mitä teille merkitsee neitsyyden viejä?
Olen mies ja kärsin luultavasti jonkinlaisesta kriisistä (seksuaalisesta)
Minä olen ollut vain vaimoni kannsa sillai ja vaimoni on paneksinut 1 kerran ennen mua jonkun baarista löytämänsä miehen kanssa nuorena ennen mua. Ja tämä asia on alkanut vaivaamaan minua ihan saakelisti varsinkin kun vaimo ei voi kertoa siitä asiasta oikeastaan yhtään mitään. Mua "syö" tämä asia ihan hemmetisti, mietin päivittäin sitä hetkeä kun se on tapahtunut. Muistatteko te neitsyyden viejän ja sen kokemuksen ja muisteletteko usein sitä miestä joka sai "korkata"? ja oliko se ikimuistetava ja mullistava tapahtuma , paras seksikokemus koskaan? Mua harmittaa kun mä en oo ollu muiden kanssa...
Kommentit (64)
mä harrastin seksiä ekan kerran kun olin 15-vuotias. Poika oli pari kuukautta vanhempi, ei tunnettu ennen sitä iltaa. Kokemus ei ollut mitenkään miellyttävä tai ikimuistoinen, mutta en silti kadu sitä. Ihan hyvä, että tapahtui tuolloin. Seurustelimme muutaman kuukauden sen illan jälkeen ja ihan onnellinen olen siitä ettei toista kertaa erehdytty sänkyyn :D
Ei siis yhtään mitään.
Lakkaa ajattelemasta koko asiaa, se ei luultavasti merkitse mitään vaimollesikaan koska se on sun kanssasi.
ole huoletta se ei jää mitenkään naisten mieleen.Tekee kipeää ja on hämmentävä.Ekakerralla ei saa minkäänlaista nautintoa.Kokematon ja jännitää eihän siinä edes saa mitään kun moni nainen ei saa muutenkaan.
Hmm,lapsen isän exä siis vei sun neitsyyden,outoa!!Menetit siis neityyden lepakolle?
oli k-pää ihminen, mutta minä nuori tyttö olin niin kovin ihastunut häneen. Mutta ehkä ilman tuota surkeaa tarinaa en olisi osannut arvostaa tätä oikeaa miestä, joka sitten tuli kohdalleni. joten sillä ekallakin oli tarkoituksensa...
Hän on aviomieheni.
Ja ei se neitsyyden menetys ollut todellakaan hienoin kokemus.
halusin vain hoitaa asian pois päiväjärjestyksestä,kun tunsin olevani "vanha"olemaan neitsyt(olin täyttäny edellisenä päivänä 19),merkityksettömän tyypin kanssa(naapurin kaveri).Sattui helvetisti ja vuosin verta vielä seuraavanaki päivänä.Että oli kyllä unohtumaton kokemus,mutta ei hyvässä mielessä.Tuskin se vaimosi baarituttukaan on ollut mikään maailmanmullistaja,yhdenillan jutut harvemmin on :)
Siis siksi kun vaimosi ei kerro eka kerrastaan, käyt panemassa jotain vierasta naista? Ymmärsinkö nyt oikein? Ite en olisi edes tunnistanut korkkaajaani seuraavana päivänä jos vastaan olisi tullut, niin kännissä olin. 15-vuotiaana kotibileissä tapahtui, sattui ja vähän tuli verta, olin kyl helpottunut että neitsyydestä pääsin. Miehen kanssa ei olla aiheesta ikinä puhuttu, enkä edes halua kuulla hänen kokemuksestaan juuri mustasukkaisuuden takia, pojilla on kuitenkin erilaista, ei varmaan satu ja orgasmikin siinä tulee.
sinä onneton AP.
Toivon että jäät vaimollesi kiinni tuosta pettämisestä ja että vaimosi jättää sut. Sä et todellakaan ansaitse vaimoasi.
Ai niin, sitten jos ja kun vaimo tenttaa sua että millasta oli panna tätä toista naista, niin muistakkin kertoa sitten jokainen yksityiskohta ;3
Vaimo saa sitä mitä tilaa, miksi hän ei voinut kertoa asiasta ,olisi varmaan kertonut jos olisi tiennyt mihin se johtaa...
Siis siksi kun vaimosi ei kerro eka kerrastaan, käyt panemassa jotain vierasta naista? Ymmärsinkö nyt oikein? Ite en olisi edes tunnistanut korkkaajaani seuraavana päivänä jos vastaan olisi tullut, niin kännissä olin. 15-vuotiaana kotibileissä tapahtui, sattui ja vähän tuli verta, olin kyl helpottunut että neitsyydestä pääsin. Miehen kanssa ei olla aiheesta ikinä puhuttu, enkä edes halua kuulla hänen kokemuksestaan juuri mustasukkaisuuden takia, pojilla on kuitenkin erilaista, ei varmaan satu ja orgasmikin siinä tulee.
Joo olen mä, mua kävi vituttamaan siinämäärin se että vaimo oli kokeneempi eikä voinut edes kertoa siitä elämän tärkeimmästä asiasta mulle minkä oli kokenut jonkun muun kun mun kanssa (ja mä menetin poikuuteni hänelle) Niin en halua olla sit huonompi. mun piti vaan käydä kerran panemassa ihanketä tahansa naista ja sit mä menin baariin ja löysin naisen ja sit se jotenkin "jäi päälle" ja nyt oon käyny panemassa sitä naista monta kertaa... Mikä mul on?
sinä onneton AP.
Toivon että jäät vaimollesi kiinni tuosta pettämisestä ja että vaimosi jättää sut. Sä et todellakaan ansaitse vaimoasi.
Ai niin, sitten jos ja kun vaimo tenttaa sua että millasta oli panna tätä toista naista, niin muistakkin kertoa sitten jokainen yksityiskohta ;3AP En ole vieläkään pääsyt yli asiasta minua vaivaa joka ikinen päivä se että vaimoni neitsyyden sai joku muu ja ennenkaikkea se että hän ei voinut kertoa kuka ja millaista se oli. eniten vaivaa se että se kuka sen sai tiesi sen on se jätkä onnellinen kun sai neitsyyden. ja mä en.. olen yrittänyt hoitaa itseäni vierailla naisilla mutta ei se auta. nytkin on menossa yksi juttu toisen kanssa, mä meen aina kun on tilaisuus. se toinen tykkää seksitä mun kaa ja se luulee että mäkin, mutta mä vaan panen kostoksi.. millä mä pääsen normi elämään takas? aina vaan asiat tulee mieleen ja sit taas kostomielessä panolle..
Voiko joku antaa vinkin miten pääsen henkisesti yli tilanteestani, mulla on ollut yli vuoden nyt toinen nainen ja ollaan erottu 2 kertaa ja taas muutaman viikon päästä rupee tekstarit lentää molemmilta ja taas se johti vkl tapaamiseen ja seksiin, nyt tehtiin toisillemme selväksi että ei tässä oo järkee ja päätettiin lopettaa. en vaan saa sitä naista mielestäni.. enää ei vaivaa toi vaimon juttukaan tällä hetkellä. oikeesti mä haluisin sen toisen.. mutta toisaalta se ei oo mahdollista eikä järkevää.. vitt.. mä oon ihan tyhjä..
Siis mitä h*lvettiä! Sinä siis PETÄT vaimoasi, koska hän ei syystä tai toisesta halua puhua ekasta kerrastaan ja sinua v*tuttaa, kun sinä et saanut olla se. MENE HOITOON! Kuulostat todella häiriintyneeltä ihmiseltä. Periaatteessa toisen menneisyys ei kuulu uudelle kumppanille ja mistä tiedät vaikka vaimosi "korkkaaja" (kuten ilmaisit) on ollut vaimollesi niin paha virhe tai traumoja aiheuttanut ettei tosiaan vaan halua puhua siitä!
Ja sinä petät vaimoasi, toivottavasti vaimosi huomaa ja lähtee hyvin kauas sinusta ja saat jäädä sairaine ja katkerine ajatuksinesi yksin!
En muista tuosta 23 v. takaisesta tapahtumasta paljon mitään muuta kuin että oli hieman kivulias tapahtuma ja TODELLAKAAN ei ole jäänyt merkityksellisenä mieleen.
Seksissä kun pääkoppa ratkaisee. Ennen tätä nykyistä olen harrastanut seksiä varmasti noin 50 eri miehen kanssa mutta koska rakastan tätä nykyistä, hänen kosketustaan ja kaikkea hänessä, seksi on ihanaa. On aivan ihanaa kun hän pitää mua kädestä, ottaa hellästi kainaloon. En TODELLAKAAN muistele mitään ekaa panoa KOSKAAN!!!!!!
ja hän tajuaa ajoissa lähteä tällaisen miehen luota niin pitkälle, kuin pääsee...
Vielä enemmän toivon, että tämä on provo...
Olin 13 ja kundi 15, oltiin seurusteltu jo jonkin aikaa ja kun sitten mahdollisuus yhteiseen yöhön tuli, halusimme molemmat tehdä sen. Se oli molemmille eka kerta, oltiin selvinpäin ja kortsua unohtamatta - jännitystä ja tunnustelua toisen satuttamista varoen ja josta jäi molemmille hyvä mieli.
Seurustelumme päättyi aikanaan mutta täytyy sanoa että muistan kyseisen kundin kyllä loppuelämäni - häneltä joululahjaksi silloin saamani nalle kulkee matkassani vielä tänäkin päivänä, 25 vuoden jälkeen. Paras seksikokemukseni se ei tosiaankaan ollut enkä vietä päiviäni sitä muistellen tai haikaillen, mutta aihetta sivuavat jutut tuovat joskus mieleen ja silloin alkaa aina hymyilyttää.
sinä onneton AP.
Ai niin, sitten jos ja kun vaimo tenttaa sua että millasta oli panna tätä toista naista, niin muistakkin kertoa sitten jokainen yksityiskohta ;3
AP En ole vieläkään pääsyt yli asiasta minua vaivaa joka ikinen päivä se että vaimoni neitsyyden sai joku muu ja ennenkaikkea se että hän ei voinut kertoa kuka ja millaista se oli. eniten vaivaa se että se kuka sen sai tiesi sen on se jätkä onnellinen kun sai neitsyyden. ja mä en.. olen yrittänyt hoitaa itseäni vierailla naisilla mutta ei se auta. nytkin on menossa yksi juttu toisen kanssa, mä meen aina kun on tilaisuus. se toinen tykkää seksitä mun kaa ja se luulee että mäkin, mutta mä vaan panen kostoksi.. millä mä pääsen normi elämään takas? aina vaan asiat tulee mieleen ja sit taas kostomielessä panolle..
Olit sitten trolli tai et, niin hoito lienee sinulle paikallaan.
Aviomieheni minulle joskus taannoin totesi, että en voi koskaan unohtaa häntä, koska hän vei neitsyyteni.. Niin, olisiko kuitenkin enemmän niin, etten voi unohtaa häntä, koska hän on lapseni isä. Ei se eka kerta kokemuksena ollut kummoinen, eikä muutama seuraavakaan.
sillä oli/on merkitystä, vielä 20 vuoden jälkeenkin :)
Olin 21 v jolloin mentiin loppuun saakka. Monta kertaa oli mahdollisuus vaikka kenen kanssa olla mutta se ei tuntunut oikealta !
Tämän miehen kanssa muutettiin myöhemmin yhteen ja elettiin yhdessä 6 vuotta. Elettäisiin varmasti vieläkin, mutta mies ei halunnut lapsia. Hänelle musiikki oli kaikki kaikessa, "lapsi".
Kokemus sinällään oli hauska, selvinpäin, mulla oli vähän kiire jo päästä neitsyydestäni.
Erottuani joitakin kokemuksia oli ja nyt ollaan oltu avioliitossa toistakymmentä vuotta. Mukava on muistella tuota aikaa ja olen tyytyväinen, etten sekstaillut liukuhihnatyyliin vaikka mahdollisuus oli. Toivottavasti osattaisiin lapsillemme saada samantyylinen "asenne" iskostettua, että arvostavat itseään ja tekevät oman mielen mukaan.
Siis vaimosi on kokeneempi... Anna mun kaikki kestää! No ei ole enää! Ja nytkö olet tyytyväinen?
jos oli vain satunainen pano ei mitään väliä. Minä muistan kyllä omani. Rakastin, rakastin niin että kipeää teki. Rakastan vieläkin enkä nohda ikinä.