Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojalle on opetettu hoidossa, että pippeli pyyhitään paperilla pissan jälkeen.

Vierailija
21.01.2011 |

Onko tämmöinen yleinen tapa?

Kommentit (228)

Vierailija
221/228 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kärsin usein terskan tai esinahan tulehduksesta. On tärkeää pyyhkiä koska tippakin virtsaa tuohon johtaa tai sitä pahentaa. Ja eturauhasvaivaakin saattaa vähän olla.

M46

Vierailija
222/228 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat joutuvat naurunlaisiksi viimeistään intissä, jossa kukaan ei kyllä vie paskapaperia mukaan kusella käydessään. :D

Miksi muuten ette saman tien opeta poikaanne kusemaan istaaltaan?

Todellakin olen opettanut poikani kusemaan istualtaan. Mun isäkin on niin tehnyt ja mieheni myös. En ole edes ajatellu, että on muita tapoja. Puskapisa ja julkiset likaiset vessat asia erikseen ja silloin seisten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/228 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi kaikki eivät pyyhi, miksi ne viimetipat pitää kuivata housuihin???

Lapsi oppii yllättävän pinenä ravistamaan pippelin kuivaksi. Kädet pestään. Valmis.

Vierailija
224/228 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi poikien pitää kulkea kusenpolttamissa kalsareissa? Eihän tytöillekään sanota, että "ravistele vaan ja vetäise alkkarit ylös". En ikinä vetäisi alushousuja ylös ilman pyyhkimistä, enkä ole pojallekaan sellaista tapaa opettanut.

Tytöille ei sanota sen takia että anatomia ei oikein tue ravistelua.

Vierailija
225/228 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kärsin usein terskan tai esinahan tulehduksesta. On tärkeää pyyhkiä koska tippakin virtsaa tuohon johtaa tai sitä pahentaa. Ja eturauhasvaivaakin saattaa vähän olla.

M46

Se pyyhkäistessä irronnut pala sitä pyyhkimispaperia esinahan alla tekee sen tulehduksen parissa tunnissa. Ei ihme, että kärsit tulehduksista, jos jättelet sinne nahan alle muuta kuin mitä sinne kuuluu. 

Vierailija
226/228 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi kaikki eivät pyyhi, miksi ne viimetipat pitää kuivata housuihin???

Lapsi oppii yllättävän pinenä ravistamaan pippelin kuivaksi. Kädet pestään. Valmis.

🤮

Vierailija
227/228 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika aina valittaa että koulun vessoissa on pissaa ympäriinsä. Ei varmaankaan ole ihme, jos oppilaat pyyhkimisen sijaan ravistelevat pissan ympäriinsä.

Eiköhän se ole enempi sohottamisesta kuin ravistelusta. Ei siihen niin paljoa pissaa jää, että lemtelisi pitkin. Ihan oikeesti.

Kustaan huonolla sihdillä. Sitä se se vaan on.

Vierailija
228/228 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojat joutuvat naurunlaisiksi viimeistään intissä, jossa kukaan ei kyllä vie paskapaperia mukaan kusella käydessään. :D

Miksi muuten ette saman tien opeta poikaanne kusemaan istaaltaan?

Todellakin olen opettanut poikani kusemaan istualtaan. Mun isäkin on niin tehnyt ja mieheni myös. En ole edes ajatellu, että on muita tapoja. Puskapisa ja julkiset likaiset vessat asia erikseen ja silloin seisten.

Samoin minä olen opettanut neljä poikaa pissaamaan istualtaan ja lopuksi pyyhitään. Näin tekee myös mieheni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi