montako askelta sinulla on vappupäivän askelmittarissasi?
Kommentit (23)
8100. Olen makaillut sängyssä, käynyt kuntosalilla ja agilitytreenissä.
Neljä ja puolituhatta. Yleensä ollut ainakin 8000 per päivä lähiviikkoina. Tänään eksyin pitkästä aikaa keskustelupalstalle. Se passivoi heti.
Reilu 4500, mutta ranneke jäi laturiin aamukävelyn ajaksi.
Siinä lukee teksti: batter low.
Kellokin hyytyy ennemmink kuin tämä mies
15.253 näyttää olevan, kun kävelin kotia Ullanlinnanmäelle ja takaisin, sekä kävin kaupassa. Ei mikään kummoinen päivä, kun 15 vuoden keskiarvo on 21.000.
9339 sisältäen ravaamista kolmella lentokentällä - välillä aika reipastakin kun vaihto meni tiukaksi. Nyt on vihdoinkin päässyt vähän vapun makuun muutaman kylmän oluen kera.
789. Apteekissa autolla, en ole kipeä. En ole juonut. Olen uupunut.
5500. Kävely kaupungilla vapputunnelmaa fiilistelemässä.
En tiedä, mutta ainakaan en ole kämpästä poistunut.
Mahtaako muuten löytyä askelmittareita, jotka eivät ota yhteyttä valmustajan servereihin siellä täällä, vaan toimivat täysin standalone ja data purettavissa lokaalisti omalle koneelle?
Periaatteessa kiinnostaisi tietää päivittäinen askelmäärä, mutta minun datanihan ei luonnollisestikaan kuulu kenellekään muulle.
Päälle 19000. Töissä ja koiran lenkityksessä tuli tuon verran yhteensä.
N. 5000. Pienen lenkin tein. Muuten maannut sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako muuten löytyä askelmittareita, jotka eivät ota yhteyttä valmustajan servereihin siellä täällä, vaan toimivat täysin standalone ja data purettavissa lokaalisti omalle koneelle?
Periaatteessa kiinnostaisi tietää päivittäinen askelmäärä, mutta minun datanihan ei luonnollisestikaan kuulu kenellekään muulle.
Minulla on Omronin askelmittari, mikä ei ole yhteydessä mihinkään ohjelmaan. Kirjaan siitä päivittääin askeleet omaan excel-taulukkooni.
12500 - tein päivän töitä läppärin ääressä ja vasta illalla ehdin kävelylle.
Vappumantix
Oli aika kulkevainen päivä: 17 300 askelta. Jes!
20964 askelta, 24 km sähköpyöräilyä
102, oon lenkkeillyt jääkaapille ja vessaan.