Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä minun tarinani siitä, miksi minulla on avioliiton ulkopuolinen "järjestely"..

Vierailija
19.09.2011 |

Tilanne on se, että olemme olleet mieheni kanssa yhdessä lähes kymmenen vuotta.

Alussa seksitarpeet ja halut olivat hyvin samanlaiset, mutta vuosien myötä miehen halut ovat hiipuneet monestakin syystä (jatkuvaa väsymystä, stressiä, jne jne) eikä hän koe olevansa nykyään kovin seksuaalinen ihminen, eikä jaksa oikein ajatella koko asiaa.

Olemme keskustelleet monesti tästä asiasta ja parisuhteesta yleensäkin, mutta miehen on ollut aina vaikea puhua seksistä ainakin minun kanssani, en tiedä puhuuko esim. kavereidensa kanssa.

Ja jotain ehkä kertoo miehen haluttomuudesta se, että täysin seksitön jakso saattaa olla parikin kuukautta. Hellyyttä, suukkoja, halauksia ja lähekkäin oloa meillä kuitenkin on aina ollut, ja väittäisin parisuhdetta muutoin oikein hyväksi.

Itselläni halut ja himot aivan samanlaiset kuin vuosia sitten ja tilanne on loppujen lopuksi johtanut siihen, että hoidan pääasiassa omat seksuaaliset tarpeeni toisaalla kuin kotona. Mies ei tiedä tätä ja tiedän, ettei tämä ole reilua, eikä oikein, mutta se on kuitenkin minun ratkaisuni siihen, että voimme yleensäkään jatkaa elämää perheenä. Elämässä muuten kaikki osa-alueet mallillaan, vain tämä seksipuoli kyntää parisuhteessa.

Tämän toisen miehen kanssa seksi on vapaata, estotonta, ja hänen kanssaan on helppo keskustella kaikesta seksiin liittyvästä. Toiveista ja haaveista. Ja kuinka hyvältä tuntuu, kun toinen oikeasti haluaa tuottaa kaikin tavoin tyydytystä ja himoitsee.

Tämä toinen mies on pitkäaikainen tuttu, jonka kanssa sattumalta aikoinaan aloitimme keskustelun parisuhteista ja huomasimme, että omat parisuhteemme ovat kuin kopioita toisistaan.

Tämän miehen kanssa ei ole koskaan ollut mitään "rakkaus kipinää" vaan kyse on aidosti vain ja ainoastaan niiden seksuaalisten tarpeiden tyydyttämisestä, jotka kotona jäävät tyydyttämättä.

Jos oikein karusti vertaisi, niin kyse on täysin samasta asiasta, jos joku käy maksullisissa, paitsi, että kukaan ei maksa kenellekään. Mies ei ole siten uhka miehelleni enkä minä hänen vaimolleen.

Mitä ajatuksia tämä sinussa herättää?

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos hänen miehensä kävisi, ap ottaisi heti eron.

Ööööö.....

Vierailija
102/107 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööö.....

En ottaisi eroa, jos taustalla olisi minun haluttomuuteni, eli mieheni joutuisi elämään seksittömässä liitossa kanssani minusta johtuvista syistä. Eli tämä nykyinen tilanne toisinpäin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että miksipä apllä ei saisi olla seksiä, eihän se ole mieheltään pois kun hän ei sitä edes halua.

Ahaa, eli jos vaikka itse on jostain syystä haluton joskus (stressi, väsymys tai muu syy), voi mies samantien hypätä sitten naapurin rouvan kanssa punkkaan. Koska eihän se minulta ole pois?!

miehelle naapurin punkkaan!

Vierailija
104/107 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että miksipä apllä ei saisi olla seksiä, eihän se ole mieheltään pois kun hän ei sitä edes halua.

Ahaa, eli jos vaikka itse on jostain syystä haluton joskus (stressi, väsymys tai muu syy), voi mies samantien hypätä sitten naapurin rouvan kanssa punkkaan. Koska eihän se minulta ole pois?!

Vierailija
105/107 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
106/107 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööö.....

ei kai sillä pitäisi olla väliä, mistä pettäminen johtuu? Jos ap:n mieskin olisi tyytyväinen parisuhteeseen kaikkiin muihin osioihin paitsi seksiin ap:n kanssa, miksi hän ei voisi ulkoistaa sitä samalla tavalla kuin ap on tehnyt? Hoitaisi seksihommat muualla mutta muuten olisi täydellisen tyytyväinen suhteeseen, kuten ap:kin tekee.

Vierailija
107/107 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli, että tilanne on mennyt tuohon, mutta go for it girl.

Me elämme vain kerran ja osa meistä on seksuaalisempia kuin toiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi