Mies linjalla, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (170)
ja ihan paljas posliini ei tartte olla, mutta ei myöskään mikään karvareuhka :)
T: Ap
kerropa ap, että miksi miehet ns. katoavat? Minulla takana 4 tällaista kokemusta ja kaikissa sama kuvio: mies tekee aloitteen, toivoo suhdetta, on aktiivinen ja ihan normi eteneminen. Sitten puff ja miehestä ei kuulukaan yhtikäs mitään. Ei selitystä, ei vastauksia. Viime tietojen mukaan eivät ole kuolleetkaan. Eli teenkö itse aina jonkun radikaalin virheen vai onko tämä sitä huonoa tuuria?
olin yötä eräällä miehellä.Sain bussiin noustuani viestin:älä vihaa mua. MÄ rakastan sua.
TARKOITUS OLI TAVATA JA RAKASTELLA,MUTTA HÄNEN OMATUNTO EI ANTANU PERIKSI.ONKO VAKAVA VIESTI
mutta ei nyt kovin vakava. Paitsi tietty antaakos hänen omatunto milloin periksi ja miksi ei antanut?
vapaita molemmat?
olin yötä eräällä miehellä.Sain bussiin noustuani viestin:älä vihaa mua. MÄ rakastan sua.
TARKOITUS OLI TAVATA JA RAKASTELLA,MUTTA HÄNEN OMATUNTO EI ANTANU PERIKSI.ONKO VAKAVA VIESTI
molemmat varattuja,naimisissa.molemmilla seksitön avioliitto.
MInusta tälläinen on vain kusipäiden touhua
Virhe on miehissä, ei sinussa
kerropa ap, että miksi miehet ns. katoavat? Minulla takana 4 tällaista kokemusta ja kaikissa sama kuvio: mies tekee aloitteen, toivoo suhdetta, on aktiivinen ja ihan normi eteneminen. Sitten puff ja miehestä ei kuulukaan yhtikäs mitään. Ei selitystä, ei vastauksia. Viime tietojen mukaan eivät ole kuolleetkaan. Eli teenkö itse aina jonkun radikaalin virheen vai onko tämä sitä huonoa tuuria?
vai kävikö muuten jännittää?
Onko tarkoitus vielä tavata näissä merkeissä?
molemmat varattuja,naimisissa.molemmilla seksitön avioliitto.
vai kävikö muuten jännittää?
Onko tarkoitus vielä tavata näissä merkeissä?molemmat varattuja,naimisissa.molemmilla seksitön avioliitto.
Hän nimenomaan haluaa aina tavata mua.Hmm..voisko se jännittää mua =)..Ollaan läh 4-kymppisiä viheltäjii jo...;).Hän on pitäny yhteyttä jo yli 3 vuotta,aina vaan..