikka 2e? Jos ois vaikka tilinumero mihin vois laittaa??
Oletko etsinyt töitä? PIkaisesti ero vireille miehestä, niin alat saada yksinhuoltajakorotuksia lapsilisiin ja elatusmaksuihin. Jo pelkästään nämä lapsilisät ja minimielarit kelalta yksinhuoltajakorotuksineen tekevät yli 800 euroa teidän perheessänne. Jos asutte omistusasunnossa ja siitä ei ole velkaa, kannattaa jatkaa siinä asumista, muuten ehdottomasti vuokralle, saatte asuntotukeakin.
myös korson helluntaiseurakunnassa, siellä on ainakin ennen ollut vähävaraisille tarjolla ilmainen ateria ja muutakin apua varmasti järjestyy. Tsemppiä ja uskoa elämään, kyllä kaikki järjestyy. Hoidat ensin taloudellisesti asianne tasapainoon ja sen jälkeen pidät huolen ettei ukkosi enää koskaan tyhjennä yhteistä tiliänne :-(
oli ainakin ma- ja to-aamuisin helluntaiseurakunnalla ruokakassien jako. Ja oli hyvää tavaraa, leikkelettäkin välillä ym.! Ja jugurttia, lihasta en niin tiedä saako sitä kovin usein. Riippuu kaupoista, tietty:)
En tiedä kuinka sitä muuten jaksais, kuin päivä kerrallaan..
ja päivässä oli yli kolminkertainen myynti ollut verrattuna aiempaan.. KIITOS mammat! tosiaan meidän ens viikon ruokarahat riippuu siitä :(
Voi mulle tuli kans nyt kyyneleet silmään. Olen iloinen puolestasi. Hyvää viikonloppua *sniif*
ja päivässä oli yli kolminkertainen myynti ollut verrattuna aiempaan.. KIITOS mammat! tosiaan meidän ens viikon ruokarahat riippuu siitä :(
Voi mulle tuli kans nyt kyyneleet silmään. Olen iloinen puolestasi. Hyvää viikonloppua *sniif*
huutonettiin voi kanssa laittaa myyntiin tavaraa, ilmaseksi vielä. Kun vaan rekisteröityy ensin. Itse oon siellä saanu myytyä ylimääräsiä tavaroita jo jollain 600 eurolla.
^^