Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä teille merkitsee neitsyyden viejä?

Vierailija
22.09.2011 |

Olen mies ja kärsin luultavasti jonkinlaisesta kriisistä (seksuaalisesta)

Minä olen ollut vain vaimoni kannsa sillai ja vaimoni on paneksinut 1 kerran ennen mua jonkun baarista löytämänsä miehen kanssa nuorena ennen mua. Ja tämä asia on alkanut vaivaamaan minua ihan saakelisti varsinkin kun vaimo ei voi kertoa siitä asiasta oikeastaan yhtään mitään. Mua "syö" tämä asia ihan hemmetisti, mietin päivittäin sitä hetkeä kun se on tapahtunut. Muistatteko te neitsyyden viejän ja sen kokemuksen ja muisteletteko usein sitä miestä joka sai "korkata"? ja oliko se ikimuistetava ja mullistava tapahtuma , paras seksikokemus koskaan? Mua harmittaa kun mä en oo ollu muiden kanssa...

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"viedä neitsyys". Ei kai kukaan enää ajattele niin.

Vierailija
62/64 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävältä on kaikki mieleen juolahtavat neitsyydet viety muiden toimesta ennen mua, mutta kun ei itse voi olla joka paikassa joka aikaan. Turha siitä on katkeroitua, hyvä vain että edes tämä on kokenut. Siitä on iloa molemmille, kun ei tarvitse alkaa opettelemaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka monen kans on ollu jos on terve.

hanki elämä.

Vierailija
64/64 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä jäänyt mitään traumoja.

Aluksi lähinnä sattui, ja loppu ei tuntunut juuri miltään (anteeksi vain ko henkilölle). Joskus muistelen tätä henkilöä lämmöllä. Ainakin enemmän kuin niitä myöhempiä hoitoja, joiden nimiäkään ei aina muista :)

Seksikokemuksena ei kuitenkaan ollut kovin kummoinen. Eka orgasmi yhdynnässäkin tuli vasta nykyisen aviomiehen kanssa 7 vuotta myöhemmin päälle parikymppisenä :)