Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojalle on opetettu hoidossa, että pippeli pyyhitään paperilla pissan jälkeen.

Vierailija
21.01.2011 |

Onko tämmöinen yleinen tapa?

Kommentit (228)

Vierailija
161/228 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää koko keskustelu on mennyt oudoksi, kyse on loppujen lopuksi jokaisen henkilökohtaisesta tavasta virtsata, ei oo helppoo tää elämä.

Vierailija
162/228 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa, kun lorotetaan niin kovaa että ääni kuuluu kaksi kerrosta naapureillekin, niin kyllä sitä sumua tulee kylppärin pinnoille. Tulee fysiikan lakien nojalla, vaikka pippelisi olisi miten täydellinen.

Sinä et varmaan piere. Tai jos, niin sisäänpäin silleen hygienisesti. Piu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/228 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää koko keskustelu on mennyt oudoksi, kyse on loppujen lopuksi jokaisen henkilökohtaisesta tavasta virtsata, ei oo helppoo tää elämä.

Äläs nyt, keskusteluhan on aivan loogista. tuolla edellähän joku selvitti etä on aivan sama kuseeko vaikka käsillä seisten mutta miesten on pissattava istuviltaan. Ja tämä siis ihan samassa virkkeessä...

Vierailija
164/228 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suositellaan miehillekin nykyään, rakko toimii paremmin kun pissaa istuaaltaan.

Pojat joutuvat naurunlaisiksi viimeistään intissä, jossa kukaan ei kyllä vie paskapaperia mukaan kusella käydessään. :D

Miksi muuten ette saman tien opeta poikaanne kusemaan istaaltaan?

Jos oma vaimo sanoisi minulle että kuse istualtaan niin olisi avioero seuraava askel. Sama jos rupeaisi pojille tuollaista opettamaan.

Se ei kuulu naisille pätkääkään miten miehet tai pojat kusee.

Vierailija
165/228 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

molto_vivace kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvattavatko jotkut oikeasti lapsiaan sillä mentaliteetilla, että ylin tavoitetaso on onnistua olemaan intin metsäretkellä yhtä saastainen kuin muutkin.

Mun mieheni on muuten reservin upseeri ja opettanut kaksi poikaamme pissaamaan istualtaan.

Logiikkasi ei oikein avaudu. Siis seisaalta virtsaaminen, joka on hyvin luonnollinen ja nopea tapa toimittaa asiaa on saastaista? Olisi mielenkiintoista nähdä kuinka se reservin upseeri metsäkeikoilla pakottaa  ne omat alaiset istualtaan virtsaamaan, tai järjestää asiasta rastikoulutuksen. ha haa! 

Itse reservin upseerina olen opettanut pojille, että tehdään nämä hommat seisaaltaan. Tämä säästää aikaa ja luontoa. Toivottavasti olette kuitenkin opettaneet teidän jälkikasvuille urinaalin käytön yleisissä vessoissa, etteivät tee turhaa jonoa kakkoshätäläisille. Siis suurin syy naisten vessajonoon on se että he anatomisista syistä joutuvat toimittamaan asiansa istuen ja koppeja on vähän - myös se suutinosa on hieman eri kulmassa ja kiinteäasenteisempi. 

Lukutaitoa! Seisaaltaan virtsaaminen ei ole itsessään saastaista, vaan leiriolosuhteissa vähän jokainen on saastainen. Ihmisellä on luonnollisia tarpeita, ja osan niistä niistä miehekkäimmätkin joutuvat tekemään kyykyssä, sodan melskeissä ehkä jopa monta kertaa peräkkäin.

Toinen kysymys on, pitääkö pienet pojat kasvattaa leiriolosuhteita varten, kun he kuitenkin käyttävät suurimman osan elämästään sisäklosettia. Kyllä siitä pystypissasta varsinkin lapsilla vain sitä sumua ja tippaa ja hajua leviää, ja jos haluaa välttämättä opettaa lapsilleen vain yhden tavan, kannattaa myös opettaa heidät moppaamaan vessaa useamman kerran viikossa, ettei toisten tarvitse heidän hajuistaan kärsiä. Toivottavasti olet tehnyt näin.

Viisas vanhempi ymmärtää, että lapset myös asioivat lapsuutensa aikana aika monta kertaa päiväkodin tai koulun julkisessa vessassa, ja siellä siisteys olisi myös suotavaa. Eli kaikelle on aikansa ja paikkansa. Metsäretkellä pystypissa, päiväkodissa istumapissa.

Sekä mieheni että lapseni ovat onnistuneet oppimaan molemmat tyylit ja vielä tilannetajunkin niiden toteuttamiseen, ilman minun minkäänlaista osallisuuttani. Uskon ja toivon, että muutkin jo alokkaina hallitsevat asian ja koulutuksessa voidaan keskittyä ihan muihin sotilaan taitoihin.

En ole kyllä aikaisemmin kuullut että kukaan kusisi sumua. Ja jos näin on niin ongelmana ei ole silloin asento.

Kasvatat lapsistasi sekä "miehestäsi" istuvillaanpissaavia tyttösiä.

Sun äitisi on kasvattanut susta lukutaidottoman. Tuossa yllä ihan selvästi sanotaan, että perheenjäsenet ovat aivan itse oppineet sekä molemmat asennot että järjen niiden käyttöön eri tilanteissa. Eikö se ole luontevaa, että isä opettaa pojille.

Ei, ei todellakaan ole luontevaa että isäkin on sellainen neiti että opettaa pojille istumapissaamista.

Tosimies osaa virtsata(kin) eri asennoissa. Se vasta koordinaatiota kehittää.

Vierailija
166/228 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa että olisi jotenkin miehekkyyden merkki pissata seisaaltaan. Minun tuntemani miehet, myös omani, ja poikani, pissaavat istualtaan. Ehkä johtuu siitä että myös pesevät vessat, eivätkä halua niitä pissoja pitkin lattioita ja pöntön reunoja pestä itsekään.

Ihme että minä en ole koskaan vielä kussut ohi. Onko niillä teidän miehillä muitakin ongelmia? Onko älykkyys normaali? Entä koordinaatio? Onko mielenterveysongelmia?

Vierailija
167/228 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa, kun lorotetaan niin kovaa että ääni kuuluu kaksi kerrosta naapureillekin, niin kyllä sitä sumua tulee kylppärin pinnoille. Tulee fysiikan lakien nojalla, vaikka pippelisi olisi miten täydellinen.

Sinä et varmaan piere. Tai jos, niin sisäänpäin silleen hygienisesti. Piu.

Mulla on nin täydellinen pylly, ettei sieltä tule pieruja. Vähän niin kuin tosimiesten täydelliset pippelit.

Vierailija
168/228 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpäs olen nainen ja lorottelen seisaaltaan. Kyllä onnistuu, kun ottaa vaan riittävän leveän haara-asennon. Jos menee ohi, mies moppaa.

Vierailija
169/228 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei todellakaan pyyhi nuppiaan toimituksen jälkeen, se on varma.

T: Mies

Vierailija
170/228 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin opettaa se meidän pojalle, että se pyyhitään verhoihin.

Vierailija
171/228 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpäs olen nainen ja lorottelen seisaaltaan. Kyllä onnistuu, kun ottaa vaan riittävän leveän haara-asennon. Jos menee ohi, mies moppaa.

Kai myös vetelet istumapissaajamiestäsi takaapäin strapilla?

Vierailija
172/228 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni virtsaa istualtaan ja pyyhkäisee vielä tipat vessapaperiarkilla. Ei ole homo eikä neiti, ainoastaan järkevä ja siisti. Ei tarvii kummankaan kusitippoja siivoilla pitkin vessan rengasta/seiniä/lattiaa. Ulkona toki voi kuseskella seisaaltaan ilman paperia siinä missä itsekin olen joskus käynyt kyykkypissalla pöpelikössä.

Vierailija
173/228 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni virtsaa istualtaan ja pyyhkäisee vielä tipat vessapaperiarkilla. Ei ole homo eikä neiti, ainoastaan järkevä ja siisti. Ei tarvii kummankaan kusitippoja siivoilla pitkin vessan rengasta/seiniä/lattiaa. Ulkona toki voi kuseskella seisaaltaan ilman paperia siinä missä itsekin olen joskus käynyt kyykkypissalla pöpelikössä.

"Miehesi" ON neiti. Kai opetat vielä käyttämään empatia-tamponeja?

Vierailija
174/228 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ei ole näköjään ole mitään käsitystä miehen virtsaamisesta (tietysti vaikea ollakaan kun ovat fysiologisesti erilaisia). Istualtaan pissatessa ei poistu kaikki virtsa pois. Vaan tällöin esim. täysi-istunnon jälkeen joudutaan vielä nousemaan seisomaan ja pissimään pois se 1-2 desiä. Pienet ravistelut lopuksi oikeaoppisesti, niin saadaan letku tyhjäksi. Sen kun tekee oikein niin ei roisku ja alushuosut pysyy puhtaana. Lopuksi pestään kädet. 

Vierailija
175/228 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ihmetellä avioerolukuja?

Vierailija
176/228 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa rakko tyhjenee mieheltä paremmin istuallaan. Ero ei ole terveellä miehellä merkittävä, mutta jos on eturauhasongelmia, sillä voi olla väliä.

Historiallisesti katsoen kyykkypissi on se alkuperäinen ihmisuroksen tapa, ja edelleen käytössä esim. laajoissa osissa Aasiaa.

Ja tämä oli faktaa.

Vierailija
177/228 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa rakko tyhjenee mieheltä paremmin istuallaan. Ero ei ole terveellä miehellä merkittävä, mutta jos on eturauhasongelmia, sillä voi olla väliä.

Historiallisesti katsoen kyykkypissi on se alkuperäinen ihmisuroksen tapa, ja edelleen käytössä esim. laajoissa osissa Aasiaa.

Ja tämä oli faktaa.

Historiallisesti katsoen vastaantulevien naisten väkisinmakaaminen ja toisten ihmisten tappaminen on se alkuperäinen ihmisuroksen tapa, ja mutta hei, nehän ovat edelleen käytössä esim. laajoissa osissa aasiaa!

Vierailija
178/228 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomioi, että on myös meitä, jotka emme voi virtsata seisten eikä kyse ole valinnasta. Ja ehkä tulee sinulle yllätyksenä, mutta naimisissa olevan miehen, jolla on lapsia, ei tarvitse enää todistella, että on irtautunut vauva-ajan symbioosista, äidistään, ja voi virtsata ihan siinä asennossa kun huvittaa. Heidän ei tarvitse enää todistaa miehekkyyttään, toisin kuin niiden, jotka eivät saa naista ja lapsia.

Vierailija
179/228 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä oli faktaa.

Itse asiassa vain eturauhasvaivaisilla miehillä rakko tyhjenee paremmin istuallaan. Oman mielipiteen julistaminen faktaksi ei tee siitä faktaa, ymmärräthän sen?

"Conclusion

For healthy men, no difference is found in any of the urodynamic parameters. In patients with LUTS, the sitting position is linked with an improved urodynamic profile."

http://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0101320

Vierailija
180/228 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, miehekäs menestyjä, pissin istualtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme