Ihanan kallista bensaa
Kommentit (27)
aletaan kohta oleen sannan hinnoissa..kalleimmillaan tankkasin dieseliä 2,63e.
Minäkin ostan kaikki asusteeni boutiquesta koska ei minulle halpa kelpaa. En myöskään halua halpaa polttoainetta kauniin autoni tankkiin. Olen oikein tyytyväinen hallitukseemme.
Jostain syystä maaseudulla kaukana palveluista ja työpaikoista asuvat kaverini eivät ole hetkeen naureskelleet asumisestani "päällekkäin ja vierekkäin ventovieraiden kanssa".
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ostan kaikki asusteeni boutiquesta koska ei minulle halpa kelpaa. En myöskään halua halpaa polttoainetta kauniin autoni tankkiin. Olen oikein tyytyväinen hallitukseemme.
Kallis bensa saa auton kehräämään kuin kissa 😃
Olen huomannut saman. Vastaan tulee liikenteessä enää tuttuja.
Kun nousee yli kolmen euron, niin tankkaan sitä teslaani
rikolliset polttoaineen jakelun kartellit nostivat katteitaan taas valtavasti
ja sitä ennen maksetut trollit kehottivat poistamaan vähäisiäkin kilpailijoita vetoamalla näiden venäläisyyteen ja monet uskovat näitä trolleja joille on maksettu hyvin valehtelusta
mitä vähemmän kilpailua on Suomessa sitä korkeammat katteet ovat
ja sama on sähköyhtiöillä rikolliset kartellit nostavat hintojaan aina kun haluavat
rikas rahastava eliitti tuhosi suomalaisten ostovoiman ja talouden ahneudella 2020-2026 ja jos eliittiä ei ajeta alas suomalaiset tuhoutuvat köyhyyteen
TKL on luvannut nostaa roimasti lippujen hintaa ensi vuonna.
Ihan hyvin voisivat nostaa vaikka 10€/l tasolle hinnat, ei haittaa. Bensaa en Teslaan tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman. Vastaan tulee liikenteessä enää tuttuja.
Se on "enään".
Kallista? Odotahan kun saadaan vasurit taas valtaan...
Odotas kun kuulet talven sähkönhinnan ja uudet työttömyysluvut! T: Riikka-Petteri
Vuokratkin nousee ihan varmana, vesi ja sähkö, ruoka sekä kaupunkiliikenne. Puhelin- ja nettiliittymät. Ihanan kallista asumista ja elämistä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Riikan hinnat.
Onneks Antti ”Anaconda” Lindmån on luvannut euron bensan ja vapuksi tonnin lapaan. Menenkin äänestyskoppiin, masturboin, jodlaan Anacondan nimeä ja ejakuloidessa kirjoitan samanaikaisesti Antin numeron lapulle. Me nimittäin kaikki tienataan tällä. 👍
Toiveesi toteutuu jos SDP, Vassarit ja Vihreät ovat seuraavassa hallituksessa. Kannattaa varoa mitä toivoo.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin voisivat nostaa vaikka 10€/l tasolle hinnat, ei haittaa. Bensaa en Teslaan tarvitse.
Sähköautot ovat homoseksuaalien autoja. Tosin nykyisessä woke-maailmassa se on vain hyve: sähkö + homostelu.
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä maaseudulla kaukana palveluista ja työpaikoista asuvat kaverini eivät ole hetkeen naureskelleet asumisestani "päällekkäin ja vierekkäin ventovieraiden kanssa".
Setelipainoissa ei ole ollut edes irtisanomisuhkaa ja voisin lähteä milloin vaan sinne kivi helvettiin. Maksan yhtiövastikkeen joka kuukausi ympäri vuoden, mutta ainakin Touko - marraskuu välin asun maalla. Talven ajan kärsin sitten kivihelvetissä.
Vierailija kirjoitti:
Kallista? Odotahan kun saadaan vasurit taas valtaan...
Luotan Mauriin ja Persblommoniin kuin vuoreen!
Onneksi olen oppinut nauttimaan kuluttamisesta joten jatkan rahan sijoittamista itseeni. Olisi ollut typerää nauttia pihistelystä tilanteessani.
Riikan hinnat.