Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikakysely. Mitä miehesi tekisi tässä tilanteessa?

Vierailija
18.09.2011 |

Laitat miehen yksin kauppaan ostoksille ja annat mukaan ostoslistan, jossa on ruokien lisäksi myös paketti tamppooneita ja pikkuhousunsuojia.

Näytät vielä lähtiessä millainen pakkaus on, että oikea löytyisi helpommin.

Mitä luulet. Toisiko miehesi niitä sulle kaupasta?

Mun mies ei voinut päivällä ostaa.

Hänestä ei kellään voi olla miestä, joka kehtais mennä kauppassa penkomaan kuukautissuojahyllyjä, saati mennä kassalle tampponien ja siteiden kanssa. Mä taas sanoin, et taatusti enemmistö miehistä ostais niitä kaupasta, jos vaimo pyytää.

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä mieheni on MIES eikä pikkupoika.

On myös tuonut apteekista raskaustestin.

Vierailija
82/93 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti vielä soittaisi kaupasta ja ehdottaisi tarjouksessa olevia tampooneja tai jotain pikkuhousunsuojia erityisominaisuuksilla :D.

Omatoimisesti ei kyllä osta, mutta pyydettäessä kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kuinka reippaita miehiä näillä vastaajilla on. Tosi asiassa miehet eivät mielellään näitä tarvikkeita osta. Tuovat vain miellyttääkseen naistaan. Olen kuullut lukemattomat kerrat mitä ne miesporukassa aiheesta puhuvat. Heh.

Vierailija
84/93 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeistuksena "Tampax super, asettimella". Ihan oikean toi ja kysyi vielä tuotuaan, että osasiko ottaa oikeita kun siellä oli niin paljon vaikka minkälaisia..=))

Vierailija
85/93 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisi jotakin siis jos olisin pyytänyt merkki xxx imukykyä xxxx voisi tuoda vaikka tena ladyja tai sitten merkkiä yy imua x

mutta jotain toisi ko. hyllystä

Vierailija
86/93 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi kerran, toiveena oli ihan normi Libresset. Toi Tena ladya =D Oli kysynyt myyjältä mikä on tehokkainta! Tippa-kuvia oli muuten yhtä monta kuin kotona näyttämässäni paketissa ('normaali').

Käyn useinmiten kaupassa, joten hoidan jatkossakin itse...

Vierailija
87/93 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän nää paikalliset kassaneidit ja apteekin tädit kuvittelee mun miehestäni, kun hän on viimeisen seitsemän vuoden aikana raahannut kaupasta ja apteekista kilotolkulla raskaustestejä, ultrasuperimukykyisiä yösiteitä, vauvan vaippoja ja vauvan ruokaa korvikemaidoista soseisiin, pikkuhousunsuojia ja kaksi kappaletta kierukoita, ja kaikkien näiden päälle isoja määriä särkylääkepaketteja, osa jopa reseptillä jossa lukee "kuukautiskipujen hoitoon".

Voi ei, ei mulle ole tullut mieleenkään että joku kuvittelisi kaikkien noiden tuotteiden tulevan miehelle omaan käyttöön, vaan olen ihan oikeasti kuvitellut, että tyhmempikin tajuaa, että miehellä on vaimo ja lapsia. Ja mikä pahinta, ilmeisesti mies ei itsekään ole tajunnut, että ihmiset pitävät häntä nyt jonakin luonnonoikkuna - miehenä, jolla on tosi rajut kuukautiset, joka käyttää kierukkaa ja tarvitsee vieläpä vaippoja. Ja syö vauvan ruokaa.

Vierailija
88/93 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenä, jolla on tosi rajut kuukautiset, joka käyttää kierukkaa ja tarvitsee vieläpä vaippoja. Ja syö vauvan ruokaa.

Joopa. Kyllä meilläkin mies tuo siteet ja tampoonit, koska hän on meillä se, joka kaupassa käy. Ja on ostanut myös apteekista mulle vaikka minkälaista vain naisille tarkoitettua tuotettakin... Me ei arastella kumpikaan ja melko sama on myös molemmille, jos joku kaupassa naureskelee ostoksille. Yksinkertainen tapaus, jos on noin halvat huvit ja silleen.

Ja meillä myös mies osaa ostaa oikean merkin ja imukyvyn tampoonit, kun on niitä jo vuosikausia tuonut - siis samalla kun hoitaa muutkin meidän ostokset.

Ujosteli muistaakseni niiden ostoa joskus silloin 19-vuotiaana, mutta rohkaisi mielensä silloinkin. Ostaa muuten mulle karkkiakin monesti, eikä nolostele, että "jos kassaneiti luulee, että mä ite syön nämä kaks karkkipussillista". Same difference, eikö?

Vierailija
89/93 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin voi olla, että soittaisi kaupasta että minkä merkkisiä niitten pitää olla

Vierailija
90/93 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat miehen yksin kauppaan ostoksille ja annat mukaan ostoslistan, jossa on ruokien lisäksi myös paketti tamppooneita ja pikkuhousunsuojia.

Näytät vielä lähtiessä millainen pakkaus on, että oikea löytyisi helpommin.

Mitä luulet. Toisiko miehesi niitä sulle kaupasta?

1. Mies käskisi itse käydä ostamassa.

2. Mies soittaisi kaupasta varmistaakseen, että on oikeaa.

3. Mies toisi ohjeista huolimatta väärän merkin.

Noista joku tai yleensä kaikki, riippumatta siitä mitä pyydän.

Vierailija
91/93 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi on tosin tarvinnut tuoda vain kerran. Olimme reissussa, sain pahan vatsataudin ja menkat alkoivat tietysti juuri silloin, siteet siis loppuivat kesken. Mies otti tyhjän sidepaketin mukaan malliksi ja oli sen kanssa etsiskellyt oikeita. :)

Vierailija
92/93 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi te laitatte miehenne ostamaan noita tarvikkeita? Miksi ette osta itse? Ettekö käy koskaan kaupassa? Oletteko niin köyhiä, ettette voi ostaa niitä kuin viimeisessä hädässä? Oletteko laiskoja ettekä viitsi käydä kaupassa vai mikä ihme on syynä, ettette itse hoida tuota asiaa?

Ei siinä mitään, kyllä mies voi siteitä ja tamponeja ostaa, mutta luulisi naisen sen verran osaavat itse huolehtia, että ostaisi noita kaupassa käydessään eikä tarttis laittaa miestä hakemaan.

No jos on esimerkiksi tilanne, että huomaa siteiden olevan vähissä/loppuneen (joo, niin voi käydä) silloin kun niitä tarvitsee ja mies on menossa kauppaan, niin miksipä ei voi pyytää samalla tuomaan.

Vai oletko tosiaan sitä mieltä, että mies kyllä voi siellä kaupassa käydä, mutta ei tuo siteitä vaan naisen pitää sitten erikseen lähteä rättiostoksille ettei vaan vahingossakaan ole laiska/köyhä/kukaan ei saa kuvaa ettei nainen käy koskaan kaupassa? No jospa vaikka miettisit uudestaan, jooko.

Vierailija
93/93 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teki ostokset sen avulla. Jonkun tosi nolostuneen miehen se oli siellä hyllyn luona nähnyt, joten ei se kaikille miehille taida ihan helppo juttu olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi