Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojalle on opetettu hoidossa, että pippeli pyyhitään paperilla pissan jälkeen.

Vierailija
21.01.2011 |

Onko tämmöinen yleinen tapa?

Kommentit (228)

Vierailija
21/228 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen muuten sitäkin, että missä miehenne ovat? Näähän ois mitä parhaita juttuja miehenne poikalapsilleen opettaa? Teillä kun ei ole tietämystä tuon taivaallista siitä miten pippeli toimii, ilmeisesti.

Vierailija
22/228 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hepin päähän mitään pisaroita jäisi, jos esinahka on oikeaoppisesti vedetty taakse ja kusen jälkeen kerran ravistaa.

Sitäpaitsi ei siihen kuseen kuole.

Tero

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/228 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen muuten sitäkin, että missä miehenne ovat? Näähän ois mitä parhaita juttuja miehenne poikalapsilleen opettaa? Teillä kun ei ole tietämystä tuon taivaallista siitä miten pippeli toimii, ilmeisesti.

Kyllä meillä sekä mies että minä opetamme lapsiamme toimimaan vessassa oikein, eli pyyhkimään. Ei tule pissaa housuihin, pöntönrinkulalle, lattialle tai seinille.

Vierailija
24/228 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo isäntä töistä aina kotiin kun pojilla pissahätä, siksi äitin täytyy auttaa, sori

Vierailija
25/228 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika 3v pissii istualtaan mutta ravistelee. Siis hytkyy siinä pöntön päällä. :) Olen miettinyt pitäisikö käskeä pyyhkimään mutta jotenkin olen ottanut miehestäni mallia siinä ja aatellut että pojille riittää ravistaminen.

Miten muuten aikuisen miehen saisi oppimaan istualtaan pissimisen? Meillä ei vielä osata sitä, paitsi siis tuo 3v osaa kyllä.

Vierailija
26/228 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla melkoinen naisen kasvattama mammanpoika miehenä.

Itse asiassa pyyhkimisestä on enemmän haittaa kuin hyötyä.

Vierailija
27/228 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kädellä vai ilman?

Minä pyyhin edelleen 9v kv-pojan pissan jälkeen. Pitäisikö nyt opetttaa ravistamaan. Motorisesti hän tuskin sitä vielä osaisi, pitäisikö mun ravistaa hänen puolestaan?

Vierailija
28/228 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kädellä vai ilman?

Minä pyyhin edelleen 9v kv-pojan pissan jälkeen. Pitäisikö nyt opetttaa ravistamaan. Motorisesti hän tuskin sitä vielä osaisi, pitäisikö mun ravistaa hänen puolestaan?

ranteella, kuin sen jälkeen kun on niistänyt nenänsä ns. hankeen ja jos ravistaa sormista rään:

yksi terävä nykäisy. Kuin ruoskaa heilauttaisi.

Tero

Vierailija
29/228 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat joutuvat naurunlaisiksi viimeistään intissä, jossa kukaan ei kyllä vie paskapaperia mukaan kusella käydessään. :D Miksi muuten ette saman tien opeta poikaanne kusemaan istaaltaan?

kyllä mun mies vaan usein kusee istaaltaan.

ja mistäkö tiedän, siksi että olemme usein yhtäaikaa wc-tiloissa. Kyllä!

Niin, eikä meillä häpeillä.

Isolla hädällä tosin joskus on mukava olla ihan rauhassakin

Vierailija
30/228 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vessakäyttäytyminen identtistä miesten kesken?

Kaikki kusevat seisaaltaan ja ravistavat, niinkö?

Uskaltaako kukaan miehistä myöntää tekevansä toisin?

Kertokaa!

Vierailija
31/228 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai olispa, itse olen opettanut samaa omille koululaisilleni, en niin kovin hyvällä menestyksellä

Vierailija
32/228 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla itse pissapöksy

Vierailija
33/228 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen fysiikankin takia paras pissimisasento on seisaaltaan. Virtsaputki tyhjentyy parhaiten jne.

Istualtaan kuseminen on sitten hienohelmojen keksintö, jotka viis piittaa miehen anatomiasta.

Vierailija
34/228 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olisiko suihku parempi? :)

Vierailija
35/228 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jokainen tietenkin tyylillään.

Vierailija
36/228 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyyhkii sen jälkeen vielä paperilla. Ja pyyhkäiseepä paperilla vielä pöntön reunatkin, jos sattui roiskumaan.

Vierailija
37/228 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat joutuvat naurunlaisiksi viimeistään intissä, jossa kukaan ei kyllä vie paskapaperia mukaan kusella käydessään. :D

Miksi muuten ette saman tien opeta poikaanne kusemaan istaaltaan?

Et olekaan varmaan koskaan nähnyt kuvaa jossa sika pissii seisaaltaan ja herrasmiespigviini (frakki päällä!) istualtaan?:) Kyllä istumapissi kuuluu sivistyneen miehen tapohin. Sitä kusta on nimittäin oikeasti ihan joka paikassa kun seisaaltaan lorottaa... tästä oli muutama vuosi sitten juttua hesarissa, taisipa olla vielä tiedesivulla? Onneksi oma mies on tarpeeksi älykäs pissiäkseen istualtaan, oli jo tavatessamme;) näin kerrostaloasujana samaa toivoisi kaikilta miehiltä, on nimittäin aika kuvottava yläkerran asunnosta kuuluva kova lorotuksen ääni..!:P

Vierailija
38/228 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

istualtaan pissaamita miehille?

Miehen fysiikankin takia paras pissimisasento on seisaaltaan. Virtsaputki tyhjentyy parhaiten jne.

Istualtaan kuseminen on sitten hienohelmojen keksintö, jotka viis piittaa miehen anatomiasta.

Vierailija
39/228 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika on alkanut ihan itte pyyhkiin paperilla iana pissan jälkeen ja ikää on kkohta 3.. ei olla opetettu mutta poika tykkää.

Vierailija
40/228 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO, täällä yksi mamma ilmoittaa kouluttaneensa koko kolmen keskenkasvuisen ja yhden aikuisen käsittävän miesosastonsa pissimään istualtaan ja olemaan ravistelematta.

Siis ihan oikeesti, eihän erkkikään jaksa muuten olla ihan koko ajan pesemässä sitä vessanpöntön ympäristöä... Tahrat... ja haju... yäääkkk!!!

Huomaan heti jos meillä on käynyt joku miespuolinen seisaaltaan pissijä. Heti on roiskeita joka paikassa. Yäääkkk. Tuplayääääkkk koska ne eivät ole omien rakkaitten putkiaivojeni tekosia edes.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä