mitä teille merkitsee neitsyyden viejä?
Olen mies ja kärsin luultavasti jonkinlaisesta kriisistä (seksuaalisesta)
Minä olen ollut vain vaimoni kannsa sillai ja vaimoni on paneksinut 1 kerran ennen mua jonkun baarista löytämänsä miehen kanssa nuorena ennen mua. Ja tämä asia on alkanut vaivaamaan minua ihan saakelisti varsinkin kun vaimo ei voi kertoa siitä asiasta oikeastaan yhtään mitään. Mua "syö" tämä asia ihan hemmetisti, mietin päivittäin sitä hetkeä kun se on tapahtunut. Muistatteko te neitsyyden viejän ja sen kokemuksen ja muisteletteko usein sitä miestä joka sai "korkata"? ja oliko se ikimuistetava ja mullistava tapahtuma , paras seksikokemus koskaan? Mua harmittaa kun mä en oo ollu muiden kanssa...
Kommentit (64)
on jo kuollutkin oman röökinsä sytyttämässä tulipalossa. Tapailin häntä muutaman kerran tuhannen päreessä ja sitten viimesellä kerralla päädyttiin sänkyyn. Sen jälkeen lopetin suhteen, kun tajusin sen mahdottomuuden.
Hei Ap, mietipä sitä, että vaimosi ei ole tolla "yksi mies ennen aviomiestä" -kokemuksella läheskään pahimmasta päästä. Sitä paitsi itsekin olet varmaan uneksinut jonkinlaisesta seksistä muiden kuin vaimosi kanssa - ja todennäköisesti ne ovat olleet paljon mukavampia juttuja kuin tuo vaimosi ekakerta. Joten anna menneitten olla. Vaimosi halusi naida sinut eikä sitä baarituttavuutta!
Suoraan sanottuna ei merkkaa paskan vertaa!:-D yks hailee.
Seksistä tuli tajunnan räjäyttävää vasta seitsemän vuoden harrastamisen jälkeen kun olin oppinut itsestäni tarpeeksi nauttiakseni tajunnan räjäyttävän orgasmin verran.
Parasta seksiä ikinä olen saanut.. no.. yleensä se on juuri se viimeisin kerta. Ei todellakaan ensimmäinen.
on kaikille naisille se ainoa kerta kun edes voi nauttia seksistä.
Se tapahtuu aina kuutamyönä hiekkarannalla hellän adoniksen kanssa johon tyttö on umpirakastunut. Mies on yleensä nimenomaan koulutettu hommaan Korkkaaja-koulussa ja hakkaa siten jo pelkillä *taidoillaan* muut miehet. Kaikkihan sen tietää että seksi on enimmäkseen tekniikkaa ja suorittamista. Ja vielä se tieto että nyt se mies VIE minun Neitsyyteni antaa sellaisen lisäpotkun että uros aiheuttaa tajunnanräjäyttäjäorgasmin jollaisen jälkeen kaikki muu seksi on ihan paskaa koko loppuelämän.
Tämän kaiken jälkeen nainen joutuu sitten menemään naimisiin jonkun satunnaisen vastaantulijan kanssa säälistä ja antamaan sille vielä pimpsaa aina silloin tällöin. Ajatellen päivittäin upeaa ekaa kertaansa.
Joo, on kuutamoyöt ja hiekkarannat kaukana, samoin orgasmi. Mä en ole koskaan kuullut kenestäkään joka olisi saanut orgasmin ekalla kerralla! Jos kyseessä on vielä baari-ilta niin känniääliösekoilusta on selvästi ollut kyse eikä siitä todellakaan halua kertoa kenellekään mitään. Ehkä voisin sanoa että oli ihan ok homma, vain siksi etten kehtaisi myöntää mokaani ja menettäneeni neitsyyttäni jollekin idiootti-sählärille.
eli merkitsee edelleen paljon. Olin mäkin eka ja ainut miehelleni ja vähän häiritsis jos olis uitellu muualla vehjettään mua ennen.
Eka kerta oli festareilla tyypin kanssa jota en ole niiden parin pvän jälkeen nähnyt.
Paitsi etten ollut kännissä ja olin muutaman kerran jätkää tapaillut, mutta muuten sama kuvio.
Kokemus ihan jees, eli ei sattunut aivan kauheasti. Orkku kaukana. Iloinen olin, kun pääsin neitsyyden riesasta.
Nykyään en jätkää koskaan ajattele, vaikka nimen yhä muistan. Erottiin vähän kalseissa merkeissä, mutta ei mikään sikapaska mielikuva jäänyt kuitenkaan siitä ihmisestä.
Osittain olet oikeassa, haluaisin itsekkin jo lopettaa tämän asian vatvomisen, mutta se ei vaan onnistu, luulisin että asiaa auttaisi jos vaimo voisi kertoa siitä kerrasta mulle, mutta kun ei vaan kerro, tämä taas ruokkii minun mielikuvitusta ja kuvittelen että se oli hälle niin ihanaa jne ettei hän halua sen takia siitä puhua. Joo tämä ei varmaankaan oo ihan normaalia, millä mä pääsisin eroon näistä ajatuksista ja voisin taas alkaa elää ja olla iloinen jne...?
Vaimon kiusaaminen sun pitää lopettaa ihan heti ja kokonaan. Otat aika riskin, että käyt hänelle pikkuhiljaa vastenmieliseksi uteluinesi ja ahdistuksinesi. Ota vastuu ongelmastasi: se on sinun. Vaimollasi on edelleen oikeus yksityisyyteensä. Hoepa vaikka sitä itsellesi pakkomielteenomaisesti... Tai päädyt vielä itseksesi kärvistelemään.
Toisekseen, terapia voisi auttaa. Joku kahdeksan kerran lyhytterapia saattaisi jo riittää siihen, että opit saamaan pakkoajatukset paremmin hallintaan.
Kolmannekseen, vähän puun takaa mutta silti: minua vaivasi aikamoinen mustasukkaisuus siihen saakka kunnes tajusin tuntevani itse vähän vetoa myös oman sukupuoleni edustajiin. Se mun aiempi pakkomielteinen tuskailu, miten kumppanini mahtoikin nauttia pannessaan sitä ja tätä edellistä naistaan, tai kuinka se varmasti himoitsee tuota lyyliä tuolla... No, jossain vaiheessa tajusin vaan heijastaneeni siihen omia himojani. Saattaisko sun kohdalla olla jostain samantapaisesta kyse? Tai ehkä jostain cuckolding-tyyppisestä fetissistä, joka pelottaa itseäsi niin paljon että muuttuu painajaiseksi?
Mitä tulee sen ekan kerran ihmeellisyyteen, tunsin kerran yhden jannun joka kertoi olleensa jo vällyjen välissä baarista löytämänsä viehättävän tytön kanssa, kun tämä paljasti että se olisi sitten hänen eka kertansa. Jolloin tää mun tuntemani nuorimies antoikin vaan suukon poskelle ja postui paikalta. Ihmettelin sen kuullessani että miksi (kun olin silloin vielä siinä uskossa että kaikille miehillehän kelpaa joka reikä mitä vaan löytää), ja tää jannu katsoi mua silmät pyöreinä: no ei hän todellakaan halunnut ottaa sitä riskiä, että olisi jonkun kömpeö ja känninen ensipano, jonka tämä muistaisi loppuikänsä pikkuisen inhosta ja noloudesta värähtäen.
Fiksu poika.
Useimmiten se on noloa sähellystä merkityksettömän tyypin kanssa (ja sattuu!). Todellinen pettymys, ei olis kannattanu, vaan ihan oikeesti odottaa sitä elämänkumppania.
Mä väitän, että aniharva siitä jutusta on tykänny, on vaan uskonu sellasen yliarvostetun valheen, et se pitäsi kokea pois päiväjärjestyksestä.
Ei ole ollut ihanaa eikä muistelemisen arvoista. Toivon, että saat rauhan. Rukoile!
lähes kaikille ollu enemmänkin vastenmielinen, nolo kokemus. Ei sellasesta huvita puhua.
huijasi kännisen teinitytön sänkyynsä. Jatkoi soittelua ja tapailua lisäpillun toivossa ja höyläsi kahta parasta kaveriani siinä sivussa.
Ei sitä ilolla muistele, kundia eikä kavereita.
Joo ja itse juttu oli puoleltani sellainen "joko se on ohi notta siitä neitsyydestä päästiin?"
Sen jälkeen masensi miten kamalaa seksi on ja miten en enää koskaan sitä halua harrastaa.
en edes jaksa lukee muiden vastauksia...
Mä oon melkein 40v äiti. Neitsyys meni aikanaan, 18-vuotiaana (oikeesti!) festareilla. En muista tyypin nimeä, en kokoa, en mitään siitä.
Seuraava seksikamu oli mun ex ...sitä kesti peräti 6 vuotta. Muistan sen naaman joo, mutta en muuta.
Mun nykyisen kaa seksi on se mitä seksin kuuluu olla = rakastelua. En tod. mieti mitään hätästä kännipanoa josku 20v sitten. Neitsyyden menetys ei useimmille meistä (ainakaan naisista) oo mikään elämän tähtihetki....
Jos vaimollas on ollut VAIN 1 kännipano enne sua, niin älä hemmetissä mieti sitä. Luultavasti se ei ollut kauheen ihanaa - naisilla harvoin eka kerta on. Unohda.
mut mä en ollu miehen eka, sillä useampi nainen ollu ennen mua.
Enkä vaivaa päätäni asialla todellakaan, meillä on hyvä seksielämä. :) Enkä muutenkaan jaksa vaivata päätäni miehen exillä, joskus olin mustis miehen ex-avovaimosta, mutta nyt en enää jaksa kun me ollaan jo naimisissa ja yhteinen lapsikin. Tiedän merkkaavani enemmän miehelleni kuin yksikään hänen exä. :)
kun en muista koko heppua. En tunnistaisi, jos vastaan kävelis, enkä muista ees sen nimeä... Jonkun silloin samassa porukassa pyörineen hemmon isoveli... tai ehkä serkku. Noh, joku sukulainen :P
Paras seksikokemus koskaan??? Muahahahaha! XD Just. joo no ei ollu. Enkä usko, että eka kerta voisi edes ikinä olla se paras ikinä. Tai en mä miehistä tiedä. Mulla on ollut sen jälkeen aika monta yhden illan pokaakin, jotka on olleet kokemuksena sata kertaa parempia. Itseasiassa kaikki. Jos tarkkoja ollaan :P (Noh, ei niitä nyt NIIIIIIN paljon ole kumminkaan, mutta riittävästi mielipiteen muodostamiseksi)
Mut ei mua ees kaduttanut. Vähän kipeetä otti seuraavana päivänä...
Siis vaimosi on kokeneempi... Anna mun kaikki kestää! No ei ole enää! Ja nytkö olet tyytyväinen?
En ole, mua vituttaa vieläkin se että vaimo ei ollu neitsyt tai enemmänkin se että hän ei voi kertoa siitä ekasta panostaan.Jotenkin musta nyt tuntuu että taidan taas laittaa txt sille toiselle ja lähtee panee sitä. siitäs saa vaimo kun ei voinu kertoa...
Tällä tavalla se ettei vaimoni voinut kertoa mulle neitsyyden viejästään tilanne on kehittynyt, olen sama hemmo ja tilanne on nyt tämä
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viesti/1493943/suhde_varatttuun/…
Näin mulla menee..
sinä onneton AP.
Toivon että jäät vaimollesi kiinni tuosta pettämisestä ja että vaimosi jättää sut. Sä et todellakaan ansaitse vaimoasi.
Ai niin, sitten jos ja kun vaimo tenttaa sua että millasta oli panna tätä toista naista, niin muistakkin kertoa sitten jokainen yksityiskohta ;3
ole huoletta se ei jää mitenkään naisten mieleen.Tekee kipeää ja on hämmentävä.Ekakerralla ei saa minkäänlaista nautintoa.Kokematon ja jännitää eihän siinä edes saa mitään kun moni nainen ei saa muutenkaan.
"Korkkaajasta" jäi mieleen yksi sana: Kusipää. Mä olin kauhean ihastunut siihen ja suostuin seksiin kuun luulin et sekin on yhtä ihastunut. Ei ollut mitään hienoa, haluaisin unohtaa. Parin viikon päästä se kysyi voisinko antaa sen kaverillekin. Se siitä. Enkä haluaisi asiasta edes puhua, mutta näin anonyymisti sen nyt kerroin varmaan ekaa kertaa koskaan, näin todennäköisesti asia vaimosikin kohdalla.