Mies linjalla, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (170)
sinä tämä asian ja samalla myös miehen otat
miehellä että kun hän näin puhuu että sinä sit vastaisit että: "älä nyt sinä ainakaan ala ryyppäämään"
Eli vähän niin kuin joku testi teidän suhteenne tilasta miten reagoitNo vastaa vaikka mulle edes joku heitto.
t: se joka kyseli siistä (alkottoman) miehen ryyppäyspuheista.
mun äidinkieli ei oo suomi. Kuukaudet sekotan aina.
Heinäkuussa syntyneenä en ole vesimies enkä kalat. Leijona
mun äidinkieli ei oo suomi. Kuukaudet sekotan aina.
Heinäkuussa syntyneenä en ole vesimies enkä kalat. Leijona
<a href="http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/22372/Stifado/" alt="http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/22372/Stifado/">http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/22372/Stifado/</a>
kiitti tiedosta..
Rakkauden tähden
Miksi itkit jos itkit?
mutta en voi uskovaiseksi itseäni väittää. Mut en ole kyllä koskaan ajatellut seurakunnan jäsenyydestä erota, sen verran asia on minulle pyhä
Että mahdollisen suhteen ihan alkutaipaleilla minulta lopahtaa kaikki into jos testailee lähtemistä exäni ongelmiin? Vai eikö välitä tästä riskistä?
miehellä että kun hän näin puhuu että sinä sit vastaisit että: "älä nyt sinä ainakaan ala ryyppäämään"
Eli vähän niin kuin joku testi teidän suhteenne tilasta miten reagoitNo vastaa vaikka mulle edes joku heitto.
Hän ei ilmeisesti tajua miten iso asia tämä sinulle on. Eipä tulisi itselleni mieleen moinen...
Että mahdollisen suhteen ihan alkutaipaleilla minulta lopahtaa kaikki into jos testailee lähtemistä exäni ongelmiin? Vai eikö välitä tästä riskistä?
aivan kamala nalkuttaja. Varmaan jättäisin itseni, jos olisin mieheni! Sen mielestä mä oon maailman ihanin. Epäilen sen johtuvan ihan vaan siitä, että meillä on tosi usein seksiä ja hyvää sellaista (vaikka 2 pientä lasta). Olen kai jonkin sortin addikti :) Luuletko että mies voi pysyä suhteessa vain siksi, että saa tarpeeksi usein seksiä? Siis vaikka nainen on arkielämässä kammottava valittaja.
hiukset? Jos on, minkä väriset? Kiharat?
Mutta parisuhteen plussat on siis miinuksia edellä kun mies vielä viihtyy. Tuskin se pelkkä seksi on suhteen koossa pitävä voima.
aivan kamala nalkuttaja. Varmaan jättäisin itseni, jos olisin mieheni! Sen mielestä mä oon maailman ihanin. Epäilen sen johtuvan ihan vaan siitä, että meillä on tosi usein seksiä ja hyvää sellaista (vaikka 2 pientä lasta). Olen kai jonkin sortin addikti :) Luuletko että mies voi pysyä suhteessa vain siksi, että saa tarpeeksi usein seksiä? Siis vaikka nainen on arkielämässä kammottava valittaja.
Mut ei mikään leijonaharja
lyhyet koska harvenemaan päin. Väri suht vaalea
hiukset? Jos on, minkä väriset? Kiharat?
Vihreä lie lähinnä
siniset silmät?
jalkapallo?