Pojalle on opetettu hoidossa, että pippeli pyyhitään paperilla pissan jälkeen.
Kommentit (228)
I don't always feel empowered in life.
But when I do, it's about how other people take a piss.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nainen ja minun mielestäni, jos ei ole mitään vaivaa, niin miehen kuuluu pissiä seisten. Penistä ei pyyhitä, koska paperin aiheuttama hankaus voi tuottaa ennemminkin haittaa kuin hyötyä. Mitään hyötyä ei pyyhkimisestä ole.
Sinulla, kuten ei kenelläkään muullakaan, ole siihen mitään sananvaltaa. :D
Alfat kusevat ja paskovat housuun, beetat ja omegat pyyhkivät paperiin. Superluuserit käyttävät vettä.
pitäisi siirtyä istumapissaan, lopullisesti. joskus esinahka jää tielle tai virtsaputki ei osoita sinne minne munan pää osoittaa. Kusta suihkahtaa lattialle. Siivoan ilman muuta jäljet mutta kyllä nolottaa, tuli nimittäin kustua lattialle!
pyyhkinyt olen jo jonkin aikaa, muuten virtsaa jää alushousuihin.
M29
Meillä isä opetti veljille, että kotona istutaan ja julkisissa paikoissa seistään. Aina kun mahdollista pyyhitään viimeinen tippa paperiin, koska muuten on housut märät.
Myös mun mies istuu kotona, koska vessaa tarvitsee siivota vähemmän. Ei kyllä pyyhi.
Pojan opetan myös istumaan kotona ja pyyhkimään, koska tasan tarkkaan pieni poika ei osaa ravistella (kun ei aina isot miehetkään). Pienet pojathan opetetaan potallekin istumaan, koska muuten sitä pissaa roiskuu kun vapaana heiluvasta puutarhaletkusta.
Sinällään on sama miten pissivät, kunhan vessa on siisti seuraavalle käyttäjälle.
Meillä ei ole opetettu poikia pyyhkimään. Pissaavat seisaaltaan, alushousut tietysti vaihdetaan päivittäin, en ole niissä erityisesti pissaa huomannut.
Tuon pyyhkimisen takia miehet laittaa vessapaperirullan niinpäin, että paperin pää ei ole seinän puolella.
Vierailija kirjoitti:
I don't always feel empowered in life.
But when I do, it's about how other people take a piss.
Älä muuta sano. Ihmetyttää etenkin näiden naisten pakonomainen tarve yrittää halventaa miehiä, jotka eivät kuse kuten naisten mielestä miesten kuuluisi kusta (istuen).
Meillä poikakin käyttää sidettä kun tuli kateelliseksi isosiskoilleen pildestä ja siteiden käytöstä vaikka ei puolukkapäivistä vielä ymmärräkkään. Pikkuhousut pysyvät raikkaana ku putkesta valuu se kusi siteelle eikä housuihin tai seinille.
Meillä tytöt 13 ja 11 v pyyhkii aina pissan jälkeen ja poika 10 v on alkanut pyyhkimään kun on katsonut tyttöjen pyyhkimistä. Sillee oppii.
Vierailija kirjoitti:
Pojat joutuvat naurunlaisiksi viimeistään intissä, jossa kukaan ei kyllä vie paskapaperia mukaan kusella käydessään. :D
Miksi muuten ette saman tien opeta poikaanne kusemaan istaaltaan?Olen M55 ja kusen aina istualtaan, jos vain on mahdollista. En ymmärrä miksi se on joillekin ongelma. Kaikin puolin helpompaa. Ei ole alkkareissa keltaista etupuolella, eikä muutenkaan ongelmaa kusesta vessassa. Se kusi kun on pöntössä, niin mä ainakin sen jälkeen vedän nupista. Kertokaa muut miehet, miksi se on niin vaikeaa kusta istualtaan?
Mun mies pissaa aina istualtaan kotona sekä kuivaa paperilla. Minusta siinä ei ole mitään ihmeellistä. Poikakin 17v pissaa istualtaan. En ole koskaan heitä asiasta ohjeistanut. Sinänsä ihan kiva, että vessa ei ole kusiroiskeissa.
Vierailija kirjoitti:
No eikö se ole sitten vähän kyseenalaista, että puskassa selviää ravistelemalla mutta kotona olisi pakko pyyhkiä?
Eiköhän ne pojat sitten aikuisina miehinä viimeistään tajua luopua av-mamman keksinnöistä, ihan jo käytännön helppoudenkin takia.
Miehen virtsaputkeen muuten jää sitä pissiä, jos pissimisen jälkeen vain pyyhkii eikä ravista/heiluttele sitä sieltä putkesta pois. Ja tämä on fakta, jota ei teidän pelkillä pyyhkimisillä korjata. Eli kusta voi tulla housuun jos vain paprulla pyyhkii kun on mukamas lopettanut. Kysykää vaikka niiltä miehiltänne tai lukekaa terveyskirjoja, jos ette muuten usko.
_Viimeiset_ tipat pyyhitään paperilla, tämän opin aikamiehenä.
Riippuu myös virtsaputken pituudesta sekä tilanteesta miten viimeiset tipat hoituu.
Ja haluaako mahdollisesti että pippeli olisi heti valmis vaikka suuseksiin, tuoksumatta ja maistumatta virtsalle.
Hyvä vain ettå opetetaan! Ällöttää kun miehillä on kusitippoja kalsareissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa rakko tyhjenee mieheltä paremmin istuallaan. Ero ei ole terveellä miehellä merkittävä, mutta jos on eturauhasongelmia, sillä voi olla väliä.
Historiallisesti katsoen kyykkypissi on se alkuperäinen ihmisuroksen tapa, ja edelleen käytössä esim. laajoissa osissa Aasiaa.
Ja tämä oli faktaa.
Itse asiassa vain eturauhasvaivaisilla miehillä rakko tyhjenee paremmin istuallaan. Oman mielipiteen julistaminen faktaksi ei tee siitä faktaa, ymmärräthän sen?
"Conclusion
For healthy men, no difference is found in any of the urodynamic parameters. In patients with LUTS, the sitting position is linked with an improved urodynamic profile."
http://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0101320
Näin, eli kun
Voi raasua! Sulla on miehisyys ja itsetunto aika hauraita jos koet virtsaamisen istualtaan alistamisena. Ihme jankuttaja olet.
Otin kantaa vain niihin, joille kyse on valinnasta. Itselleni kyse ei ole valinnasta, joudun virtsaamaan istuen.