Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Soini vaatii Halla-aholle eroa eduskuntaryhmästä!

Vierailija
14.09.2011 |

Perussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soini katsoo, että puolueen kansanedustaja Jussi Halla-aho pitää erottaa puolueen eduskuntaryhmästä määräaikaisesti. Soinin vaatimuksesta kertoo Ilta-Sanomat.

Lehden verkkosivujen mukaan Venäjällä parhaillaan vierailulla oleva Soini aikoo ottaa asian esille perussuomalaisten eduskuntaryhmässä torstaina. Syynä ovat Halla-ahon keskiviikkona antaman Kreikka-kommentit.

Halla-aho kirjoitti Facebook-sivullaan, että säästötoimien läpiviemiseksi Kreikkaan tarvittaisiin sotilasjuntta. Hän perui kommenttinsa myöhemmin ja selitti sen olleen tyylilleen tyypillinen kärjistys.

Halla-aho kertoo HS:lle lukeneensa erottamisestaan Ilta-Sanomista. Soini tai kukaan muu puolueesta ei ollut häneen yhteydessä. Itse asiaa hän ei halunnut muuten kommentoida.

Halla-aho ei halunnut myöskään kommentoida sitä, onko hän keskustellut puoluejohdon kanssa siitä, mitä eduskunnan hallintovaliokunnan puheenjohtajan on sopivaa sanoa ja kirjoittaa.

Hän kertoo kuitenkin itse pohtineensa asiaa.

”Olen toki, mutta olen sen verran epäpoliittinen luonteeltani, että en osaa ajatella sitä aina sillä hetkellä. Mutta jokaisesta kerrasta oppii jotakin”, Halla-aho sanoi HS:lle ennen kuin luki Soinin eroamisvaatimuksesta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen kannatus nousee tällä liikkellä 30%:iin

Vierailija
2/2 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen laariin tämäkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla