Mies linjalla, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (170)
Mutta parisuhteen plussat on siis miinuksia edellä kun mies vielä viihtyy. Tuskin se pelkkä seksi on suhteen koossa pitävä voima.
No joo, taidat olla oikeassa. Onhan meillä muutenkin tosi hauskaa yhdessä, ja jotenkin samanlaiset intressit. Täytyy yrittää kerätä plussia vielä ylemmäs, niin se jaksaa taas niitä päiviä, kun vaimolla on kaikki huonosti, ja se yritetään vierittää miehen syyksi ;)
Hyvinhän sinä olet perillä teidän parisuhteen tilasta ;)
Mutta parisuhteen plussat on siis miinuksia edellä kun mies vielä viihtyy. Tuskin se pelkkä seksi on suhteen koossa pitävä voima.
No joo, taidat olla oikeassa. Onhan meillä muutenkin tosi hauskaa yhdessä, ja jotenkin samanlaiset intressit. Täytyy yrittää kerätä plussia vielä ylemmäs, niin se jaksaa taas niitä päiviä, kun vaimolla on kaikki huonosti, ja se yritetään vierittää miehen syyksi ;)
Niin mitenkä päin se sitten sinulla meni?? Teit lapset siinä pitkässä seurustelusuhteessa mutta jotain...??
Katsooko mies kalenteriin miettiessään isäksi tuloa? Tyyliin, että nyt kun täytän 30v tai viimeistään kun olen 35v, silloin tosin olen kyllästynyt arkipäivään tämän pirkon kanssa, joten katsonpa uuden mirkun lasteni äidiksi...?
ensimmäisen pidemmän tyttöystävän(sittemin vaimon kanssa). Lapset on parasta elämässäni, mut ehkä niitä olisi enemmän jos sitä rakkautta olisi ollut
Itse en ole kalenterin kanssa elänyt, enkä elä vastaisuudessakaan. Olen sitä mieltä että ei elämän asioita pidä allakan kanssa suunnitella.
Olen sitä mieltä jos elämän allakoita ja lapsia käy allakoimaan niin siitä ei tule mitään. Lapset tehdään silloin kun siltä tuntuu eikä silloin kun almanakka sanoo
Toisilla parin valinta onnistuu paremmin.. lapsille en ole uutta äitiä vailla.
Niin mitenkä päin se sitten sinulla meni?? Teit lapset siinä pitkässä seurustelusuhteessa mutta jotain...??
Katsooko mies kalenteriin miettiessään isäksi tuloa? Tyyliin, että nyt kun täytän 30v tai viimeistään kun olen 35v, silloin tosin olen kyllästynyt arkipäivään tämän pirkon kanssa, joten katsonpa uuden mirkun lasteni äidiksi...?
http://aijaa.com/v.php?i=009128995882.jpg
Vai tykkäätkö enemmän viivapilluista? Karvoilla vai ilman?
Onko uusia kysymyksiä näin 4 kk jälkeen? ;)
T: Ap
Tosin se meni pakolliseen menoon lapsen kanssa.
Mutta katkaisee viikkoa kuitenkin
Oliko kiva päivä?
Äidillään n. 2 viiikon välein viikonlopun vietossa.
Onko teillä lapset vuoroviikoin vai miten olette asian järjestäneet?
en ymmärrä koko ohjelman ideaa. Niin ja en myöskään tiedä Janicastakaan yhtään mitään
Onko Janica sun suosikki?
lähinnä uutisia, asiaohjelmia, luonto-ohjelmia, auto-ohjelmia, joskus lätkää ja harvoin formulaa. Lapset katsoo vain Simpsoneita
Ei tekisi tiukkaa luopua koko töllöstä
eli paljon. Mies on silti sitä mieltä, että olen ihana ja kaunis, mutta en voi itse uskoa sitä. Sanooko mies noin vain miellyttääkseen minua ja vongatakseen seksiä?
Oletko kysynyt mieheltäsi?
Miksi et usko miehesi sanoja? myös ilmeisesti miehen teot tukevat hänen sanojaan?
vieläkö jäi kysymyksiä? :D
T: Ap
nukkuu?