Pojalle on opetettu hoidossa, että pippeli pyyhitään paperilla pissan jälkeen.
Kommentit (228)
ostetaanautoja kirjoitti:
Minä, miehekäs menestyjä, pissin istualtaan.
Oxymoroni. ensimmäinen sulkee jälkimmäisen pois ja toisin päin.
Itse pesen penikseni kusemisen jälkeen. Muualla kuin kotona ollessani, pyyhin. Spontaanin suihinoton saamisen todennäköisyys kasvaa edellämainituin menetelmin huomattavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa rakko tyhjenee mieheltä paremmin istuallaan. Ero ei ole terveellä miehellä merkittävä, mutta jos on eturauhasongelmia, sillä voi olla väliä.
Historiallisesti katsoen kyykkypissi on se alkuperäinen ihmisuroksen tapa, ja edelleen käytössä esim. laajoissa osissa Aasiaa.
Ja tämä oli faktaa.
Itse asiassa vain eturauhasvaivaisilla miehillä rakko tyhjenee paremmin istuallaan. Oman mielipiteen julistaminen faktaksi ei tee siitä faktaa, ymmärräthän sen?
"Conclusion
For healthy men, no difference is found in any of the urodynamic parameters. In patients with LUTS, the sitting position is linked with an improved urodynamic profile."
http://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0101320
Näin, eli kun riisutaan mielipiteet pois ja pysyttäydytään faktoissa, jää istumapissimisen ohjeistamisen motiiviksi jäljelle naisten halu ja myös joidenkin miesten halu kuohita mies henkisesti alistamalla kyykkyyn, vain siksi että nainenkin joutuu kykkimään.
Mä olen nainen ja minun mielestäni, jos ei ole mitään vaivaa, niin miehen kuuluu pissiä seisten. Penistä ei pyyhitä, koska paperin aiheuttama hankaus voi tuottaa ennemminkin haittaa kuin hyötyä. Mitään hyötyä ei pyyhkimisestä ole.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nainen ja minun mielestäni, jos ei ole mitään vaivaa, niin miehen kuuluu pissiä seisten. Penistä ei pyyhitä, koska paperin aiheuttama hankaus voi tuottaa ennemminkin haittaa kuin hyötyä. Mitään hyötyä ei pyyhkimisestä ole.
Kieltämättä peniksen pyyhkiminen on yhtä tehokasta kuin nenän pyyhkiminen ulkopuolelta.
On sulla opittavaa. Seuraavaksi sitten se, että ikävuosien lisääntyessä viimeisen tipan koko kasvaa. Ja kun siitä alkaa tulla viimeinen loraus, niin ei juolahtaisi mieleenkään jättää pyyhkimättä paperiin, jos sitä suinkin on käden ulottuvilla.
Kyllähän penikseen jää virtsaa jos sitä ei pyyhi. Sitten tämä jää esinahan alle muhimaan ja alkaa haisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa rakko tyhjenee mieheltä paremmin istuallaan. Ero ei ole terveellä miehellä merkittävä, mutta jos on eturauhasongelmia, sillä voi olla väliä.
Historiallisesti katsoen kyykkypissi on se alkuperäinen ihmisuroksen tapa, ja edelleen käytössä esim. laajoissa osissa Aasiaa.
Ja tämä oli faktaa.
Itse asiassa vain eturauhasvaivaisilla miehillä rakko tyhjenee paremmin istuallaan. Oman mielipiteen julistaminen faktaksi ei tee siitä faktaa, ymmärräthän sen?
"Conclusion
For healthy men, no difference is found in any of the urodynamic parameters. In patients with LUTS, the sitting position is linked with an improved urodynamic profile."
http://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0101320
Eli se olikin ihan pötypuhetta, että miehen pitää seistä saadakseen rakon kunnolla tyhjäksi. Ja täällä niin suureen ääneen puhuttiin "anatomisesta tosiseikasta".
Hienoa että pienet pojatkin opetetaan "sisäsiisteiksi"!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä oli faktaa.
Historiallisesti katsoen vastaantulevien naisten väkisinmakaaminen ja toisten ihmisten tappaminen on se alkuperäinen ihmisuroksen tapa, ja mutta hei, nehän ovat edelleen käytössä esim. laajoissa osissa aasiaa!
Kas, kun tätä korttia ei pelattu silloin, kun joku väitti pystypissin olevan miehen alkuperäinen ja luonnollinen tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä oli faktaa.
Historiallisesti katsoen vastaantulevien naisten väkisinmakaaminen ja toisten ihmisten tappaminen on se alkuperäinen ihmisuroksen tapa, ja mutta hei, nehän ovat edelleen käytössä esim. laajoissa osissa aasiaa!
Kas, kun tätä korttia ei pelattu silloin, kun joku väitti pystypissin olevan miehen alkuperäinen ja luonnollinen tyyli.
Ehkä sellaista korttia ei olisi pitänyt pelata kyykkimisenkään kohdalla, sillä kenelläkään ei ole varmaa tietoa "alkuperäisestä" kusemistavasta.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että pienet pojatkin opetetaan "sisäsiisteiksi"!
Mies on siisti seisten, ihan itseoppineenakin jos ja kun älykkyysosamäärä ylittää edes päänympäryksen senttimetreinä ja sitä myöten motoriikka toimii. Kädettömät roiskijat ja muut tyttöset voivat toki pissata istuviltaan kaikin mokomin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä peniksen pyyhkiminen on yhtä tehokasta kuin nenän pyyhkiminen ulkopuolelta.
No joo, ei tässä nyt oltu selvitetty ihan juurta jaksain mitä se virtsaamisen jälkeinen puhdistaminen pitää sisällään. Nyt tässä perinpohjaisempi: se kusitahra kalsareissa johtuu siitä, että virtsaputkeen jää jonkin verran virtsaa ja se valuu sieltä ulos, vaikka heiluttaisikin toimituksen jälkeen. Jos istuu mukavasti, voi ottaa sen wc-paperin ja samalla puristaa virtsaputkesta loput ulos ja pyyhkiä ne paperilla.
Ja mitä tulee miehisyyteen/neitimäisyyteen: itselleni wc:ssä käyminen on hyvin pitkälle yksityistilaisuus, joten taktiikan valinnalla en oikein pysty todistelemaan ympäristölle machomaisuuttani/feminiisyyttäni. Itse teen asiat ainoastaan käytännöllisellä tavalla. Ja kyllä, osaan virstata seisoen, jos tarve vaatii.
Ihan muuten off-topikkina: susilaumassa alfauros pakottaa muut urokset virtsaamaan molemmat takajalat maassa, jos joku uros alkaa nostaa jalkaansa virtsatessa/merkatessaan reviiriä, on se merkki siitä, että hän kyseenalaistaa alfauroksen aseman. Omalla kohdalla olen huomannut, että meidän narttukoirammekin nostaa jalkaa (tai joissain tapauksessa koko takapäätään, virstaa valehtelematta seisoen etutassujen varassa) kun sillä on juoksu. Summa summarum, hyvät naiset, se on ihan luonnollinen tarve miehillä kusta reunoille (ja yli) muutenhan joku mies voi tulla julistamaan sen kylppärin (ja siellä asioivan naaraan) omakseen.
Olisiko ihan kamalaa, jos se ei olisikaan tavallista. Oletko yh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, ei tässä nyt oltu selvitetty ihan juurta jaksain mitä se virtsaamisen jälkeinen puhdistaminen pitää sisällään. Nyt tässä perinpohjaisempi: se kusitahra kalsareissa johtuu siitä, että virtsaputkeen jää jonkin verran virtsaa ja se valuu sieltä ulos, vaikka heiluttaisikin toimituksen jälkeen. Jos istuu mukavasti, voi ottaa sen wc-paperin ja samalla puristaa virtsaputkesta loput ulos ja pyyhkiä ne paperilla.
Ja mitä tulee miehisyyteen/neitimäisyyteen: itselleni wc:ssä käyminen on hyvin pitkälle yksityistilaisuus, joten taktiikan valinnalla en oikein pysty todistelemaan ympäristölle machomaisuuttani/feminiisyyttäni. Itse teen asiat ainoastaan käytännöllisellä tavalla. Ja kyllä, osaan virstata seisoen, jos tarve vaatii.
Ihan muuten off-topikkina: susilaumassa alfauros pakottaa muut urokset virtsaamaan molemmat takajalat maassa, jos joku uros alkaa nostaa jalkaansa virtsatessa/merkatessaan reviiriä, on se merkki siitä, että hän kyseenalaistaa alfauroksen aseman. Omalla kohdalla olen huomannut, että meidän narttukoirammekin nostaa jalkaa (tai joissain tapauksessa koko takapäätään, virstaa valehtelematta seisoen etutassujen varassa) kun sillä on juoksu. Summa summarum, hyvät naiset, se on ihan luonnollinen tarve miehillä kusta reunoille (ja yli) muutenhan joku mies voi tulla julistamaan sen kylppärin (ja siellä asioivan naaraan) omakseen.
Eli myönnät itsekin että siisteyspyrkimyksesi selittyy sillä että olet betauros.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää puristamasta penistä ravistaessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää puristamasta penistä ravistaessa?
Hemmetin hyvä kysymys. Eihän se puristelu vaadi istumista, itsekin puristelen ja ravistelen eikä ole tippaongelmia.
Tässä on ilmeisesti enemmänkin kyse jostakin alistamisesta ja halusta alistua joidenkin osalta, tyyliin "anonyymit kotikiusatut".
"Alistus!"
Vierailija kirjoitti:
Armeijassa saa mun puolestani olla millaiset systeemit vaan, en ole töissä siellä siivoojana. Mutta meillä kotona vessa ei haise urealta. Luulisi, että aikuinen mies oppii tarvittaessa sikailun, jos on oppinut sisäsiistiksikin.
Yhden miespuolisen vaimo ja kahden äiti.
Onneks et oo mun äiti tai vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Armeijassa saa mun puolestani olla millaiset systeemit vaan, en ole töissä siellä siivoojana. Mutta meillä kotona vessa ei haise urealta. Luulisi, että aikuinen mies oppii tarvittaessa sikailun, jos on oppinut sisäsiistiksikin.
Yhden miespuolisen vaimo ja kahden äiti.Onneks et oo mun äiti tai vaimo.
Tunne on molemminpuolinen. Terkkuja vaan mutsillesi, kai on jynssännyt pöntön tänäkin lauantaina.
Et tainnut tuota kirjoittaessasi tajuta että juurihan tuossa yrität todistella miehuuttasi kertomalla että se on niin vahva että sitä ei tarvitsisi näin ollen edes todistella. Ilmeisesti istuviltaan pissaaminen vaikuttaa myös aivotoimintoihin tehden niistä feminiinisen epäloogisia.