Itku tuli slmään täällä mainostettuani meidän kirppispöytää
korson kirpparilla.. ja päivässä oli yli kolminkertainen myynti ollut verrattuna aiempaan.. KIITOS mammat! tosiaan meidän ens viikon ruokarahat riippuu siitä :(
Kommentit (77)
otetaan/annetaan-palsta. Sen kautta joskus annoin yhdelle yh_lle ison kassin vaatetta ym tavaraa, kun oli laittanut viestin, että tarvitsisi sen ja sen koon vaatteita.
122 koon tyttöjen vaatteille ois tällä köyhällä tarvetta!!!!
Tuli mieleen, että onko sinulla ihan pientä lasta? Itselläni alle 3-vuotiaat lapset, mutta jos tarvetta, niin ihan pieniä vaatteita löytyisi :)
Tuli mieleen, että onko sinulla ihan pientä lasta? Itselläni alle 3-vuotiaat lapset, mutta jos tarvetta, niin ihan pieniä vaatteita löytyisi :)
Itselläni on reilu 1v. tyttö ja 5v. poika ja ihan ok kuntoisia vaatteita olisi iso kasa. Tai siis, isompiankin vaatteita löytyy, koska olemme saaneet paljon isoja vaatteita, joille ei ole vielä käyttöä.
Luin jo edellistä ketjua ja haluaisin kovasti auttaa ap:ta ja lapsia.
mitäs jos koko palstan henki alkaisi muuttua tähän suuntaan? Vertaistukea voisi saada henkisesti ja joskus ihan konkreettisesti.
Olispa tosiaankin kiva muutos.
mitäs jos koko palstan henki alkaisi muuttua tähän suuntaan? Vertaistukea voisi saada henkisesti ja joskus ihan konkreettisesti.
Tällainen av:n pitäisikin olla, tykkäisin kyllä!
Olin se eka vastaaja ensimmäiseen aloitukseesi, ja toivoinkin että aloitus vaikuttaisi positiivisesti myyntiin. Vielä on ihania ihmisiä. Täällä usein saa toisenlaisen vaikutelman, mutta hyökkäävien ja ilkeiden ihmisten äänihän se yleensäkin kuuluu muiden yli.
Toivottavasti tilanteenne helpottaa, pidä lapsista ja itsestäsi huolta!
tämä korson kirppis siellä on? Kauanko sulla ap on siellä pöytä? Jos tekis päiväretken korsoon.
Kirjoita tarinasi ilmaiseksi http://favor.org/
Tykkääjä voi "tykätä" myös valitsemallaan rahasummalla. Sivuston alkuperäinen idea on voida maksaa nettistä saamistaan palveluista, mutta voisi toimia tässäkin yhteydessä, kun ihmisillä olisi halu auttaa..
Toivon hirvittävästi voimia ja jaksamista sinne. kunpa pääsisin itsekin sinne kirpparille, mutta taitaa olla vähän liian kaukana :(
Menkää nyt ihmeessä lähellä asuvat käymään!
..ottaa vastaan mammojen sulle tarkoittamat apunyssäkät, vaatteet ym, ja välittää se sulle sitten?
Kysypä? Sillä tavoin säilyisi anonymiteetti ja auttamishaluiset mammat saisivat nyssäkkänsä toimitetuksi.
Jos tulostat ja näytät tämän ketjun vaikka siellä, varmasti oliai kokeilemisen arvoinen asia.
Kirkkohan on auttanut aina, läpi vuosisatojen. Miksi ei nyt auttaisi?
Www.vantaanserakunnat.fi -> korso > diakonia
Miettii palstahiljainen, jota kirkko aikoinaan auttoi...
Olen uusi tällä palstalla ja olen järkyttynyt tuosta. Miten voisin lähettää huomattavan summan rahaa uhrille?
Voi kun olisi pääkaupunkiseudulla joku paikka missä voisi antaa/vaihtaa vaatteita yms. Vai onko joku tällainen olemassa jo? Siis ihan konkreettinen paikka ei facebook.
Tarkoitin siis paikkaa jossa voisi sopia tapaamisen vaikka av:laiset ja siellä lahjoittaa ja vaihtaa.
Voi kun olisi pääkaupunkiseudulla joku paikka missä voisi antaa/vaihtaa vaatteita yms. Vai onko joku tällainen olemassa jo? Siis ihan konkreettinen paikka ei facebook.
joskus olen huudellut täällä jotain lastenvaatevaihtoja mutta jengi on ilmoittanut että tämä mikään tori ole.. ;)
Mutta on positiivista huomata että täällä on välillä näitä mukaviakin ketjuja! Toivottavasti tähänkään ei tule kukaan irvailija mukaan. Itse asumme ihan eri puolella maata joten valitettavasti en tuonne ostoksille pääse.
Tarkoitin siis paikkaa jossa voisi sopia tapaamisen vaikka av:laiset ja siellä lahjoittaa ja vaihtaa.
laitetaan kaikki rojut kiertoon ja vaihtoon??
http://www.hopeyhdistys.fi/
Tuolla on linkki "kaipaan apua" ja sen kautta voi ilmoittaa tarpeensa. Minä tiedän useita perheitä jotka lahjoittavat käyttötavaraa tuon yhdistyksen kautta
Paitsi että sinne kun laittaa niin on hyvä olla kamera niin saa kuvat niistä mitä myy..