Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itku tuli slmään täällä mainostettuani meidän kirppispöytää

Vierailija
23.09.2011 |

korson kirpparilla.. ja päivässä oli yli kolminkertainen myynti ollut verrattuna aiempaan.. KIITOS mammat! tosiaan meidän ens viikon ruokarahat riippuu siitä :(

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

75 kyselee edelleen mailiosoitetta...

Vierailija
2/77 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluaisin itsekin antaa hyvää...se on vain niin vaikeaa. Tutuille lapsiperheille olen antanut vaatteita ja sanonut, että en ota maksua koska olen itsekin saanut käytettyjä vaatteita.

Olen miettinyt ajan antamista. Monella ei ole sukulaisapua yms. Voisin mielelläni ottaa iltaisin tai viikonloppuisin lasteni leikkikaveriksi esim. ulkoiluun lapsia jotta vanhemmat pääsisivät vaikka kahdestaan kauppaostoksille. Tai se yksinhuoltaja asioille/lenkille.

Mutta miten sen osaisi kanavoida etten olisi tungetteleva ? Haluan auttaa vilpittömästä auttamisenhalusta johon kotona kasvoin. Naapuriapu oli luontevaa ja sitä uskallettiin jopa pyytää. Toisin on nykyään, pakko pärjätä itse vaikka lapset ja oma terveys kärsisivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettei miehestäsi ole tullut rahapeliriippuvainen, joka syyttelee vainoajia rahojen häviämisestä?

Toinen vaihtoehto skitsofrenian lisäksi.

Ole tarkkana. Kaikkea hyvää sinulle ja lapsillesi! Hyvä, että olet saanut helpotusta kiireillisimpään, mutta lisää ongelmia on hyvin todennäköisesti luvassa, joten sinun täytyy hakea apua ja avata tilannettasi esim sosiaalityötekijöille, ellet sitten jatkossa pärjää omilla tuloillasi.

Vierailija
4/77 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lle ja perheelle!

Minunkin ex-mieheni sairastui ja ehti irtisanoutua työstään ja tuhlata isot summat manioissaan, ennen kuin edes tajusin hänen olevan sairas. Nuo mielen sairaudet eivät usein tule yhdellä rysäyksellä vaan pikkuhiljaa.

Ja jos ei ole sairaudentuntua, on toista liki mahdoton saada lääkäriin. Aikuista ihmistä ei voi pakottaa.

Toivottavasti kaikki järjestyy teillä. Itse sain miehen painostamalla lopulta päivystykseen ja siitä läti vyyhti purkautumaan ja mies pääsi hoitoon.

Vierailija
5/77 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisen elämänmuutoksen olet joutunut käsittelemään - tai siis varmaankin käsittelet sitä edelleen. Toivottavasti lasten isä löytyy! Voimia!

Vierailija
6/77 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

7/77 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri vinkkasi, että minua huhuiltiin niin tulin vielä vapaapäivän illalla tänne, koska lähden työmatkalle.

Olen ap todella iloinen puolestasi, että olet kokenut todellista auttamishalua.

8/77 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin vaikka miten pitkän sepustuksen, ja nyt se on bittiavaruudessa!! Katosi jonnekin. Enkä minä nyt enää sitä muista uusiakaan!

No. tärkein on tässä:

https://www.vantaanseurakunnat.fi/korso/seurakunnan-toiminta/diakonia

Eli diakoniavastaanotolle voit rohkeasti ottaa yhteyttä. Joissain tilanteissa voi saada maksusitoumusta, tietenkään en voi sitä luvata vaan paikallinen diakoniatyöntekijä kartoittaa tilanteen kanssasi.

Muistutan kuitenkin, että taloudellinen apu ei ole diakonisen avun päämuoto. Vaan kokonaisvaltainen kohdatuksi ja kuulluksi tuleminen. Joskus voidaan keskustella ja tavata jotakuta pitkänkin ajanjakson, jos se tuntuu tarpeelliselta.

Oli ihana kuulla kaikista jotka tsemppasivat!

Virtuaalihali ja siunausta ja hyvää mieltä kaikille

T diakoni Meiju

Tikkurilan seurakunta

Vantaan seurakunnat

Vierailija
9/77 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin myös auttaa ap:ta, joko rahallisesti ostoskassin muodossa tai vaikkapa toimittamalla tavaraa kirpputorimyyntiin.

Ystävä, rohkaisepa nyt ap:ta siinä että ottaisi avun vastaan.

Vierailija
10/77 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin tuo ap:n ystävän tilitys pisti epäilemaan viimeistään. Usein kun näissä provoissa tulee joku toinen (joka tuntee ap:n) kirjoittamaan, jotta tulisi uskottavuutta lisää. Kuka oikea ystävä kertoisi lasten iät noin tarkkaan?

Vierailija
11/77 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! :)

Vierailija
12/77 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vuokraviikko jo loppu, mukavasti plussalle jäätiin.

olen pahoillani etten ole ehtinyt seuraamaan palstaa/kommentoimaan tätä ketjua, on niin paljon järjestelemistä ollut tässä "uudessa elämässä", tällä hetkellä asun sukulaisen luona lasten kanssa,

ap

Vierailija
13/77 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa tuli hyvä mieli tätä palstaa lukiessa!

Hyvä että tavara kävi kaupaksi.

Vierailija
14/77 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se kirppis aseman nurkalla?

Mikä pöytä(numero)?

Vierailija
15/77 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän kirppispöytää täällä viime viikon aikana..Mutta jos, niin kiitos ihan mielettömästi teille ihanille ihmisille!! mieheni tosiaan sairastui psyykkisesti vieden kaikki rahat, ja nyt mä ja pienet lapset tyhjän päällä..

Vierailija
16/77 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ulkomailta sinne olisi päässyt mutta olen iloinen puolestasi.

Vierailija
17/77 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukana asun, joten en voi auttaa kuin olemalla hengessä mukana.

Vierailija
18/77 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti itsekin asun liian kaukana, mutta hengessä ollaan mukana =)

Vierailija
19/77 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että on vielä Ihmisiä.

Vierailija
20/77 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno kruunu muutenkin kauniin syyspäivän päälle. Tällaista pitäisi kuulla usein!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme